2018年10月15日星期一

2018日本“游” Day 7 ~ 由布院。回到博多...打亂陣腳

是日觀光景點為溫泉區由布院。



出發前已預早在網上預訂來回巴士票,乘車地點同樣是博多車站的巴士大樓。時間尚早,Mr. Dolphin在火車站那邊先嘆個新鮮出爐面層脆脆地嘅核桃鬆餅(好吃!)配焦糖鮮奶咖啡,至於海豚兒就留肚。。。



為的是。。。一到達由布院,Mr. Dolphin就跟住高高先生(Mr. Google)的帶領和海豚兒前來B Speak買卷蛋蛋糕。



得到幸運之神看守,海豚兒竟然買到是日最後一份細份裝卷蛋,當時才差不多11:00 am咋。



卷蛋真的超有蛋香,如果不用排隊的話,絕對值得一試。Mr. Dolphin象徵式試了一啖,餘下的就全收納在海豚兒肚子裡啦。



同場加影笑話一則:話說某人吃完卷蛋後老是記錯店名做B Spoke(跟bespoke混淆咗?)還理直氣壯說食完就梗係由現在式(speak)化成過去式(spoke)啦,咁喎!XD

跟住,我倆就在手信街邊行邊影相





沿途見到濕水後會出現櫻花圖案的遮,但當日天氣太熱,店主為了讓遊客看見櫻花圖案,便拿著一個灌溉植物的大水壺來淋遮,於是我倆又無聊地幫這些遮起了個朵,叫做“灌溉遮”,哈哈!



除此之外,我倆又幫襯了好好吃的章魚炸肉可樂餅,而蟹奶油味則一般。




再行一陣就去到金鱗湖啦!



是日天氣非常炎熱,海豚兒和Mr. Dolphin快速地拍幾張照片,就起程回巴士站搭車走人啦。。。真係hea到爆的兩公婆呀(汗)! 明明來觀光,好像變了來吃些小食,食完就閃。XD




之後我倆就回到冷氣充裕的博多站食迴轉壽司做午餐啦。這間鰻魚壽司的鰻魚是即燒的,超好吃!




至於海豚兒的飯後甜品就是一個好吃的焙茶味草餅啦。



跟住繼續在博多站探索,發現原來在博多站內也有拉麵街,不過有過之前經驗,我倆亦心明博多口味拉麵“笨”不是我倆杯茶,所以呢,影咗就當食咗啦。



行行下,Mr. Dolphin手機突然收到Mr. Dolphin家姐在WhatsApp一家人群組的短信,大意是從香港往大阪機票已被取消。。。接下來的幾天,我倆的hea“游”就變得不一樣了,心情就像坐過山車般,壓力亦不比返工少。。。

漫無目的地入到便利店,順便買點飲品和雪糕雪條消暑,喜歡桃味的海豚兒就覺得兩者都好清新好味,不喜歡桃味的Mr. Dolphin就覺得飲品像藥水、雪條還勉強可以,哈哈!



已忘了之後我倆的行程,應該是邊行邊討論突如其來的變化,所以對週邊事物已沒甚麼印象吧,只記得我倆大膽地入了一間酒店附近專做本地人生意的餐廳吃晚飯,在店員不懂英文、我倆不懂日文,餐牌又只有日文字加少量漢字、及圖片情況下,我倆竟然成功吃到鮮味的貝類海鮮(x2)和釜飯,掌聲鼓勵呀!




吃飽這一頓,海豚兒就encore了好吃的蕃薯撻雪糕(沒有影相)作宵夜啦!

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 原定計劃我地會去大阪關西機場接家人機,旅程後大家又會喺同一個機場離開日本,所以知道機場關閉消息後,我地都幾愁。

      刪除
  2. 肥人中意博多口味既拉麵呢~

    打風令大家行程受阻呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來妳鍾意呢種麵質。咁啱得咁橋,Mr Dolphin父母姊同我倆都係麻麻地博多口袋拉麵。

      係呀,下次如果去亞洲玩,可能都要等過埋夏天避開颱風季節。。。但又怕冬天凍喎。XD

      刪除
  3. 依日好好天呀,同埋妳地晚餐真係好叻
    另外,經妳咁講,發夢都會記得B Speak(絕不是Bespoke!!!) XD

    雖然家人來唔到有D可惜,但最緊要安全,以後總有機會同遊的~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,成個行程之中,福岡呢幾日天氣係最好,係就係熱啲,但去觀光影相就一流!

      妳記性一定好過Mr. Dolphin啫,佢之後簡中都仲會話間店叫b spoke,好頑固架。;P

      對,我都好慶幸家人唔係被困喺關西機場,但知道呢個消息後,壓力真係好大,因為有好多野要諗同處理,始終大家老遠相約去玩(我地由多倫多出發飛日本,Mr. Dolphin父母由溫哥華飛香港會合Mr. Dolphin家姐再飛日本),唔想咁易放棄。

      刪除
  4. 差D miss 左呢篇...
    唔明, 點解班機取消會有壓力, 係咪唔知佢地黎唔黎到?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,唔緊要,呢篇都依然係講食嘅多。。。

      因為呢個自由行嘅行程主要由Mr. Dolphin安排,咁喺家人嘅角度就好似我地係旅行社而佢地係團友咁,所以當機場關閉後,佢地會期望我地能另作安排,最終都希望可以一家人一齊見下、玩幾日,佢地期望係合理嘅,但當時我地人在日本,單靠一部有數據嘅智能電話,有好多野想做都做唔黎。

      刪除
  5. B Speak蛋糕11點已經最後一件!!那堂島好定B Speak好吃?

    回覆刪除
    回覆
    1. 原味大份裝(一整條卷蛋)都仲有只係細份裝(三份一條卷蛋)就好彩地俾我買到最後一件。蛋香同蛋糕味道就b speak優勝,但講到中間嘅cream,堂島卷依然係我至愛。

      刪除