2015年9月7日星期一

第二頭住家

無錯啦,海豚兒和Mr. Dolphin襯住勞動節長週末假期,拿了一星期大假去第二頭住家,即是要坐5個鐘頭飛機再加3小時時差的温哥華探下家人,順便休息下。這星期沒有甚麼特别節目,只是陪下Mr. Dolphin爸爸媽媽,所以這星期海豚兒會暫停甜品早餐,每天也會吃得正常一些,希望這些正常行為不會對大家做成不安吧,哈哈!XD


想説的是星期五放工時,心情沒有特别興奮,反而對於將要放一星期假而有點不安(!),例如臨關上電腦前不停翻看及測試電郵設定,確保out of office auto reply沒有出錯,連遺言(留言)信箱的錄音也聽了好幾次,肯定自己沒有大頭蝦漏説了自己將會休假,完全沒有進入holiday mode,更“調鬼”的是Mr. Dolphin和海豚兒也有同樣感覺。我倆的結論是,請容許海豚兒粗俗一點,這兩條賤骨頭,自從聖誕的夏威夷之旅後,有九個月沒有放過假,現在竟然不習慣放假,真攞胆。

好啦!要停筆啦!這星期除了是人妻外,更是人媳,要努力加油!!!!!!!

22 則留言:

  1. 回覆
    1. Thank you Samwei. 每日同家人都吃到肚滿腸肥,感覺真係超爽!! :D

      刪除
  2. 海豚兒,
    感覺你好玩得,以為你會倒數放假時間,但証明你係盡責嘅人. 放假前竞有少許唔慣
    Anyway, see u on thursdsy. Hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我又唔算好玩得嘅,不過放假前都真係一直有倒數,可能太耐無放假所以殺到埋身嗰刻有點paranoid,lol!

      Yep, see you tmr Vicky!! ;)

      刪除
  3. 海豚兒,你有冇特別想吃的東西要吃呀? 我都可以紿你一些資料作為參考, 希望合你口味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常多謝妳啊!! 如果有需要時,我一定搵妳求救呢! 因為今次返嚟都係盡量陪下家人,所以對於食,都盡量留俾呢邊嘅女主人話事,連我心愛嘅甜品早餐都要暫時休息,嘻嘻! ^^"

      刪除
  4. 回覆
    1. 謝謝Mandy!! 如果以肚腩豐滿程度來計,我真係脹爆開心, wakaka~~~

      刪除
  5. 工作狂呀! 不過我都有試過呢個感覺,嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 我返工係hea爆之人嚟架,哈哈!不過可能太耐無放假所以咁唔安心,總之就賤骨頭啦!

      刪除
  6. Enjoy your week-off.

    這星期除了是人妻外,更是人媳 <--- I have a feeling you try hard to be a good daughter-in-law! Good job!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks so much!!! 呢幾日都過得好relax,所以比之前更加心廣體胖,嘻嘻!

      可能因為我同Mr. Dolphin都習慣哂兩個人生活啦,所以返嚟陪屋企人時,我驚自己做得唔好,唔識同人相處、生活。

      刪除
  7. 玩得開心啲,開懷地食啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!!! 好唔好食,我呢幾日都不停咁食,好在牛仔褲有彈性,暫時都仲着得落咋,如果留多幾日,可能要買過D褲添啦!

      刪除
  8. 差不多啦, 習慣下放假心情, 11月就可以好快進入holiday mood啦!!! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!除咗習慣放假心情,Mr. Dolphin仲話今個星期我喺度訓練定佢11月旅行時,要由朝食到晩嘅胃納,佢話已經有D担心食(行)程太緊密啦!XD

      刪除
  9. 可以同家人一聚好開心~~ 玩得開心啲~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Helen!! 呢幾日過得好爽,每日行行企企,食飯幾味!今次返嚟温哥華覺得呢度好多改變,真係每日都驚喜萬分。

      刪除
  10. 哎呀!我放假都有好似妳咁樣架...
    終於做完好人妻、好人媳,有冇放下心頭大石咁呀:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,係呀,然後放完假就好似D細路咁,好想扭計話"我唔返學(工)啦",其實最驚就係開電郵嗰刻。^^"

      Mr. Dolphin都係咁問我,我都依然有D心有餘悸咁囉,不過都好過未去之前好多,謝謝妳啊!

      刪除
  11. 暫停甜品做早餐 <-- 哈哈, 一返黎就忍唔住架啦你~
    返親人家實會食得勁多...哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我返咗温哥華一個星期,印象中只係食過一日甜品早餐咋,其餘日子都係食D好正常嘅食物,但因為份量比平時多,所以日日都食到肚皮脹爆咁濟。:D

      刪除