2018年11月16日星期五

2018日本“游” Day 16 ~ hea盡京都

這是旅行完結前的最後一天,思前想後,還是不願按原定計劃週車勞頓再去多次大阪,本來海豚兒有打算如果瞓到自然醒而時間又尚早,就去多宇治一趟再嘆多次中村藤吉甜品,但瞓醒已日上三竿,就倒不如再無聊啲留喺京都慢慢hea算啦,這就是二人自由行的好處,不用把日程填得滿滿來滿足各人需要。XD

牛牛癮起,是日瞓醒就去食個燒牛牛午餐。



見到餐牌有咁抵食嘅神戶牛,即叫!



味道也算可以,不過從照片也看得出來不是完整一塊靚牛,而是頭搭尾搭的貨色吧!



吃完午餐就啟用一張全日任搭巴士票四圍去行街啦。



行到咁上下,Mr. Dolphin就同海豚兒搭車去京都的Ritz Carlton食個小茶點。



一場來到為的就是Pierre Herme甜品啦。可惜這兒沒有千層酥,好在ispahan依然好吃,附送曲奇的美味亦好吃,熱古古力也很好飲,唯獨是green tea latte異常不好喝,真古怪!



臨走又再買多三件馬卡龍,見到有京都限定當然仆到咁買黎試啦,結果咪pk囉,粒京都限定馬卡龍完全唔啱海豚兒口味呀陰公!



這天斷斷續續都落雨,我倆再行多陣街都覺無癮,就返去京都站行室內街加影下相啦。



可能午餐食得不夠滿足啦,是日晚飯海豚兒又想再食牛牛啦,近近地,就喺京都站搵食。餐廳在京都站內伊勢丹百貨公司的十樓,有少少景睇下咁啦!



麵包同牛牛都好味但意粉份量對主子來説有點太少,吃得不滿足。



最後一晚嘛,海豚兒當然要嘆多杯中村藤吉焙茶味軟雪糕才收手啦,今次麻煩店員不用放粟米片,啖啖雪糕,海豚兒吃得更滋味呀!



食完甜品就再去食多最後一次好食兼抵食迴轉壽司,滿足心癮,大功告成!

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 無錯,甜品可以係我嘅早午晚餐,但其實我又唔食太甜嘅食物架,例如豆沙、黃蓮蓉、拖肥咁。

      刪除
  2. 你哋一日遊去好多地方啊!我去咗三個點咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得6個景點好多(其實係太多),不過清水寺同三十三間堂好近,嵐山又喺天龍寺旁邊,我估都係咁,所以砌到6個景點出黎。話時話,我覺得導遊小姐仲好好添,旅程完成時仲主動提出免費車京都集合嘅乘客去大阪。

      刪除
  3. 其實可唔可以叫加意粉呢? XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 意粉加底!;P

      我估主子如果唔係知道我留肚食其他野,佢應該已經叫多碟啦。

      刪除
  4. 不用放粟米片,啖啖雪糕 -> 本來就係為雪糕而來,梗係咁樣最滿足!!!
    去日本除了甜品,又成日有靚牛食,真係好開心呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 果然係知音!實不相暪,係主子首肯,我至敢唔要(阻住我嘆雪糕嘅)粟米片咋。^^”

      日本牛味道真係同北美牛好唔同,而且重點係喺日本食本地牛比喺加拿大要以天價食日本牛抵好多嘛!

      刪除
  5. 在日本食野抵過HK,質素又高

    回覆刪除
    回覆
    1. 身處加拿大無乜選擇,高質日本食物又勁貴,所以我都好有同感呀!而且喺日本揾食,平民店、平民價錢已經食得好有驚喜。

      刪除
  6. 回覆
    1. 臨別秋波,呢日我真係好努力食哂啲想食嘅野架。其實迴轉壽司水準當然不及壽司專門店,但按價錢計就真心抵食。

      刪除
  7. 好勁呀你, 搵到咁多甜品!
    肥人最後都無食到呢間迴轉壽司, 因我行程變動..完全無停留過係京都站咁滯..哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我係悶蛋一名就真,食來食去咪又係嗰兩間,嘻嘻!^^"

      唔緊要啦,其實食呢間回迴轉壽司主要都係貪平同方便啫。有”行程變動”,聽落好緊張呀,好心急想睇遊記呢!

      刪除