2018年10月18日星期四

2018日本“游” Day 8 ~ 百感交集遊福岡

朝早在酒店正準備出發之時,Mr. Dolphin收到Mr. Dolphin家姐WhatsApp來電。。。如果要用一個字來交待內容,就是『煩』!

離開酒店後,海豚兒和Mr. Dolphin一邊找路去目的地,一邊討論方案,有時又會停下來即時上網找機票,間中又和Mr. Dolphin家姐通電跟進情況,老實講,海豚兒已完全忘了到底當日是坐車加行路還是直接由酒店行路去到是日第一個“景點”啦。。。總之,是日第一站就是去魚市場場館內的餐廳醫肚。



來到這天的“游”記,各位應該不難發現海豚兒和Mr. Dolphin是經常選擇迴轉壽司作正餐,因為這是較為易遷就雙方口味,不懂日語的我倆又不用指手畫腳來點菜...之前試過在日式餐廳為了確保食物中沒有我倆都不吃的牛脷,我倆真係脷都伸埋出黎同店員溝通架。XD



雖然這間餐廳在魚市場內,但我倆覺得食物質素沒有驚為天人的好啦,所以食到半飽(?!)就收手。





之後就跟隨高高先生(Mr. Google)的帶領慢慢散步去第二個“景點” - 博多一幸舍,為的是一嚐我倆大愛的沾麵。



這兒的沾麵湯底是用電磁爐來保暖,這個做法就可確保沾過湯的每一根麵入口時也是熱的,很讚!至於湯的味道就好象沒有六厘舍和三田製麵所的重口味(濃)!



吃著吃著發現店內電視正在播放關於北海道地震消息,我倆的心不禁也沉了下來,一方面慶幸行程不包括此地,但此刻人在日本,難免亦有多點難過擔心。不久,又再收到Mr. Dolphin家姐WhatsApp來電,這通電話是告訴我倆他們仨沒法把航班改到別的日本機場,因此來不了跟我倆會合了。

此時此刻,海豚兒和Mr. Dolphin個頭真係大過甕缸。原因?因為我倆還是要再安排另一個旅行跟Mr. Dolphin父母見面嘛。此刻,唯有將精神花喺揾路分下心啦。



大概步行了半小時左右,就去到以下景點~福岡塔



對海豚兒來說有啲流囉,仲行到一身汗添。^^”





之後就搭巴士去天神站行下食下啦!



其實呢,海豚兒一直心掛掛想食上次經過見到但太飽無食嘅牛肉丼,但Mr. Dolphin溫馨提示不如食間過了午市還有少量人龍嘅店穩陣啲,就係咁,我倆就幫襯咗除了我倆、全店都係年輕人嘅舖頭啦,哈哈!



看照片,大家應該想到這是打卡呃like熱點吧,食法就是即時用相中右上角圓型好熱嗰舊鐵續少續少煮熟舊牛肉餅(漢堡扒?),味道嘛,聞落幾香,食落就淋身咁啦。



食完就買個不錯吃的Ringo蘋果批溝下貨。



再去影下屋台就返酒店收拾行李同清埋呢幾日買落嘅生果啦!




同時亦決定臨時加插東京兩日一夜“游”,cheap底夫婦實行要將一星期JR Pass用到盡呀!:D

所以這晚也特意提早點回酒店取消之前為咗五人行而預訂嘅包車、旅行團、餐廳和額外訂東京的一晚酒店,忙到呢。。。

16 則留言:

  1. 好正呀, 沾麵湯底是用電磁爐來保暖, 我鐘意吃熱野, 最怕吃到尾D食物凍冰冰. 屋台, 我想試吓. 你倆有無試?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好like電磁爐保暖嘅食法但某人就嫌呢個湯底稀啲,唔夠重口味!

      我地當時已經飽而且目測屋台多數係當地人邊吃邊飲酒,而我地又唔飲,覺得有啲格格不入所以無試。

      刪除
  2. 原來你去咗日本玩,好開心啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,去咗兩星期,亦都係第一次喺日本一次過留咁耐咋。

      刪除
  3. 我有食Ringo蘋果批,幾好食。即係你家人原本會在福岡同你哋會合?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都like個蘋果批但如果無custard會更啱口味。

      哈哈,係咪越睇越亂呢,家人原定會飛去大阪關西機場,我地喺福岡玩完,穩陣派嘅Mr. Dolphin會同我比家人早一日先去京都(day 9),然後day 10會去大阪關西機場接佢地去京都。

      刪除
  4. 其實可以有幾煩?天有不測風雲,打風去唔到就第二年再去過第二年再見囉..... 有啲慶幸我全家人喺呢啲方面都係好隨和嘅,得就得..唔得就唔得.... 忟嚟都無幫助。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真係好Q煩架XD...如果係我嘅家人,我都好似你咁諗,今年見唔到咪等下年/次囉,但主子及其家人唔係咁諗,我作為人妻/媳亦只會配合。不過我地唔係忟亦無因為呢件事而嘈過,壓力大係因為正如我之前提過,呢個自由行係Mr. Dophin帶頭搞起,咁家人就會當我地係旅行社而佢地係團友咁,對我地有一定嘅expectations,遇上變化時亦期望我地有破解大法。

      刪除
  5. 而家明啦...
    其實你地EQ真係好高, 俾我會一早發哂脾4

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地EQ一啲都唔高架,慶幸我倆算齊心,無因為突如其來有n樣野要處理而攞對方出氣,都叫做仲識得體諒對方咁啦,亦懂苦中作樂,安排一個快閃東京之行。

      刪除
  6. 要取消野真係煩煩煩煩,仲要人在外地,又係非母語國家...
    好在今篇都有個彩蛋:為了確保食物中沒有我倆都不吃的牛脷,我倆真係脷都伸埋出黎同店員溝通
    -> 好想好想見下個場面呀 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 要取消野真係好煩,全部費用已預付,每個項目取消都有不同條件,早1日同遲1日搞,取消條款亦會有唔同(即cancellation fee會越高亦無得claim保險),加上家人一日未確認旅行取消,我地又唔敢亂黎,但下下拖到最後一刻,我地真係好鬼大壓力。

      哈哈,好吖,我下次表演過妳睇吖!

      刪除
  7. 沾麵湯底是用電磁爐來保暖確係正D,btw伸脷樣我都想見識吓哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好like咁樣食法,食到最後一口麵都仲係熱,但某人就嫌啲湯唔夠濃,無咁入味囉!

      哈哈,我下次伸過妳睇吖,妳到時唔好嫌我核突就得啦。

      刪除
  8. 沾麵真係要熱辣辣先好食架MA, 肥人係香港食過無保暖的, 勁SAD!
    今次有無唱番句: 天氣不似預期~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鍾意呢個食法但主子就嫌個湯底唔夠濃,而其實我都唔知關唔關事。^^”

      喺福岡日子無乜落雨所以唔洗唱呢首歌...但家人黎唔到,要唱「家變」,仲大鑊!XD

      刪除