2015年9月14日星期一

簡單過生活 ~ 回到温哥華的第一天

今次用飛行里數換機票返温哥華好抵呀,因為海豚兒憑信用咭優惠省了來回兩程行李寄倉錢又可免費用lounge一次,出發的早上,海豚兒去lounge食了少許早餐和拿了一隻香蕉給Mr. Dolphin享用,這張信用咭今次真的大派用場啦!只可惜lounge service不能與Mr. Dolphin共用,只有信用咭主要持有人才能得到這一年一次的優惠,嘻嘻!




一返到温哥華,Mr. Dolphin爸爸媽媽便和我倆去飲茶,吃了超級無比巨大的糯米雞後,我們就只剩下少量胃納吃了其他點心和食物, 海豚兒更要一人鯨吞了兩個流沙包^^"。吃飽飽後,我們四人隨意在商場逛一會便回家休息了。



來到晚上,這家愛蟹之人當然是馬上去吃皇帝蟹咯,合四人之力,我們吃了一隻乳鴿,一蟹三食包括蒜蓉蒸蟹爪,蟹蓋炒飯,頭抽蟹身,和一個清炒豆苗作結。



晚上回家休息時間其實就是"尋寶遊戲"的開始,這晚Mr. Dolphin和海豚兒翻看了Mr. Dolphin一些舊習作,和這本令人呵欠連連的工具書,據Mr. Dolphin的資料提供,文靜派的他,當年想學捉象棋,理應買一本捉棋入門要訣,結果却錯買了這本教人捉殘局的,真係笑C禾啦!XD


20 則留言:

  1. 好精明的C9, 期待更多的食記同遊記分享!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁好彩,我貪便宜申請咗張新卡係送飛行里數--->夠一張來回北美機票,咁啱我今次又係用分換機票就可以享用到呢D福利,都可以話係誤打誤撞呀,嘻嘻!

      刪除
  2. 好叻呀你換到免費機票...我仲努力儲中.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次張用分換嘅機票係全靠舊年飛返香港遇啱航空公司送雙倍分,再加埋之前儲落少少而成事架,其實都真係撞彩成份多。妳都加油呀!!!

      刪除
  3. 很豐富的晚餐, 當然更重要是和一家人相聚~~
    你老公本象棋書, 個題目好似講緊捉棋必勝策略, 難怪會被誤導啦~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,一家人一齊食飯就最熱鬧,尤其有我呢個多嘴怪,成日吱吱喳喳講唔停。;P

      咪就係咁囉,於是當年“好天真好儍”嘅Mr. Dolphin就買錯咗呢本殘局書啦!XD

      刪除
  4. 回覆
    1. 温哥華食乜嘢都好方便而且水準都好高,不過我今個trip唔係太好彩,成日中伏呀,遲D會慢慢講。^^"

      刪除
  5. 吓?妳得有得食早餐咋?
    Mr. Dolphin食左隻“熟”蕉夠飽架啦...wahaha
    原來Mr. Dolphin一家都咁擦得架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都有,不過要俾錢食囉,但據聞佢食得好鬼開心喎,所以佢後來都只係夾硬隊埋隻"熟"蕉咋!XD

      Mr. Dolphin一家嘅蟹胃容量係好勁架,唔係好似我咁,成日揸流灘。

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,如果有多D人食,可以食隻大D嘅蟹,有多D肉食就更正,我都估唔到第一日就已經食到咁飽啦!

      刪除
  7. OK, I don't know anything about 象棋. I have to look up what's 殘局.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,其實我都唔識捉棋,只係知殘局嘅意思係捉到後期得番幾隻棋,戰略變化又唔多咁上下意思啦!

      我成日笑佢邊駛買書睇架,去公園睇D阿伯捉棋咪學到囉!XD

      刪除
  8. 海豚兒:
    ~Yeah Yeah, 用到lounge service, 我都感覺, 打開咗一個美麗嘅序
    ~哈哈~~ 學象棋, 會書研究, 真係好認真. 但買錯咗書,到後來,仲學唔學得識?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔錯架,而且嗰日個lounge算少人,都幾舒服。

      嘻嘻,無法啦,書名太misleading啦,佢識基本嘢但捉得唔會好叻囉,因為無人陪佢捉,而且嗰個年代又未有得話上網捉棋咁方便。;P

      刪除
  9. 我都無mileage 換過, 頂龍都係換 gift card 咋,唉
    温哥華d 美食,我已經又肚餓啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 換gift card都好吖,豈碼夠實用先,其實有時D分唔多唔少又驚住就嚟會expire嘅話,要諗點用至啱都好鬼頭痕。

      近近地,妳嚟住多倫多先吖,我一定會陪妳周圍去揾食架,其實我今次返完温哥華都覺得原來多倫多嘅港式食物質素都幾好喎!

      刪除
  10. 上次我在溫哥華食的酒樓都是一人一茶葉

    回覆刪除
    回覆
    1. 好眼光呢愚太,咁都留意到!

      我同Mr. Dolphin每次都俾嗰隻杯搞到雞手鴨腳,好在我多數都係飲水,好少飲茶,唔駛倒來倒去啫! ;P

      刪除