2015年9月17日星期四

連間屋都食埋 ~ 溫哥華的第二日(上)

每次回到温哥華,貼心的Mr. Dolphin媽媽也會提議海豚兒和Mr. Dolphin在週末跟我倆的好友 ~ 巨人和朋友仔出街,這次我們選擇了在長週末的星期日去街街,那麼朋友們還有星期一可以休息一下。

巨人和朋友仔一早來接我倆去指定茶餐廳吃早餐,真的不能相信上午九時多店外已經有這麼多食客在等位呢!題外話,由於店內沒有太多空檔地方,等位期間Mr. Dolphin和巨人就留守在店外,只有海豚兒和朋友仔在店內等叫名,輪到我們時,海豚兒便走出店外輕聲跟他們説“有位啦!”這輕輕的一句竟然弄至所有在等位中的食客抬高頭看,然後流露出一副羨慕目光,哈哈!



硏究完"煩複"的餐牌和搞笑的廣告一輪後,我們四人好不容易才挑了自己喜歡的食物。



一場來到,海豚兒當然不會錯過這兒的名物菠蘿油啦,不過就沒有把牛油打孖上啦,因為菠蘿油是和Mr. Dolphin分吃,而他是不吃牛油的,換句話説,海豚兒吃半個包已經是把牛油打孖來吃,再加多一塊牛油的話,就真的太過份嘛。還有這兒的奶茶及沙嗲牛都好得架,看我們四人也點了沙嗲牛做胆就知啦,哈哈!充滿創意的巨人還把煎蛋及火煺夾在牛油餐包內來吃,來一份港式煙肉蛋漢堡(egg mcmuffin)是也。 



吃過早餐,我們四人決定到新開的outlets逛下,雖然明知這兒暫時未有合心水的貨品,但襯天氣好往外走走也着實不錯啊。在店舖內,海豚兒更發現簡體字的指示牌。。。



其間,我們更把温哥華特色也拍下來,就是這些低飛中的飛機啦。由於這個outlets距離温哥華位於列治文市的國際機場很近,只要夠眼明手快,很容易便能捕捉到這些飛機肚腩照片啦!



逛完outlets,我們便轉戰港式商場,其實我們是零購物意慾,行商場重點只為了傾計和幫助消化,順便到超級市場買點手信帶返多倫多。好不容易逛到食物"落格",我們便去了一間從前在温哥華生活時,海豚兒很喜歡幫襯的平價壽司店。這店子從前是純日本人經營,味道一流之餘價錢也很親民,只可惜今次再去發現店內有好些員工也變成説國語的了,原本的三位日本人壽司師父,如今也只剩下一人。唉!水準不似預期,好失望啊!



接着,巨人和朋友仔便車海豚兒和Mr. Dolphin買美味的蜜糖及蜂巢來吃咯!告訴你,海豚兒和Mr. Dolphin很喜歡吃honeycomb架!在車上,Mr. Dolphin無啦啦嗡咗句"食人D嘢都唔夠,仲要連人間屋都食埋。"起初海豚兒也不以為然,以為他突然一本正經談甚麼甚麼地產霸權的話題,後來才知道Mr. Dolphin所指的屋原來是honeycomb啦!真係估你唔到囉囉囉!XD



這篇也真的太長啦,唯有把這天餘下的行程在下一篇繼續分享吧!

20 則留言:

  1. I have too many comments, here's the list:

    * Mr. Dolphin 不吃牛油 <-- how is that possible?!
    * 在店舖內,海豚兒更發現簡體字的指示牌 <--- dislike
    * it sucks that you wasted the limited food quota on the sushi
    * I have never tasted honeycomb before. Is it chewy?
    * My husband loves loves loves Vancouver from our trip almost 10 years ago, but it's so expensive to live there plus my job is geographically very limited.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,食材入面本身有牛油嘅,佢咪會食囉,成塊牛油佢就一定唔肯食架啦。;P

      除咗outlets,其實喺機場一落機就有簡體字出現添啦,唉! ^^"

      好在sushi又未至於難食,只係無以前咁正囉,但都好彩我哋無叫咗好多就真。

      Honeycomb本身唔算chewy,但面頭嘅beeswax(edible)就好chewy,我食到最後成日都吐出來架!

      唔緊要吖,可以等到退休先搬去住,其實以做工嚟講,我prefer多倫多,温哥華地方係好集中但周圍都人多車多,所以放假去玩開心過喺嗰度做工。不過我哋情況同妳都有D似,Mr. Dolphin嘅工作性質都好難搬返温哥華,而且,依家同in laws唔係成日見,始終自由D。係喎,妳老公係咪鍾意港式飲食定係鍾意室外活動,所以咁鍾意温哥華呢?

      刪除
  2. 好搞笑, 食左人地間屋原來係咁解! :p
    睇完依篇, 聽日happy friday都要去茶記嘆份大早餐先得~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,Mr. Dolphin成日都有D咁“獨到”嘅見解! XD

      生活喺香港真係好方便呀,隨時都可以嘆茶記,我最快都要等下個週末先有得再食茶記呢!;)

      刪除
  3. 食左咁多? 我都會喎, 因為食物真的很港式!個港式商場有咩行?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,早餐食得最多反而午餐因為“覺得”間店唔同咗,所以都叫少咗嘢食。

      港式商場除咗有港式衫褲鞋襪,仲有港式嘅樂器學校,毛冷鋪,眼鏡舖,麵包店,燒焟舖,中超,零食店,華人診所藥房等,都好全面架,其實同多倫多嘅港式商埸都差不多。:)

      刪除
  4. 海豚兒:
    ~依啲茶餐, 食一個餐, 可以飽足一日. 又知道食咗, 會唔健康, 但間中會掛念, 這茶餐. 好想好想食.
    ~我都怕咗麗都, 他排隊太利害啦!! 所以, 我而家食波蘿油, 轉移咗地方. 去咗Parker place 間"皇都"食. 皇都----真係有所形容嘅港式egg mcmuffin.
    ~個日見你, 唔記得問你, 有無去outlet 行. 原來, 你去咗行, 而家, 開咗個outlet, 我無咩野買,都會行下!!! 因為我鐘意outlet 嘅裝修,似歐洲咁
    ~係喎, 有真係食咗人屋企, 你哋咁鐘意honeycomb, 其實, 溫哥華都有honeycomb 軟雪糕食. 你哋今次有無食到?

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky and 海豚兒,據聞皇都是丽都D人走出嚟開呀,D菠蘿包係從丽都取貨。不過我無去過皇都,而丽都好耐冇去啦。不過見到你D相,又令我想去番啦。

      刪除
    2. Vicky~~~份港式早餐真係值得我將所有quota都豪出嚟,同埋我都覺得如果我喺温哥華生活,我都未必會有耐性去排隊食早餐。^^"

      原來有間叫皇都嘅喺parker,我真係無留意到添,不過嗰度D舖頭都變咗好多,同以前唔同咗啦!

      我都覺得個outlets好靚,同佢喺歐洲嘅outlets一樣設計得咁靚,我都期待佢第時開更多更正嘅鋪頭再去行過。

      我無食過呢! >_< 我朋友仔知我想買honeycomb後,都有同我提過,但可惜我哋最後都無機會去囉。

      刪除
    3. Ta Ta Source~~~聽妳講完,我真係好想去試埋皇都呢,或者我蚆下次嘅blog友聚可以約喺皇都喎,嘻嘻!

      麗都個菠蘿油同埋杯美味奶茶。。。真係諗起我都好想好想食啊!!!妳得閒都去下吖,不過最緊要揀D無咁多人等嘅時候呢! :)

      刪除
    4. 海豚兒, Ha Ha, I just went on last Sun, wait around 25 min, still worth to go. And good to have blogger gathering there. : ) Waiting for your post about the blogger gathering in Van

      刪除
    5. 我哋嗰日都等咗咁上下時間呀,但一啖咬落個蘿油... 噢,我意思係菠蘿油嗰刻,真係覺得值回票價,嘻嘻!

      我會努力寫架啦,下次返嚟我哋arrange blog友聚吖!

      刪除
  5. 嘩嘩嘩嘩嘩,d 港式早餐,駛唔駛咁正呀!!!!!
    我好耐好耐無食過波蘿油啦,見到都打哂鼓呀!
    咦,d sushi 師傳變哂chinese, 真係勁掃興呀。
    Honeycomb 真係 honeycomb? 我未食過呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真架,如果妳嚟多倫多玩,我一定會同妳去食菠蘿油啫!:)

      係呀,由日藉師傳變成國語師傳,真係成個感覺都唔同哂,唉!

      係真嘅honeycomb嚟架,甜甜地,真係幾好味架!

      刪除
  6. 架飛機飛得好低呀,好似以前啟德咁
    港式商場有咩行呀?
    聽得妳多有時真係做唔到Mr. Dolphin....wahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係諗起啟德呀,以前住温哥華時,身邊有好些男性朋友都會“懶係浪漫”帶女朋友去睇飛機升降作為節目架,但D女仔通常都會嫌悶同多蚊囉!XD

      港式商場就好似上面寫嘅咁,其實諗真有D似將香港一條包羅萬有嘅街搬哂上個商場咁。;P

      我成日覺得Mr. Dolphin嘅風趣係帶D抵死架,不過唔欣賞嘅就可能嫌佢多嚕囌囉,哈哈!

      刪除
  7. 哈哈...果然係連間屋都食埋呀...哈哈!!
    我都load左一陣...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,喺架車到無啦啦咁嗡呢句出嚟,初時真係無人明佢講乜,都係諗咗陣先至明咋。^^" 雖然無聊,但又幾好笑。

      刪除
  8. 我都好想食菠蘿油呀, 雖然喺香港, 但係好耐好耐冇食過啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前喺香港住時喺未食過菠蘿油架,嗰時最鍾意食鮮油餐包/多士,近年先開始食菠蘿油,點知一試就愛上啦!

      刪除