2018年11月22日星期四

拾叁吉祥

把“游”記寫完後,又來指定動作,寫下九丶十月的日常生活。

記事一: 新電話

回來後一個多星期,終於,無錯,係「終於」將用了三年零八個月(!)的手提電話升呢,從苟延殘喘的Samsung Note 4升升升級至Note 9,請鼓掌~~~ 簽兩年約,電話價格連稅是$225加元,最抵嘅係,啱啱遇著剛剛Samsung有個只限於購買Note 9的舊機換新機$200回扣優惠,海豚兒又老又殘的Note 4竟然換到大拿拿 $235 (= $200 + $35)加元,嘩哈哈,換新電話仲淨賺十蚊雞,抵呀!




記事二:瘋牛

去完日本旅行後,牛牛癮依舊,瘋狂想吃牛,Mr. Dolphin和海豚兒共去了嘆兩次牛牛。

一次港西式。。。






另一次韓式,再加杯好味焙茶雪糕。。。





記事三:拾叄吉祥

慶祝結婚週年前的一個多星期,Mr. Dolphin不小心弄丟了他的介指,是我倆十週年時買的紀念對介呀。。。海豚兒沒有生氣,只是呻笨囉,早知當年就聽Mr. Dolphin講,只買一隻介指給海豚兒自己啦。不過算啦,介指丟了雖然肉赤,但相信這是好兆頭,因為要幾年後再買過隻嘛,咁首要條件即係要繼續一齊至得啦。。。對,這是完全沒有邏輯的說法,但海豚兒亦從來沒有説過自己是有邏輯之人呀。至於慶祝節目,就是繼續鋸扒去咯,味道算可以啦,服務就幾好。





回來後共吃了三次牛牛,只能說,還是日本牛牛更有牛香,好吃!下次再去,要記得食多幾次牛牛至得!

14 則留言:

  1. 呢位大頭蝦先生,紀念介子都可以唔見左。 好彩你夠寬宏,有藉口買過一對。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都肉赤架,但知佢都唔好受,慶幸唔係唔見咗結婚介指咋,唔值錢但意義重大。

      刪除
  2. 好抵喎換新手機仲有錢賺呢wakakaka....
    Happy Anniversary!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係呀,我真係好好彩,見到個電話減價,厚多士話埋比朋友知,佢知我出呢部電話就即刻話我知呢個trade in rebate優惠。

      多謝你呀!:)

      刪除
  3. 唔駛錢有新電話都幾好!

    又唔係有心整唔見,又唔係習慣性大頭蝦性格,無心之失有乜好嬲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好好彩,Note8出咗一年多仲要3、400百,我唔捨得呀,竟然比我等到Note9平過Note8,之後仲要有trade in rebate,開心C我呢個cheap人呀!

      其實呢,佢已經唔係第一次唔見介指,不過之前唔見嘅介指唔多關我事,我都唔理得咁多。

      刪除
  4. 你換電話, 真係好抵, 不過換電話, 最麻煩係要 backup D相, 快勞
    隻戒指我無戴好耐, 搓包時好唔方便 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 部新電話真係好抵,就算唔計trade in rebate都仲平過對上一個型號。好在我只係轉電話型號,Samsung有個功能將舊電話contact同相直接由舊電話轉去新電話,我做少好多功夫。:)

      最緊要好好收藏好隻戒指,唔好唔見,我自己覺得,結婚戒指好有意義。

      刪除
  5. 海豚兒覺得Note 9好用嗎?我家主人用得相當滿意的~
    其實舊戒子唔見左都好,唔駛o係度督眼督鼻remind自己肥左幾多....

    明顯已經肥載唔落婚戒 (或者載左就一世除唔到) 的人上 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 對新科技一向少根筋嘅海豚兒只要繼續有枝s pen黎寫blog同留言比blog友就已經非常滿意啦,其他嘅電話功能我係完全未參詳過呀。XD

      哈哈,戒指同衫褲鞋襪一樣,最驚唔啱身,好似妳話齋“督眼督鼻”,向好方面諗,或者係時候再買對啱心水戒指啦!而我,又好重視要帶住結婚或週年紀念戒指,所以唔會唔帶架。

      刪除
  6. 好精明的換機啊~btw happy anniversary!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係超好彩有朋友報料話我知有trade in rebate,我都無諗過換電話仲有十蚊雞落袋咁爽!

      多謝妳呀!

      刪除
  7. 好正呀, 換部電話仲有賺, 勁呀!
    牛引止唔住, 快PLAN下次既日本之旅啦~
    海豚兒好大方呀, Mr. Dolphin記得要小心D啦...haha!
    & 週年快樂喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我“暗瓦底”都開心咗好耐呀,其實我電話嘅電已經有問題咗一年半有多亦已換過3舊電池,但我真係唔想放棄枝s pen又唔捨得咁貴出部電話,所以有呢個優惠,堅係開心!

      係啦,難怪咁多人都話日本去唔厭,日本真係有佢吸引人之處!

      無計啦,都唔見咗,嬲或者鬧都補唔返,影響埋感情仲更加傷身又傷心。多謝妳呀!

      刪除