2015年7月23日星期四

仲未食厭嘅Summerlicious ~ 午餐篇

真撞鬼!明明急需減肥但又忍唔住口繼續搏命食食食。連續兩星期也去了不同餐廳,享受一人前的Summerlicious prix fixe menu午餐。

兩間餐廳也是幫襯開的,而兩次的食物也滿好吃。

海豚兒在第一間餐廳吃了:

美味流小小心嘅蛋蛋配清新沙律。。。


 

又香又多汁嘅牛扒多士配薯條。。。無諗過落咗parmesan cheese嘅薯條原來好食咁多嘅!



同埋味道比賣相出色嘅士多啤梨蛋糕,蛋糕內有啖啖士多啤梨肉,好吃。。。


至於在另一間餐廳,海豚兒就吃了:

滿有牛肉香味的生牛肉片。。。


份量巨大但微乾的魚柳配妹仔大過主人婆的超好吃沙律----->重點是那個酸酸甜甜的沙律醬和香脆熱辣薯條。。。

還有poached pear 配雪糕加香濃古古力醬。。。



咁食法,真係唔肥C都偷笑啦,莫講話減肥呢!

不如今個週末做下運動當減肥咯,大家點睇呢?

12 則留言:

  1. 有好野, 梗係食左先算!!! XD
    所以我註定減肥大失敗..... @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係咁諗呀!所以減得好困難!

      唯有喺美味嘅食物中揀D無咁肥膩嘅嚟食啦!;P

      刪除
  2. 每次見你介紹飲食,都吸引到我,食物 present 得好靚呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呢!隔離飯香嘛,我到依家都仲掛住妳介紹嗰餐印度菜啊!

      刪除
  3. 海豚兒:
    ~你食啲餐廳, 食物嘅份量都好適中, 都唔會點至肥啦!!
    ~我覺你好響應Summerlicious or winterlicious. 每一年, 你都會係依個時段襯下熱鬧

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果好耐一次都ok嘅,但連續兩個禮拜咁食法,就點都有D放縱咗,所以我都盡量揀D無咁heavy嘅菜色架啦!^^"

      係呀,我好鍾意食3 course meal, 因為有埋甜品會令我覺得加倍完滿,所以summerlicious同winterlicious就真係啱哂我。:)

      刪除
  4. 算把啦,忘記減肥啦,hehehe....
    妳食個兩間餐廳都好正,又大份,咁夜晚仲有冇食到呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!唔通我要出動膠紙封咀?! 點都要繼續堅持嘅,如果返到嚟有得睇無quota食,咪仲無癮!

      兩間都真係幾正,我返到屋企都有"係咁2"食少少嘅。;P

      刪除
  5. 食完先減啦,嘻嘻嘻...你睇班blog友幾魔鬼,哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!我咁“聽話”,梗係食咗先減啦!XD
      我愛C妳哋就真啦,個個咁支持我,何況,唔食又邊有得減呢!;P

      刪除
  6. 全部都好吸引, 好想食呀!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎妳呢! 川老爺返咗嚟,有希終於唔駛食一人前,每日都可以一齊食飯,諗起都替妳高興呀!!

      呢兩餐都真係好正,所以就算會增磅都值得。:)

      刪除