2015年2月22日星期日

好少出場嘅"中式"二人前

有一樣嘢唔難發現,除咗同家人、朋友出外食中餐之外,就係海豚兒甚少貼"二人前"嘅中餐照片到網誌,其實每星期海豚兒跟Mr. Dolphin 也會在外吃至少一次中餐又或者是買中式外賣回家吃,只是我倆吃的粥粉麵飯真是再普通不過,所以亦没有特别提及。另外,我倆對中菜的喜好也的確很不相像,甚至是相反,所以吃西餐的話,其實是更方便叫些大家也喜歡的食物來分享。

就像上星期五的晚餐,海豚兒提議吃中菜,好讓Mr. Dolphin一嚐恨食好耐的瑤柱,對於此物,海豚兒是完全不好的,所以要吃這味的話,Mr. Dolphin 就要獨個鯨吞全部瑤柱咯!

這晚我倆吃了:

鹵水豆腐蛋 --- 一貫的好吃,一貫的分吃。


魚皮餃麵 --- 利申: 海豚兒已經温馨提示過Mr. Dolphin 這兒的魚皮餃超唔掂,幾年前我倆已經中過伏,當然他要吃的話,海豚兒絕不會阻止但亦不會加以援手,何况海豚兒對生麵興趣也不大,所以這碗麵是靠Mr. Dolphin 自己消滅的!:P



炸大腸 --- 這個就屬於"自己叫嘅大腸自己食"項目,海豚兒吃得津津有味的同時,Mr. Dolphin 連墊底的菠蘿也因為被佔污了而不肯吃丁點。


花菇瑤柱甫豆苗 --- 海豚兒除了吃了兩粒東菇和數條菜之外,一整碟也是由Mr. Dolphin 包辨,看見他吃得大滿足的樣子,專誠來一趟也值得吧!


明爐烏頭 --- 這是海豚兒的主食,Mr. Dolphin 因為超怕骨,只淺嚐過就交給海豚兒清碟啦!可惜這是雪藏魚,加上煮得有一點點過熟,但味道還是不錯的。


蓮蓉水晶包 --- 來到甜品環節,終於也有同樣喜愛的食物分享啦!這個熱騰騰又甜絲絲的小家伙又那有不好吃的道理呢!


看罷這篇,有否覺得海豚兒和Mr. Dolphin 吃中餐的做法也像吃西餐,感覺上就是有點各自為政的樣子,但其實大家也吃得滿足便夠了。

16 則留言:

  1. 恭喜發財!祝羊年家宅平安、笑口常開!

    我同老公去食傳統中菜嘅話,雖然佢無要求,但我多數遷就佢叫啲佢都會食嘅餸,所以食得唔過癮,亦因為咁覺得一個人去旅行自己食更開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Ceci!! 祝妳今年事事稱心如意,健康快樂!!

      我老公除咗對中菜口味同我唔似之餘,都有因為健康理由所以無法幫忙食我叫嘅嘢食,所以我都會好似妳咁,就下佢同時亦都食得清淡D,不過有時都真係幾無癮。^^" 我都贊成一個人去旅行有一個人嘅開心,因為無論做咩都可以隨心,但我唔算好擦得,所以如果旅行想試多幾款食物,就最好有人幫拖。

      刪除
  2. 大家各有選擇都不錯啦,無人跟你地爭食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無人爭食本來真係幾好架,只可惜"獨食難肥"係假嘅呢!! 尤其我鍾意食嘅都係內藏類型、又無益嘅食物,所以有人分擔下會好D囉! ;P

      刪除
  3. 咁多餸食得晒ma?
    估唔到妳鐘意食炸大腸喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實除咗碟菜份量比較多,其他餸都唔算大碟,淨係條魚多骨嘅地方食唔到同埋唔識食魚頭有剩囉!

      哈哈!! 我同老公相反架,佢鍾意食嘅嘢比較"斯文"而我鍾意食嘅就比較"麻甩",包括炸大腸。XD

      刪除
  4. 中菜都係人多比較好, 人少比較難點菜囉!! :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架!所以我都決定下次返嚟要癡住妳哋食中菜!:D

      刪除
  5. You guys shared the appetizer and dessert just like eating out in non-Chinese restaurants.

    I don't think I have ever eaten 大腸 in my life.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!! 我一直都覺得我哋食中餐好似食西餐咁,其實我都有生氣時候架,有時想食一D他佢唔食嘅菜色,又明知—個人食唔哂,都會唔高興!不過,發皮氣傷身又傷心,都係發完嚕嘈就算!

      哈哈!大腸好似榴櫣同臭豆腐咁,—係為之着迷,—係厭悪!:D

      刪除
  6. 你哋叫咗好多餸啊!我都愛瑤柱,唔食大腸,唔會同你爭食囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然碟數偏多,但除咗個豆苗係大碟D之外,其他都好易清碟嘅!

      我估妳喺食方面比較健康,如果我哋一齊食飯,我老公同妳會啱key,而我又可以叫多幾款添呀!

      刪除
  7. 海豚兒:
    ~其實, 你都幾多食物係唔喜歡食. 好彩, 你哋出街食中菜, 唔介意一個食晒一個餸.
    ~依間食鋪, 係咪食潮洲菜??

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都比妳留意到我偏食添,哈哈!有D食物好似瑤柱、牛/羊腩類型嘅texture,我由細到大都唔鍾意食,至於生麵就因為早幾年食得太多,驚咗!

      果然係潮州人,一睇就知呢餐係潮州菜,叻!

      刪除
  8. 新年快樂海豚兒! 你地兩個都幾食得,咁多餸!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Mrs. Wu. 新年快樂!心想事成!!

      嘻嘻!其實真係唔係好多嘢食,不過碟數多就真,不過我都唔否認老公負責嘅"份量"係比我多嘅!XD

      刪除