2018年11月19日星期一

2018日本“游” Day 17 ~ 最終回

來到行程的最後一天亦是最馬不停蹄的一日:

京都>>東京站>>東京成田機場>>溫哥華機場>>多倫多

是日先買兩個"chop"一聲飯團做早餐,由京都站搭新幹線去到東京站需時約2.5個鐘車程,再見京都~~~



慳家夫婦貫徹cheap底性格從東京站乘坐一小時,1000円/人的旅遊巴士前往東京成田機場,而幸運地,我倆在回到多倫多後亦成功申請到旅遊保險支付京都前往東京的新幹線車票和機場巴士費用。到達成田機場時Air Canada櫃枱還未開始“營業”,我倆就四圍逛下,揾定心水餐廳準備辦妥登機手續後開餐。

左揀右揀一輪,結果咪又係食迴轉壽司,哈哈!



味道可以,但當然不及京都站那一間店抵食啦。



食完就去lounge hea下。主子話午飯食得太飽,入到lounge都食唔落野,但眼見海豚兒拿回來的迷你版杯麵就忍不住將之幹掉,而明明海豚兒原意是把迷你版杯麵拿來當紀念的啦!>_<



之後就登上由東京成田機場前往溫哥華機場的八小時航班。在航班上,Mr. Dolphin在「很飽」和「未餓」的情況下吃了:



晚餐x2 ...聞說沒有清哂啲飯,海豚兒只每樣一啖試下味就瞓咗。



早餐x2...海豚兒好像完全沒有吃或者只吃了少量水果(?)



下機後,還有四個多小時才再登上溫哥華前往多倫多航班,海豚兒早已和溫哥華好朋友巨人、朋友仔約定來機場見個面。貼心的朋友仔一早在機場酒店訂定位和我倆吃早餐。

Mr. Dolphin話已經“太飽”所以沒有參與自助餐早餐,只飲了一杯我們仨「睇見都覺飽」的鮮果冰沙。XD

因為時差關系,海豚兒當時已超眼瞓,只隨意影了自己和朋友仔的一碟食物。




其實專登約巨人和朋友仔出來,是希望可以看到巨人收到手信的即時反應。是咁的,巨人一向有儲開Hard Rock Cafe pins,海豚兒和Mr. Dolphin如果在旅程上遇上此店也會買個pin給他作手信,這習慣海豚兒已差不多維持了廿年啦,今次要巨人當面拆禮物當然是有心玩野啦。。。

燈燈燈櫈:

是一個Hard Rock Cafe x Hello Kitty pin XDXDXD



能看見巨人的O嘴反應及朋友仔奸笑,對海豚兒和Mr. Dolphin來說已值回票價啦,嘻嘻!

食飽傾飽再來一個擁抱,我們四就告別啦!

攰到企喺度等上飛機都瞓著咗數次嘅海豚兒一上到飛機就大昏迷四小時,臨落機前半小時才瞓醒,順便影低隻㩒掣調光暗嘅窗,好先進呀。



食物相則由Mr. Dolphin義務提供。。。臨落機,Mr. Dolphin用了帶有一點遺憾和一絲哀怨的聲音告訴海豚兒,海豚兒的睡姿阻住Mr. Dolphin開啟海豚兒的食飯枱,Mr. Dolphin怕夾硬開了張枱出黎會整醒海豚兒,後果可大可小嘛,所以只好放棄,叫空姐不用派餐給海豚兒。。。到底Mr. Dolphin的遺憾及哀怨是甚麽,你懂的!XD



就這樣,十七天日本之旅就在心情大上大落下結束了!

多謝各位收看~~~ :)

12 則留言:

  1. 話咁快就完成17天長途旅遊!好快又下一站!我估唔到海豚先生會咁食得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然放過更長嘅假期,但呢個假期去到中後段竟然少有地覺得好長呀!^^”

      係呀,已經安排緊下個行程,有期待亦有緊張。

      哈哈,飛機餐嘅量唔算太多但我總覺得喺飛機坐足大半日又無郁動,邊食得落架。

      刪除
  2. Hard Rock Cafe x Hello Kitty pin 好可愛呀!
    巨人朋友應該要開心先係 XD

    哎呀呀,Mr Dolphin好橙,竟然就咁食少左一個飛機餐...
    個人覺得應該安排多一個trip來補數囉,haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我估儲開hard rock pin嘅巨人,心態好唔同啦,可能又係另一種男人的浪漫吧,不過今次被無嘴嘅貓破壞咗。XD

      多謝妳「同情」Mr. Dolphin呀,佢真係太「可憐」啦!講得啱,我地已努力安排緊下一個旅行啦,不過心情就...真係有啲緊張。

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈,你真係仁慈呀!對於一向唔like飛機餐嘅我,完全唔明點解可以chur哂啲飛機餐就真。^^”

      刪除
  4. 佩服佩服
    我從未試過坐飛機可以 zzz ZZZ zzz

    回覆刪除
    回覆
    1. 臨上機前,我有食暈浪藥習慣,所以一般都瞓到一粒鐘咁大把!今次嘅第二程機係因為嚴重時差,所以至攰到企喺度都瞓著,上到機至有覺好瞓咋。

      刪除
  5. 17日...好勁呀, 肥人都未試過OVER 10日旅行呢~
    Mr. Dolphin長期KEEP住"太飽" 同"太餓"...好勁呀..hahhaa

    今次家庭旅行唔成事...下次再玩過啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 17日對我黎講未算係最長嘅假期但老實講,今次去到行程中後期都有覺得假期好長呀。^^”

      Mr. Dolphin話坐喺飛機無野做,食野至少可以打發下時間。

      多謝妳呀!已經有安排啦,所以我都有啲緊張呢。

      刪除
  6. 喂....你幾年至返香港呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以為今年會返,但人算不如天算,返唔成好失望^^”,所以已經唔敢諗太多,但返得成嘅話,希望妳會陪我食油渣麵吖!

      刪除