2018年11月26日星期一

同事聚。下午茶

海豚兒工作部門內有位行政姐姐在11月尾做滿三十年光榮退休,預計她在11月因著交接工作而相當忙碌,海豚兒和另一位同事就在10月中提前跟她吃farewell午餐。

我們仨也是從香港移民來的,在公司裡難得遇上又啱嘴型,在行政姐姐離職前,當然要好好吃一頓啦!

同事提議去從西岸開過來的Cactus Club食好西,海豚兒當然舉腳贊成啦!

食物質素和服務同樣好,我們仨也很滿意,最緊要當然是主角也吃得滿足啦!




來到週末,海豚兒和Mr. Dolphin去了室內商場行街街,發現Colette Grand Café餐廳剛推出了下午茶,難得Mr. Dolphin肯嘗面,海豚兒定不會錯過這機會啦!

大家先看看menu。



再看看下面張照片,有覺得怪怪地嗎?



說好的鬆餅呢?一問之下原來侍應漏了呀。還有,Mr. Dolphin非常可愛地把茶包放在杯內而非茶壺裡,估計他是因為茶包跟茶杯是如下圖這樣地呈獻出來,因而被誤導,哈哈!



不過嘛,這下午茶味道很不錯,還有小禮物附上,才$35加元/位(另加稅和小費),也算抵食非常啦!



來到10月尾,海豚兒和三位舊同事相約吃晚飯,其實呢,海豚兒在公司內人緣不算好,亦不太愛交際應酬,和這三位本地人同事當年亦只共事過兩年多的時間,難得大家夾得來又啱嘴型,海豚兒很怕雙面人,非常喜歡這三位也是有話直説的人,所以這晚共聚真的非常開心,可惜來到最後,海豚兒還是忘了跟大家合照,下次一定要記得!

18 則留言:

  1. 哈哈,我都等緊我退休果日呀。真係好,食下午茶有香水送? 好大手筆喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,咁橋嘅,我見到同事光榮退休心裡不知幾羨慕呀!

      無錯,雖然係香水嘅sample size份量亦唔少,可惜唔啱我!XD

      刪除
  2. 下午茶個茶壺咁似酒樓果D, 好搞笑呀!
    其實人緣唔使好好, 岩傾就得啦!
    多仲煩呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當時都係咁諗呀,英式下午茶用呢個茶壺真係幾樣衰,即時變到好似飲中茶咁。XD

      我覺得有時候文化同語言唔同,要啱傾又會難多少少,所以無論中、英文同事(中文同事唔多、英文同事又未必答到口),啱key嘅我都覺得難得。

      刪除
  3. 我都係, 好怕放左工仲要應酬人, 放左工想真心抖下

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,尤其我呢啲唔望升職,只係想安安穩穩做到退休嘅大懶人,對於公餘嘅“課外活動”盡量都希望可以避之則吉,反正我又唔飲得亦唔吹得,俾面派對真係多我一個唔多,少我一個唔少。;P

      刪除
  4. 退休後會唔會回流返港?

    回覆刪除
    回覆
    1. 到呢刻為止,我嘅答案都係唔會,因為離開太耐亦無太多親人喺香港生活,但女人嘛,五時花六時變,唔知將來會唔會改變啦!;P

      刪除
  5. 食tea送Jo Malone好豪氣喎,話時話我上次買香港送兩個samples我都唔知放咗去邊。

    在海外生活,好似都係覺得本地人比較直腸直肚啲,海外移民好多都太自我保護。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得好揼本呀,話哂個tea又唔係收得貴而香水sample份量又好慷慨,可惜唔啱我吖!如果係喺屋企,我估啲samples終有一日會浮面嘅,嘻嘻!

      我只打過呢份西人工無太多比較,但有時會覺本地人同事職位級數會直接影響佢地有幾直腸直肚,但無可否認,佢地喺公事上表達意見會比較敢言又不失圓滑。

      刪除
  6. 妳地個邊的下午茶賣相真係同香港差好遠!
    但好食唔貴仲有豐富贈品,都好OK呢~~~

    海豚兒,我中左New York酒店呀... 可能真係要來北美一轉了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,所以呢。。。我返黎香港咁鍾意去嘆靚靚tea同食甜品囉,但以呢個價錢,味道又唔差,仲有禮物送,真係無投訴啦!

      我喺Facebook見到呀:),仲好鬼“鄧”妳興奮添!如果妳成行又夾到時間就好啦,我地一齊去揾Mrs. Wu!真係諗下都開心呀~~~

      刪除
    2. 係囉係囉,但我要搞Visa,除非同老公暑期來,否則一個女人仔都擔心唔批呀....

      刪除
    3. 無錯,同另一半一齊攞美國嘅簽証係會好啲,其實夏天黎北美陽光好天氣又好呀,不過飛咁遠,我都有啲替你地辛苦,尤其記得龍唔like坐長途機。

      刪除
  7. 好勁呀....三十年......
    咁咪只做過呢份工,好勁啊....

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢未移民前已經做緊野啦,所以呢份唔係第一份工,最勁嘅係佢都仲好後生,個仔仲成個韓星咁靚仔!

      刪除
  8. $35位下午茶仲有jo Malone送太爽了吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係值回票價架,可惜我已好少搽香水,不過我C9心態,有份小禮物點都開心嘅。:)

      刪除