2015年7月30日星期四

難忘的生活片段

和Mr. Dolphin 共處了這麼多年,當然有過許多難忘回憶啦,不如襯這篇和大家回顧一下吧!

然而,你會發現,海豚兒印象最深的回憶不是和吃有關就是比較騎呢的情況。

話説我倆拍拖的第一年,除夕倒數這些指定動作一定不能少。Mr. Dolphin 提意我倆揸車上山看煙花倒數。當時我倆身處在有山有水的温哥華,要上山絕對是毫無難度,約少於二十分鐘的車程便到了。倒數過後,體貼的Mr. Dolphin 問海豚兒這晚過得開心嗎?海豚兒的答案讓Mr. Dolphin 哭笑不得,至今我倆仍會拿來當笑話。海豚兒説:開心,hot dog 好好味!^^" 為食的海豚兒一直記住上山前在7仔吃了一隻熱辣辣、超味美的hot dog配勁多茄汁和半溶芝士醬。還好,Mr. Dolphin 的心藏也滿健康,沒有被激到心藏病發。XD

後來,我倆搬到多倫多生活。那個時候,我倆也在找工作,當然要省吃儉用,有一天我倆上店子吃晚飯,慳家的海豚兒提意兩個人分吃一碟炒河,選了自己的心水豉椒牛河,後來Mr. Dolphin 説不如改成時菜牛河,到碟時菜牛河上枱時,海豚兒竟然癲到對住碟河粉喺到喊,心想兩個人分吃一碟河粉已經唔夠飽,做咩仲要由好味的豉汁改成海豚兒不喜歡的鼻涕汁(玻璃獻),還要配上最討厭的唔知菜芯定芥蘭。。。諗起都覺自己白痴!可憐Mr. Dolphin 只係想有條菜食下啫,唔想食咪出聲唔好叫囉,駛乜對住碟河粉喊咁激動呀!^^"

以下事件純屬"蝦碌",觀眾切勿模仿。。。

最經典的一次是我倆旅行時,晚上在酒店的室内泳池游(玩)水,那時只有我倆二人在泳池,正當生得矮小的海豚兒得戚地在池中央舉高雙手再以腳尖彈跳行路時,Mr. Dolphin 突然撲過來用手篩住海豚兒條頸游到池邊,原來Mr. Dolphin 以為海豚兒浸親,所以做出以上行為,之不過他只從電視劇看過(教壞細路嘅電視劇呢!),沒有學過真正的救生,海豚兒在被救的時光裡,整個頭部也是在水底,回到池邊咳了一大片並回過氣後,Mr. Dolphin 告訴海豚兒原來當Mr. Dolphin游到池邊回頭時方發現海豚兒原來一直在水底,而面色已經變成紫色了。 海豚兒其實不懂怎樣形容當時在水底的感覺,只能説如果透唔到氣咁C一定好辛苦囉。XD

今次講住咁多先,有機會再講多D你知啦!;)

14 則留言:

  1. 想起了 ''鹹魚白菜也好好味'' 呢首歌呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!鹹魚白菜我又唔驅呀,反正我鍾意食!可惜老公易暈浪,所以佢一定唔會希望可以"揸火箭"帶我到天空去。;P

      刪除
  2. 你地D笑料好搞笑呀,下次再講多D呀!
    海豚兒真係好中意食,哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳支持呀Mrs. Wu, 其實呢D嘢對我倆嚟講,真係覺得幾好笑,但寫出嚟嘅話,我都唔肯定會唔會悶親blog友們架,好在妳都話好笑啫。

      係呀,我真係超為食,仲成日眼濶肚窄。;P

      刪除
  3. 妳真易滿足啦,連7仔熱9都覺得好味,當然Mr. Dolphin更係覺得妳好易養,點解會對住碟時菜炒河喊,妳真係癲得幾均巡喎,wahaha.....
    Mr. Dolphin真係緊張妳,依家妳諗番佢救妳個幕有冇好感動呀?哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦!唔知係呢邊嘅7仔熱狗好味D,定嗰時熱戀中,食乜都覺好味呢!

      哈哈!時菜牛河呢個故事曾經成為一時佳話,攪到我温哥華D朋友一度懷疑多倫多中菜係咪真係咁難食。XD

      每次諗翻起,我最記得就係自己喺水底眼光光、口擘擘個情景ja, 哈哈!

      刪除
  4. 你又誇張咗啲,好又一餐唔好又一餐,駛唔駛喊呀?!

    不過都有好處,就係知道只要俾好嘢你食你就會滿足,咁都幾易攪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都覺自己誇咗D,可能嗰陣點都有D前路茫茫嘅感覺,所以借D2喊咗出嚟,哈哈!

      “食一餐少一餐”嘛,所以想每餐都食鍾意嘅嘢,唔係要食貴嘢,但最緊要係對胃口。同埋妳講得啱,我其實真係幾易滿足,有得食瞓疴就身心愉快!

      刪除
  5. You are soooo cute :)

    Except in the airport, not sure I have ever cried out in the public

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!妳對我太仁慈啦!^3^

      妳細個一定好乖,我細個好百厭同扭計(依家都係),成日大街大巷俾阿媽打到喊,所以呢家嘢對我嚟講簡直係家常便飯。XD

      刪除
  6. 你們相處的時光很搞笑得來又溫馨~~~ 不過喺泳池真係要小心呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呢!特别係睇到妳話攪笑,會令我好好滿足架!因為呢個就係我最想帶出嘅信息。:)

      知道啦!我哋依家都無再"模仿"電視嘅救生情節啦,真係試過一次都怕怕啦!;P

      刪除
  7. 妳地真係好搞笑呀!!! 最正係搞笑得黎其實又好sweet呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝甜魔媽媽!我覺得兩個人相處最舒服嘅地方就係可以一齊笑一齊成長。我覺得妳同妳老公都係好多笑料架,我估妳都會,有時諗起呢D回憶,真係會不自覺嘴角向上斜然後笑咗出嚟。:)

      刪除