2015年7月27日星期一

比女人心更難測的天氣

這個週末的心情好上心下心(忐忑)啊!

是咁的,Mr. Dolphin 和海豚兒本來打算襯星期六去市中心的中央島玩樂,到星期五晚上,海豚兒查看天氣預測時,發現星期六的一整天也會下雨和雷雨,然而,下雨去市中心的中央島始終不太方便啊!

來到星期六早上,海豚兒一望出窗外發現陽光普照,即時再上網查看當日天氣,而天氣預測依然是一整天都會下雨和雷雨,所以Mr. Dolphin 和海豚兒還是決定去室內商場算了!

去到商場吃早餐時,海豚兒再查看星期六天氣預測,結果如下:




事實嘛,當然是"天氣不似預期"咯,一整個大白天也沒有下雨直至下午四時多才下了一陣過雲雨。^^"

為了幫自己打打氣,海豚兒當然是要吃番個甜品早餐啦。撻底又脆又香的雜苺撻和opera是來貨,水準有一定保證,Mr. Dolphin 的蛋白奄列賣相雖一般但味道也還可以,至於貌似奶水的兩杯飲品,大家能猜到是什麼嗎?


兩杯同様是用豆奶沖的green tea latte 。味道嘛,只能説“無。下。次。!

吃罷這個早餐,為了避免再受不必要的刺激,海豚兒已決定晚飯一定要揀間穩陣嘅,結果嘛,我倆便重"游"Joey's Restaurant 咯!

這樣的一天,海豚兒當然挑了comfort food 首選~~~超美味磨菇芝士漢堡,而Mr. Dolphin 就揀了可口的碎雞肉三文治。

曾經,是曾經海豚兒也有過一刻猶豫要不要點甜品,最後還是要了一客熱辣辣、香噴噴的酥皮蘋果撻配楓糖雪糕來一個happy ending ,其他的事,管他呢!



16 則留言:

  1. 雖然天氣不似預期, 但見到個靚仔burger同埋誘人甜品, 心情當堂好返哂! :)
    黎緊有好多場旅行, 真係希望天公要做美呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!所以嗰日化悲憤為食量,晚飯要怒食肥美burger加蘋果撻!!

      希望甜魔一家貴人出門無風雨,天朗氣清啦!

      刪除
  2. 天氣不似預期...一講呢句就諗起eason首歌,哈哈!
    係呀,D天氣預測完全吾準,本來可以玩一日就比佢破壞左,激氣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!我嗰日真係係不奇然地哼起呢首歌呢!:)

      係呀,呢邊每次預測話落雨,都唔知信唔信佢好,不過最終都陽光普照,都好過落雨嘅!

      刪除
  3. 天氣,比女人心情更難處理,英國已經回落至 12-14 度,差點要開暖氣喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下!咁凍嘅!我哋呢兩三個星期至開始熱,我啱啱至開始享受唔駛着外套嘅日子。

      希望妳嗰邊快D暖返,可以繼續enjoy 夏季!

      刪除
  4. 妳屋企去中央島要幾耐呀?好靚架?
    下次去記得post多D相黎睇下喎
    妳個早餐好唔掂啦,好彩有個巨型漢堡補數,妳食得晒ma?

    回覆刪除
    回覆
    1. 又車又船加埋,我諗都要粒幾鐘呢!

      好吖,我下次去影多幾張相比妳睇下覺得靚唔靚啦!:)

      好彩個甜品好食,不過杯嘢飲就真係衰咗D。個burger最終食剩咗包身同埋洋葱。。。我好怕食生洋葱嗰陣味架!^^"

      刪除
  5. 雖然今次天氣麻麻, 但來日方長, 下次去都得架~~
    就咁睇相, 好明顯漢堡包同甜品吸引好多~~ 我都有段時間冇食漢堡包, 好想食呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,其實心情有D怪,一方面後悔去唔成但另一方面又慶幸當日無乜落雨。^^"

      個burger同蘋果撻真係好得,有絕對嘅comfort作用!妳都快D去食吖,最緊要塊肉係全熟就ok呢!

      刪除
  6. 你哋真係好閒情,我依家已經好少會去任何遠地方(45分鐘車以上),年紀大機器壞,所以你哋趁後生仲有精力真係要玩多啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!襯夏天咪想出去玩下囉。其實我哋都懶,中央島呢個地方有十年無去過,但依家嘅我就好似妳講咁,襯勉强仲郁得,就去玩下户外活動!

      我都同意45分鐘以上車程已經算遠,唔怪得妳多數都網購啦!我記得以前住LA要去靚D嘅malls都要揸成粒鐘車架。

      刪除
  7. 又車又船加埋,我諗都要粒幾鐘呢! <--- that's a long time!

    I am a home body. I can stay home all day if my husband/kids tell me :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!因為我又cheap又懶嘛。其實可以直接揸車去碼頭,但我好怕揸車落downtown塞車,拍車又貴,所以咪情願揸車轉地鐵再轉車+船去囉!^^"

      妳同我老公一樣呀!只要我肯留喺屋企,佢放假最鍾意shut down個腦,然後邊到都唔駛去架!

      刪除
  8. 天氣真係好難搞....HK一日內又雨又太陽, 我都唔知個天想點呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我哋嗰日落嗰一陣間雨時,個天仲係有陽光,攪到落雨時一陣陣“up”味添呀!

      香港夏天更加要小心呢,又雨又太陽好熱,但出入D地方又開行冷氣,要保重身體啊!

      刪除