2015年2月15日星期日

冬季限定 ~ Winterlicious

多倫多市的餐廳業每年冬季也會舉辦為期兩週的Winterlicious,形式跟香港的Restaurant Week相約,就是以特定價錢品嚐頭盤、主菜和甜品三道菜色。一如以往,海豚兒也去了襯熱鬧,今年試了三間餐廳,當中最為欣賞的是和同事一起去吃午飯的一餐。

其實每年夏天和冬天,多倫多也有Summerlicious和Winterlicious,海豚兒和同事們也會一起參與,這幾年間,雖然部門內的同事早已有過許多變遷,難得是每次有新同事到來,也不介意參與這個午飯節目,原來"吃"真的是最易把人關係拉近的好橋樑,正如在blog上認識到的blog友,也是因著吃和閒話家常而漸漸熟起來。想著想著,海豚兒突然想起未有互聯網的日子,大家會靠寫信來互通消息,當時還有"筆友"這玩意,小時候總是很好奇海豚兒的家姐那時候跟她的外地'筆友"是怎麼認識呢! ^^"

唉! 又扯遠了,還是說回正題吧! 這個和同事們共享的午餐真的很美味啊!



沙律的帶子和蝦下得夠慷慨,湯亦夠熱足料。



魚魚煎得皮香肉嫩,一點也不會乾,非常滋味,底下的意粉也不錯,當然就不能期望會有彈牙口感啦!



最意想不到是牛扒也做得很出色,火候控制得剛好,超juicy和tender!

至於甜品的紅苺味古古力慕絲蛋糕古古力味很濃郁,不會太甜,最合海豚兒心意!  而更好吃的還有甜甜的butterscotch果仁撻,這個撻一上枱已聞到牛油香(即好月巴),入口時還熱得燙口,撻皮超鬆化,而果仁的香脆混在奶油糖漿的好吃程度是連一向很怕焦糖、奶油糖這類極級甜點的海豚兒也吃過不停,這個午餐真是大滿足啊!



另一頓午餐的沙律就有點頹,主菜的藍青口更是細到無肉食,反而多士和伴菜薯仔夠淋夠粉之餘也吸收了醬汁的精華,好吃得多。





這一餐最吸引海豚兒的莫過於賣相和味道也同樣令人滿意的甜點,這簡直是古古力三重奏,由白古力櫻桃雪糕、黑古力panna cotta和牛奶古力brownie 組成,好吃得海豚兒耐唔耐都會拎部手機出嚟重溫這甜品的照片,簡直係無聊到無朋友呀! XD



其實海豚兒原先是打算把今季的Winterlicious用餐經驗一拼在這篇網誌分享的,但和以往一樣,詞不達意,寫極都"未埋欄",所以餘下的晚餐經歷還是要等下一篇才能完成咯! :P

18 則留言:

  1. 食到咁有水準的大餐真係好開心, 但會唔會好難book呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次嘅lunch都算食得幾滿足!通常到winterlicious第二個禮拜,有名氣同較好嘅餐廳就好難book,如果在活動未開始而又接受預訂嘅時候就ok嘅,我多數會預早book第一個星期嘅禮拜頭會易D,同埋實會揀最早時段,襯餐廳未忙就落哂order先,唔駛等咁耐嘛。;)

      刪除
  2. 回覆
    1. 甜品真係全部都好得,其實好多時我去食西餐都係為咗份甜品。:P

      刪除
  3. 海豚兒,我也語同講飲講食是和別人溝通的最好橋樑。你們的Winterlicious 3 course menu訂價是多少錢呀?我們溫哥華每年的Vancouver Dine Out 是有分價錢的,有$18, 28 & 38 三個價錢,平民的餐廳會做18元的3 Course menu, 相反高檔的餐廳便會收$38元,每年都很受溫哥華市民歡迎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋今年開始加咗價,午餐由$15,$20,$25加至$18,$23,$28, 而晚餐價格就同之前一樣$25,$35,$45, 估唔到原來多倫多定價居然貴過温哥華。呢邊都好多人幫襯,仲越岀名嘅就越多華人添呀,哈哈!XD

      刪除
    2. 看來加拿大的消費也不便宜喔

      刪除
    3. 都係架,因為每餐飯仲要加埋税同小費呢!不過愚太都算嚟得合時吖,加幣低嘛!

      記得要食壽司呢,温哥華水準好高架!

      刪除
  4. 可以和同事一齊去吃美食好開心, 而且價錢又平咗, 這個活動值得繼續參加~~ 夏天又可以玩多次~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一班人有傾有講之餘仲可以試多幾款食物,真係幾開心架!所以我都會繼續支持!夏天嘅天氣好D,仲可以去遠D嘅地方試唔同餐廳,多D選擇,始終多倫多冬天天氣太凍,大家都唔願去太遠!

      刪除
  5. 海豚兒:
    ~你都幾響應winterlicious. 我好似印像中去過一次Winterlicious咋!!
    ~lunch time 食三個course, 我覺會好耐, 但個butterscotch果仁撻, 我好欣賞.
    ~你有無試過, 食完winterlicious 啲餐廳, 之後再去幫襯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意去summerlicious同winterliclious因為我成日都好貪心想食鬼佬餐廳嘅甜品嘛!:) 好多時都好有驚喜架!

      如果同一班人食就預咗會食得耐D,所以我仲會去食一人前,訂最早時間,未去就睇定menu,一坐低就即刻叫,快好多架!

      其實我試過喺winterlicious/summerlicious專登幫襯平時去過嘅餐廳,覺得一般般,倒反轉頭襯prix fixe menu 好味嘅,就好多時都會再去幫襯。

      刪除
  6. 妳有冇好似妳家姐咁有筆友㗎?
    妳第一餐頭盤至甜品好唔錯喎,份量又大,個餐幾多錢呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嗰時真係好羨慕家姐架,不過佢中學交筆友時我先至係小學雞,邊有我份吖!^^"

      呢餐真係個個都食得超滿足,$23/位,計埋小費和税就$30。

      刪除
  7. 個牛牛好靚呀,你搞到我想食宵夜呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 個牛真係意想不到嘅得!通常去非扒房嘅餐廳,我都少食牛扒,估唔到今次無期望反而更見驚喜!

      食啦!食啦!Oph 大把quota呀!;D

      刪除
  8. 祝你們新年快樂,心想事成,身體健康,恭喜發財!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Samwei!! 陣間就去妳度拜年! :)

      刪除