2015年9月24日星期四

停不了的吃 ~ 温哥華的第三、四日

由於第三和第四天除了吃也沒有其他特别行程,所以就索性把這兩天的遊記一次過記下來吧!

<<梅園。Granville Island。住家飯 ~ 温哥華的第三日>>

返到温哥華,又怎可以錯過梅園的咖哩呢!這天的午餐就在梅園解决,包括Mr. Dolphin爸爸的海南雞脾飯,Mr. Dolphin媽媽的牛筋牛肚河,Mr. Dolphin和海豚兒的咖哩魚柳意粉,豬扒包,和分吃的薄餅,除了港式意粉偏淋之外,其他食物水準也不錯啊!


吃飽飽後,Mr. Dolphin便提議去Granville Island行個圈。


這兒有一個小型碼頭,室內市集,兒童樂園,小型商場有厨具、衣服、文具等售賣,還有許多其他藝術品店,手信店等,更有一所名叫Emily Carr的藝術學校,室外空地上更經常也有不同類型表演供遊人欣賞。這裡還有好些餐廳,還記得當年臨離開温哥華的其中一餐farewell晚飯就是在Granville Island呢,原來一轉眼又過了這麼多年啦!



這天晚餐就在家裡頭吃,四餸一湯,白飯都唔駛裝,不過就辛苦了Mr. Dolphin媽媽忙了一個晚上,由準備到洗抹也完全不讓我倆做,而且她煮的食物更是完全遷就我倆在家吃飯時的清淡口味。嘻嘻,對!海豚兒也因為Mr. Dolphin媽媽愛鍚兒子而受惠啦!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


<<"覆桌"麗都。Thomas Haas。日本餐任食 ~ 温哥華的第四日>>

這天,因為擺烏龍,將原定的行程壓後,晨早起床的Mr. Dolphin和海豚兒便一早拉埋朋友仔陪我倆去辨點正經事,然後就當然去翻兜海豚兒至愛 ~ 菠蘿油加奶茶啦,吃這天的早餐一號!這天巨人要上班,剩下我們仨就沒有吃太多了,只要了一個早餐再散叫咸牛肉蛋治,子薑皮蛋酥---->這兒的子薑太温和啦,海豚兒還是喜歡勁薑的多一點,和好吃的蛋撻。


至於點解我們仨吃得這麼少呢?之唔係因為貪心又為食的海豚兒還想去Thomas Haas嘆返個甜品囉,嘻嘻!


噢!有非正式的甜品早餐吃----->因為已經在之前吃過早餐,海豚兒已經好快樂啊!零戰鬥力的Mr. Dolphin每樣只試了一啖就投降啦,只剩下朋友仔和海豚兒來幹掉這個早餐二號呀!

之後,我倆便車朋友仔回去,然後就乖乖的回家陪下兩老,到晚飯時間才一家四口去吃日本餐任食。


不曉得是Mr. Dolphin和海豚兒期望太高還是任食水準變差了,這個晩餐不是不好吃,但就好像少了一點驚喜元素。

18 則留言:

  1. 我倆在家吃飯時的清淡口味 <--- I would have never guessed it since you two go out to eat quite often.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我哋喺屋企食嘅比呢餐住家飯仲要清淡,基本上我哋如果喺屋企煮嘅話,主要都係無調味嘅白烚瓜菜,如果唔係,出街又邊有quota食吖!;P

      刪除
  2. 我見到D食物流哂口水,在溫哥華食都唔使返香港啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺,尤其係港式茶餐食物就最正,嗰杯奶茶飲落去仲以為自己返咗香港,所以每次返温哥華,我都好鍾意食茶餐廳架!

      刪除
  3. 去旅行就係食食食食食... 依方面我同妳真係好鬼似 :p
    睇相我覺得加拿大的港式食物件頭比香港大好多, 豬扒包同菠蘿包就係例子, 真咪真呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都覺,但唯一唔似嘅係妳唔長肉而我就賤肉横生囉。XD

      同美式食物一樣,連港式食物嚟到北美都變得大件頭咗好多,但又唔會令水準變差,所以温哥華食港式美食真係特别滿足架!

      刪除
    2. 今年我長左好多肉呀, 今次妳返黎真係醜怪豬囉 > <

      刪除
    3. 美食當前有時真係好難忍口,大家都要努力,留返珍貴quota食好嘢! ;)

      刪除
  4. 唔怪得妳話肥左啦,餐餐都咁吸引,咁妳算肥得少啦喎,wahaha...
    早餐有麥皮喎,咪岩晒Mr. Dolphin囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係肥到不可收拾,但我今日又忍唔住食咗菠蘿油喎,可惜因為係來賃,味道不及温哥華新鮮出爐咁正囉!

      妳咁叻嘅,估到個麥皮係佢嘅,妳見碗麥皮咁大碗,都知點解佢食唔落第二餐早餐啦!XD

      刪除
  5. 我見到你呢幾個blog posts,已經好飽好滯喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,之後仲陸續有來呀!

      其實真係每日都食得好飽,我有個食飽咗唔坐底嘅習慣,結果嗰個禮拜差不多每日都係由朝企到晚。

      刪除
  6. 回覆
    1. 中秋節快樂啊! 琴晚(迎月)咁啱約咗朋友食中餐,呢邊都有好多中國人出嚟做節食飯慶祝,不過梗係無喺香港咁,有燈籠玩咁盡慶啦!

      刪除
  7. 好飽呀!!未食早餐既我已經打哂鼓啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我都覺得探blog友之前有時真係要食飽個肚先好去,如果唔係,睇住一堆堆美食相真係會餓親!:D

      刪除
  8. 係咪真係好多香港人過左溫哥華所以好多野都似香港?
    你地點解會離開左溫哥華GE?
    依...肥人係咪追番之前D BLOG 先知呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己覺得真係幾多,尤其90年代嗰陣,主要是因為温哥華同亞洲距離近啦,至於點解會離開温哥華,係因為陪Mr. Dolphin嚟多倫多揾工,佢嘅工作喺温哥華超難揾工架。^^"

      刪除