2018年10月4日星期四

2018日本“游” Day 4 ~ 快閃橫濱

是日海豚兒和Mr. Dolphin正式啓用限期一星期的JR Pass,首個目的地為橫濱。

乘坐新幹線,由名古屋到橫濱,車程約1.5小時,仲要坐舒服的green car,真係話咁快就到啦!





到達橫濱站後先到高島屋朝聖。



雖然零收獲但至少也得到了一張可愛的Hello Kitty card。



然後就去附近的餐廳醫肚。



這間專吃蠔的餐廳,無論生熟冷熱蠔也好吃,但蠔以外的食物就。。。umm,細食嘅話就最好留返啲配額去第二到再食過啦,嘻嘻!




在同一座商廈內發現Nana's Green Tea,當然要去嘆返杯可口的焙茶雪糕芭菲啦!



吃飽飽就再乘JR去觀光啦。



專程來橫濱一趟,目的就是這裡啦!



在附近影夠相...



就買票上Sky Garden觀光咯!電梯最快速度是750km/h,應該係,除非唔係。



如果去橫濱的話,海豚兒和Mr. Dolphin也覺得這景緻是值得到此一“游”的,而且相信夜景會更美呢!






好天的話,還有機會看到富士山,可惜我倆跟富士山總是沒有緣份。




看完風景,海豚兒就陪Mr. Dolphin嘆碗熱湯及在附近商場隨意逛下,然後就坐新幹線回名古屋啦。



返到名古屋,我倆就在地下街找了間味道算新鮮的迴轉壽司吃晚飯,再逛陣街。




再然後就在附近的Dean & Deluca買件不錯吃的綠茶千層蛋糕回酒店當宵夜咯!





18 則留言:

  1. 去高島屋睇咩﹖Hello Kitty﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來想睇下高島屋呢間百貨公司有冇野啱買,咁張hello kitty 5%折扣卡就有用武之地,不過最終都係唔想拎住啲野行成日,所以就放棄咗,睇咗當買咗就算。^^”

      刪除
  2. 你地絕對可以參加大胃王大賽 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日都唔算食得多嘅,一來無食早餐,午餐份量亦偏少,係到晚餐同甜品多番啲啲啫,嘻嘻!

      刪除
  3. 好掛住所有日本的焙茶/綠茶系甜品...
    同埋Happy Friday好消息:我終於都book左1月24-28日再戰沖繩啦!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 尤其係日本嘅焙茶甜品,我好記得係妳提醒我via Tokyo最後一日供應期間限定,結果我一試就不能自拔啦!

      Yeah!!!呢個真係超級好消息,仲有三個多月咋,好快就到期待已久嘅日本行呢!

      刪除
    2. 係呀!雖然仲有三個幾月,不過講下講下就到,而且中間仲有場重慶之旅,時間更易過~~~

      刪除
    3. 哈哈,仲有,可能妳中間又會揾到筍deal再去多一兩個短途旅行呢,hehe! :)

      刪除
  4. 每次去旅遊都要study 一餐點搭交通工具,去完就即刻唔記得。

    回覆刪除
    回覆
    1. Mr. Dolphin都係咁講,每次旅行事前準備花最多時間就係計劃行程同埋安排交通工具,仲要計埋買邊種票係可以慳得多啲,呢啲嘢對我黎講太深奧,我都係專注返喺景點或酒店附近揾食算。^^”

      刪除
  5. Sky Garden我耳朵一定受不了呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係耳水不平衡所致?咁咪好多時都唔會上去電視塔等景點參觀,不過唔緊要啦,通常呢啲景點底層實有好多美食,我係絕唔會介意同車媽媽食住等。;P

      刪除
    2. 係啊香港Ritz Carlton我都唔多想去!Yeah多謝妳!

      刪除
    3. 噢,明白了!下次我地一齊食住等,反正食比觀光更吸引我,哈哈!

      刪除
  6. 你成日去旅行嫁,真寫意!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello豆丁! Happy Thanksgiving (the Canadian version)! 今個旅程距離上次旅行足有八個月,已經覺得等咗好耐好辛苦呀,下次都唔敢安排等咁耐至有得去嘅旅行就真!^^”

      刪除
  7. KITTY 咭呢? 幾時請比KITTY迷觀賞一下呀~?
    JR PASS 可坐新幹線架~?
    肥人都覺得日本交通係好好好好好很煩.....次次都搞到肥人一頭煙呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 見係妳,我放工返到屋企幫hello kitty card影張相再upload上黎呢篇啦!:)

      係呀,JR Pass可以坐新幹線但唔係全部系列嘅車都坐得,所以要都要預先刨下個時間表,因為如果坐長途車(例如名古屋去福岡),唔想轉車嘅話,一日可能只有一兩班直通車係可以坐架咋。我都覺得日本交通係好複雜,好似Samwei咁講,研究完一論,一過後就乜都唔記得,但JR Pass太抵啦,下次再去日本而行程啱嘅話都會買。

      刪除