2015年9月21日星期一

除了吃還是吃 ~ 温哥華的第二日(下)

上篇寫到我們四人離開賣蜜糖商店,然後Mr. Dolphin無啦啦爆句"連人間屋都食埋"後,巨人和朋友仔見時間還早,便帶海豚兒和Mr. Dolphin去近年在facebook和blog也爆紅的一間温哥華雪糕店食雪糕,難怪店外和店內也排着一條長人籠呢。




當海豚兒正在猶疑應該吃杯裝還是甜筒時,剛好發現這兒的waffle cones是來貨,那當然食力有限的我倆也不會浪費珍貴的quota啦,便選了一杯兩球雪糕來分吃,包括右方的盬味焦糖和特濃咖啡,兩款雪糕也好吃,只是偏心的海豚兒還是更鍾情於意式雪糕就是了!至於左面那杯雪糕其實是朋友仔和巨人的,但執筆時海豚兒已忘了他們挑了那款味道來吃啊!^^"





吃罷雪糕,巨人和朋友仔便車我倆去市中心,朋友仔首先帶海豚兒去一間乾果專門店,海豚兒眼見朋友仔起勢咁筆秋葵乾,海豚兒當然是唔好執輸死跟住筆啦,除了價錢不太貴,重點是乾的秋葵吃下去沒有了那種“鼻涕”質感,而且沒有加太多調味,絕對是健康零食之選。




這天黄昏我們四人來到市中心是因為我們多約了兩位朋友一起吃六人晚飯。跟這兩位朋友可以稱得上識於微時,慶幸的是雖然我們已經多年不見,但見面感覺仍然親切,説話也不會繞圈子,海豚兒從來也很珍惜這些能説真心話的好友。這晚的美中不足就是我們的晚餐啦,真的好差勁,包括鹹到吊頸的海鮮意大利飯,刀都鋸唔開的牛扒,偏鹹鵝肝醬配超燶味多士,和"油浸"flatbread,這個晚餐難食得海豚兒連甜品也放棄沒要了,但我們為了爭取相聚時光,大家也懶得向侍者反影意見,只是暗地討論這餐廳的"眾多"好評是從何而來。^^"








跟這兩位朋友道别過後,真的辛苦了巨人和朋友仔再一次車海豚兒和Mr. Dolphin返回列治文市,好讓爛玩的海豚兒可以去一趟列治文夜市(Richmond Night Market),最不好意思是讓巨人破費了,買了一張$20包七次免排隊入場的套票直接殺入夜市。






進場後,朋友仔問海豚兒想看些什麼,海豚兒説“我想食雞蛋仔!” 好脾氣的朋友仔告訴海豚兒食物攤檔在後方,我們可從兩旁邊行邊走進去,然後朋友仔再問海豚兒想從那邊開始行,海豚兒好似死o靚仔扭計咁繼續説“我想食雞蛋仔!” 這答案弄得朋友仔和Mr. Dolphin也無耐地苦笑一下。哈哈哈!當然我們也沒有馬上跑去食雞蛋仔啦,依然是邊行邊睇下周圍的攤檔,要説這兒真的很多人,大家看看相片便知咯!

 



好不容易終於買到雞蛋仔啦,新鮮熱辣又香又脆,雖然雞蛋仔是空心,但整合我們不想吃太飽的心意啊!




其實平常的海豚兒對住朋友很少會“扭計”咁有病架,但面對着巨人和朋友仔這兩位認識比跟Mr. Dolphin認識更長日子的超級好友,海豚兒才會這麼放肆啦!多謝他們對我倆的包容,更在愛屋及烏情況下連Mr. Dolphin的爸爸媽媽也受惠呢!

順便介紹一下温哥華之旅的戰利品,包括朋友仔和巨人歐遊時買給我倆的牛油曲奇和鵝肝醬手信,超市買的芒果乾(一般般),意粉醬(未試)和多倫多不常有的黃色肉蕃薯(好吃),古古力(未試),當然蜜糖(店內試食過好吃)和蜂巢(好吃)更是不能少啦。總括來説,温哥華之旅除了吃還是吃就是了。;P




後記:這篇blog在之前已記下,只是在上載相片時陰差陽錯把文字都失踪了,所以當海豚兒重寫時已流失了部份情懷,文筆亦比平時更不流暢,有了這教訓,今後寫blog真的要有兩手準備才行呢!

20 則留言:

  1. 盬味焦糖和特濃咖啡味的雪糕我都一定會揀,佢地唔係gelato?
    乾秋葵?真係冇諗過,其實我都好怕食,因為唔鐘意滑"山山"既野
    妳直接係個blog到打?點解冇左既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前會嫌盬味焦糖太甜架,但近期又接受到喎,睇嚟我口味重咗啦!呢間應該係雪糕,味道都唔似係gelato啊!

      乾嘅味道我都接受到,不過Mr. Dolphin媽媽試完話佢都係食得出有“山”,嘻嘻!

      係呀,我係用手機直接喺blog到寫,佢auto save嗰刻,internet crashed咗,就無啦啦saved咗空白嘅時候啦,唉!

      刪除
  2. You must try Whiskey Hazelnut Ice cream, lots of hazelnut, yum!
    As far as I know, Left bank is a very new restaurant, I guess the restaurant is too new and still can't run very smoothly

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺嗰度試咗少少,可能我唔飲酒,一入口已經覺得酒味好濃,唔係好慣添,但hazelnut味之後慢慢出又真係幾香。

      嘻嘻,唔怪得嗰晚計埋我哋都係得兩枱啦,不過另一枱喺大枱,都豈碼有十二人,都可能係咁,所以個厨更加分不暇,但老實講,我將來返嚟都未必會再去啦。^^"

      刪除
  3. 我寫blog都係喺MS Word寫咗先,因為我鍾意可以自己先揀字體行距等set好哂,然後至貼上blog,不過貼時我都會耐唔耐按save,免得有意外。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係新科技白痴,用手機直接寫blog而又因為唔熟識電話功能無諗過可以喺第二度寫完再貼上blog,依家會save多個copy當係new post咁!

      其實我有少許OCD,都已經一路寫一路save,但諗唔到當機嗰刻個blog會auto save咗空白嗰殺那,嗰刻真係幾欲哭無淚架!

      刪除
  4. 我都未見過秋葵乾,有機會都想嘗試。 倫敦唐人街依家已經有雞蛋仔賣,不過從未幫襯過,覺得始終是香港的好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會真係要試下,我估妳會接受到架!

      呢邊其實有幾個唐人商場都有雞蛋仔賣架,而且味道都唔錯,只係我呢個麻煩友,覺得去夜市食好似特别有氣氛咁。;P

      刪除
  5. 我堂妹都係唔食新鮮秋葵但食秋葵乾, 因為貪佢香口...哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新鮮嘅我其實都未食過,不過秋葵乾硬身又脆脆地,最重要係無咗嗰層“鼻涕”,我接受到多好多囉!

      刪除
  6. 我都好怕新鮮秋葵果種鼻涕口感=.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 新鮮嘅我見都未見過呢,但小聲説,我其實係偏食一族,應該都唔會鍾意食,依家食乾嘅,扮下健康都好吖,哈哈!

      刪除
  7. I am very inpatient, so I can’t see myself stand in those long lines.

    No pain no gain

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳唔講開我都無留意,我平時都無耐性排隊架,不過可能放假心情輕鬆之餘又有朋友仔陪住,有傾有講感覺時間過得快好多呢!

      刪除
  8. 吃了不少美食的開心旅行~~ 雞蛋仔連外國都有, 遲啲可能個個國家都有得食~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 住喺特多華人聚居嘅城市其實好好彩呀,好似温哥華同多倫多,要食雞蛋仔夾餅都算好方便,有時自己都懷疑如果依家要搬去一個完全無港式美食嘅城市,會唔會好唔慣。;P

      刪除
  9. 間Left bank食物賣相係ok的, 估唔到水準咁差呢
    又, 香港好多間食肆都要排隊...... 所以Lady M咁遲先食, 大熱的半熟芝士撻仲未食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得left bank賣相唔錯,但食味就真係。。。>_<

      Lady M係令我成日心思思想再去NYC最大原因,至於芝士撻,大家都可以等遲D去當地食!;)

      刪除
  10. 回覆
    1. 有機會再嚟美加玩吖,雖然多倫多食物未必及温哥華,但我都會盡力發掘D好味嘅地方同妳去架!

      刪除