2015年7月16日星期四

遲來的Farewell Dinner ~ Summerlicious Round 3

還記得一年多前,海豚兒和同事們為其中兩位準新娘子的婚前預慶晚飯嗎?就是那個Double bridal shower dinner呢。

時日如飛,其中一位(就是由女兒担任花女的同事呢)剛誕下麟兒,現正放她的一年產假,爽呀!

至於另一位同事於個半月前剛調到新部門工作。她離開這部門時,大家也忙得很,當時只簡單地和她吃了個午餐。雖説簡單,也有十個人參與其中,不過我們其中幾個親密戰友當然覺得不夠喉,反正我們也慣性一起去吃Summerlicious lunch, 倒不如這次改成晚餐,好讓大家能够傾餐飽。

這間餐廳在市中心也有很長日子,很多活躍於這區的人也認識,連大鄉里如海豚兒從前也來過,食物和服務水準也很高,正因如此,海豚兒反而担心這頓飯的質素會否因為prix fixe menu之固而下滑。

意想不到的是,不論是食物和服務同樣也好得很。為食又貪心的海豚兒和其中兩位同事分吃了頭盤和主菜,要説的是雞肝醬多士好味到不得了,極之幼滑又香口,真是一試難忘,至於其他的主菜和甜品也是很好很好吃啊!








雖然晚餐份量很少,但若要在質和量之間作出選擇,唔駛問阿貴都會揀前者吧!;)

晚飯間,其中一位同事提到她的另一半不習慣與任何人分享食物,無論是頭盤、主菜或甜品,她也不喜歡和人分吃,同事説可能因為另一半是獨女(only child)的關系吧,可憐海豚兒的同事自小就習慣了和家人共享食物,現在反過來要習慣另一種模式呢。

24 則留言:

  1. 一年產假....WAAAAAAAAAAAAA
    咁好GE?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,加拿大福利真係好到不得了,但當然都有唔好嘅地方,例如税太重,同埋福利好會“栽培”咗一班懶人出嚟。;P

      刪除
  2. Canadian benefits are awesome -- year-long maternity leave!

    I was back at work both times in 6 weeks :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢邊對家庭福利真係好着重,放產假期間,政府仲有津貼,實數係幾多我唔清楚----->因為唔關我事嘛,但大概都有兩萬多加幣一年架。

      6個星期真係太少啦,如果同我呢邊嘅人講,個個都會好震驚,唔知情嘅仲會認為妳係事業心重,唔願留喺屋企照顧new born 添呀。^^"

      刪除
  3. 一年? 嘩,真係令人羨慕! 總之我都搬去加拿大啦,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好正架,我有個朋友生咗3胎,就咁就係5、6年內放咗3年產假啦,不過有得亦必有失,嗰幾年就預咗無乜人工加,但能夠陪伴小朋友一年嘅時間,priceless!

      刪除
  4. 我老公都係only child,都係唔鍾意同人share,空間又好,食物又好,佢到依家要同我飲同一杯嘢用同一條飲筒,都會先用紙巾抹過條飲筒先飲架,我似我有傳染病咁,而且佢自由慣,非常唔習慣要對任何人交代任何嘢(如去向)。如果個人好敏感或者自尊心好強,我估好難忍得住個老公咁樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估我係妳講好敏感嗰種人,會覺得如果個老公係咁,好似厭棄我咁。^^"

      我覺得妳除咗冷靜理智之外,仲要本身係一個好有自信嘅人,先至可以睇得通又唔介意佢嘅行為。不過倒反轉講,妳或者會頂唔順一個好痴身嘅伴侣。;P

      刪除
    2. 唔駛好有自信架,見得人多識得人多就好容易知道我老公唔係正常人啦!我拍咁多次拖都無人話過我唔夠整潔唔夠隨和之類,係正常人都會知道佢要求唔合理架。

      刪除
    3. 我意思係好似我屬於無咩自信嘅人,如果另一半有乜大件事或重要決定都唔交代,比着我會好多嘢諗,好無安全感。

      刪除
    4. 咁講到重要事,以兩公婆嚟計,來來去去都係可能同錢、育兒、工作或者in-laws之類......如果屬錢同工作嘅,我一啲都唔計較,俾我亦都一定要對自己工作有100%決定權,而佢啲囡都已經係大人又有自己生活算好易攪,in-laws本身易攪唔駛我老公或者我做啲乜都okay,可能對於我最大影響嘅,係佢唔肯搬離開依家住緊嘅鄉下地方啦。

      刪除
    5. 好在我對以上嘅重要嘢都係無咩唔知,不過我好衰,通常都淨係想得個知字,只要佢肯比我知,我多數都支持佢嘅決定。

      我都記得妳講過佢依家揸車返工雖然好遠,但好似都無打算搬。睇嚟妳嘅破解大法都只有每次旅行去多D大城市、去長D,玩餐飽。

      刪除
  5. 英國人都唔鍾意同人分來食,一人一份就最好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,如果係steak and potatoes就比我都唔share啦!:P

      我覺得男人in general 都無咁接受到分吃,有D覺得太婆媽,更多係怕自己唔飽,反而女性唔慣分吃,我真係第一次聽呀!

      刪除
  6. 時間過得好快呀, 咁就生左BB, 可以有一件產假真係超幸福呀~~~
    我都恨食精緻美味晚餐, 依排減肥中胃口細左, hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好快呀,舊年5月結婚,今年6月就生咗啦:) 某實有一年產假真係好快樂嘅事,曾經仲有傳聞話想將產假改成兩年,不過唔知會唔會成事呢。

      一齊努力吖,我把口話減但都未開始行動,大家都要加把勁去"踼走脂肪"! ;)

      刪除
  7. 係咪妳唔駛返下畫個餐呀?
    唔鐘意同人share,佢唔係中國人?因為中國人慣同人分享,去到外國,鬼老覺得怪怪咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係同一日啊,呢篇快樂週五晚餐呢!:)

      係呀!同事係白人,佢老婆雖然唔係白人,但都唔係亞洲人,不過我唔識分佢係咩人呀,淨係知英文係佢母語囉,嘻嘻!

      刪除
  8. 海豚兒:
    ~感覺你都幾喜歡熱熱鬧鬧嘅人, 你間唔中都會主動約舊同事or 朋友聚埋一齊食飯!! 你朋友好叻, 結咗婚, 即刻懷孕, 依啲係她嘅福氣.
    ~你講得無錯, 獨生係唔太懂得share. 因為屋企得他/她一個, 自幼就無share 嘅觀念. 我以前嘅工作關係, 都見唔少依啲case. 而且, 我隔離嗰個都係獨生兒嗎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,我都鍾意簡中見下朋友架,雖然我唔太鍾意成日掉低老公,自己走咗去玩,但我覺得要維繋友情係要付出,所以都盡量平衡下啦!^^"

      佢呢胎已經係第二胎啦,仲要係million dollar family, 睇嚟可以收工添啦!我都祝Vicky妳早日完心願! :)

      老實講,我認識嘅獨生兒唔多,較為熟嘅只有一個,而佢可能係少有嘅,無論對家人、朋友都好caring同細心嘅男生。講反轉頭,我覺得妳同Brian應該好夾,妳係家中嘅長女而佢係獨子,大家可以互補長短。

      刪除
  9. 可以和同事一聚很開心~~
    加拿大同其他外國地方福利都很好, 如果香港都可以有一年產假, 一定會係德政~~~ 在加拿大係咪爸爸都有好長的侍產假架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我哋就算返工都傾到雞啄唔斷,所以一齊食飯就傾得更高興。

      呢邊當爸爸的都可以放,但都係喺媽媽一年產假到扣,但如果媽媽本身無做工,爸爸就可以用盡媽媽嘅quota, 放足一年都得架。

      刪除
    2. 果然喺外國做爸爸都好過香港~~ HK爸爸點都冇可能放到一年假, 除非全職湊仔~~~

      刪除
    3. 呢邊嘅政府政策比較着重家庭嘛,近年仲實施多咗減税優惠俾有小孩嘅家庭添。

      不過,要當一個全職爸爸都唔易,尤其係喺香港嘅環境,所以我都好佩服我朋友做得到。

      刪除