2019年2月4日星期一

2018聖誕 Day 10。Fuerteventura觀光 (上岸日)、平安夜有「禮」

送上平安夜“游”記同時亦在多倫多還是除夕的時侯提早祝各位新年快樂、萬事如意!:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

是日為平安夜,遊輪泊到Fuerteventura島,這島亦是Canary Island七個島之中第二大,而是日溫度好像約15-16℃之間,有點冷和大風。



一早起來海豚兒和Mr. Dolphin嘆個靚早餐就會合Mr. Dolphin爸爸媽媽跟團出發去參觀這個島。



第一站先來到一間好似是由有錢佬故居改裝而成的觀光地方




這景點有點無無聊,對海豚兒來說,印象最深就是試了仙人掌口味果醬,味道就像果味中帶點草青味,果醬裡頭會有些像黑莓裡頭的小核。





然後旅遊巴士就車我們前往下一個景點,沿途可見這地方很荒蕪,四圍都是山,而且因為雨水嚴重不足,很多山上都是光禿禿的,沒有花草樹木,只有沙和石。據導遊說,這島不算富裕,點對點距離較遠,在這兒生活,車是必須品,島上亦沒有大學,要升學就要到鄰近的島上學及生活,而這個島盛產的就包括羊奶芝士和蘆薈。




來到第二站就是一個黑沙灘,附近有一個小山洞供遊人入去觀光,但要小心遇上潮漲潮退,導遊説參觀者要極速行事,免得被關著在內。我們四都是hea底,所以只隨意在沙灘拍拍照就算咯沒有入山窿冒險。




這天沙灘超級大風又大浪,留在室外的人也較少,大家拍完照片便順便入餐廳飲杯cappuccino(好苦呀 >_<)避下風和抖下。



到集合時間,導遊就帶我們到第三個亦即最後一個景點,參觀蘆薈場及其製品店。沒想到旅行團在此停留時間最長,更沒想到當中有不少團友也有所幫襯呢,且看看價錢,這兒的貨品一點也不便宜啦。





完成行程後,旅遊巴士就車我們回船,心野的海豚兒當然未夠喉啦,於是Mr. Dolphin便和海豚兒跳過午餐,陪海豚兒在岸上逛下,拍下船照。。。




之後再去附近的商場及超級市場行下,等海豚兒又可以買點吃的手信才返上船。



在超級市場內,我倆發現蘆薈產品的價錢正常多啦,但是否一分錢一分貨,我倆就不曉得了。



返到上船,海豚兒和Mr. Dolphin就把握時間去自助餐廳嘆下午茶,其實對海豚兒來説,下午茶的食物比午餐更為吸引啦,當然對Mr. Dolphin來說就剛相反啦。



食飽返房抖下同洗多次衫,不竟之前出動完摩打腳行去商場,返到上船都要好好休息下,到晚飯時候就和家人到主餐廳用膳。



是日雖然不是晚宴夜,但始終是平安夜晚餐,食物選擇和水準也比平常更好啦!有留意到三文魚旁的餐具嗎?在這船上,每次點魚作主菜都會出現,而餐刀就會被收起,但對海豚兒來說,還是有餐刀好,切配菜會比較方便。




食完飯,我們四就到大堂湊熱鬧,欣賞下船員報佳音和去劇院(沒有拍照)看一陣表演才回房休息。




入到房,原來還有驚喜聖誕禮物收呢!是兩套印有船公司及其三艘遊輪名字加雪花圖案的骨瓷杯碟呢,實物也很漂亮啦。




就這樣,我倆第一次在船上渡過了平安夜。:)

22 則留言:

  1. 祝新年快樂,身體健康,笑口常開
    套杯碟好靚,旁邊兩粒係朱古力﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!大家咁話,身體健康最重要!

      係呀,連我平時唔多留意碗碟嘅都覺得呢套杯碟好靚。嗰兩粒係古古力呀,每晚員工執完房都會放兩粒古力喺度俾房客食。:)

      刪除
  2. 恭喜發財,🐷年快樂。這裡無太陽喎,少了熱的感覺。在熱的地方過聖誕節,好似又無咩氣氛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!新年快樂,日日都咁快樂!

      導遊話呢個島長期乾旱無乜雨水,我估冬天以外嘅日子應該會多啲陽光卦。我明呀,唔知係咪凍慣(儍!)咗,習慣過好凍嘅冬天,如果聖誕唔夠凍反而覺得氣氛麻麻。

      刪除
  3. 恭喜發財! 新年快樂!
    俾我吹到頭髮亂了, 都想快D閃 XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,仲有祝妳諸事順利!

      係呀,當時真係快快手影幾張相就入餐廳借個廁所一用同飲杯熱飲暖下身。

      刪除
  4. 恭喜發財!笑口常開!

    對杯好靚啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!大家都要愉快過每天!

      我都鍾意對套杯碟呀,可惜得唔到主子媽媽垂青,佢將佢嗰套影完相就過埋俾我地啦!

      刪除
  5. 萬事勝意!身體健康 ! 恭喜發財 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎妳!謝謝!大家都要身體健康,心想事成!

      遲啲過黎探妳!:)

      刪除
  6. 除了個島仔有少少無聊,其餘平安夜行程都好正呀!
    咁又過了一年,祝我地新一年都要身體健康!出入平安!豬籠入水!珠玉滿堂同時要搣甩豬肉,食極唔肥呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,個島真係有啲無聊,而我地參加嘅行程個名已經叫做"highlight",我都唔敢想象其他團係點呀,哈哈!估唔到返到上船先至係當日嘅精華所在。

      謝謝!大家都要減得健康!我見到妳嘅近照好fit呀,索媽重出江湖呀(吹口哨中~~)。

      刪除
  7. 恭喜發財,心想事成,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,大家都要身體健康最重要!:)

      我今年仲多咗句祝福語祝自己“快高長大”,因為唔想咁快縮水。

      刪除
  8. 回覆
    1. 我都覺得好靚呀,老實講,打開盒見到套杯碟咁靚,真係幾有驚喜架。

      刪除
  9. 個島好似有點荒蕪....
    套茶具都靚喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺,亦懷疑個島本身真係無乜野做,所以連行程都咁騎呢。^^”

      我懶得洗抹仲未有機會攞出黎用,但都心思思想搵次用下,因為套杯碟真係好靚。

      刪除
  10. 仙人掌口味果醬好特別喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以我都貪得意試下,不過都只係試過就算,因為唔想一路食一路“lur”啲核仔咁麻煩。

      刪除
  11. 祝你地新年身體健康開開心心呀!
    遊輪上啲嘢食好似水準唔錯喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳!新年快樂、心想事成!

      係呀,我都覺得呢艘船嘅食物唔錯,只係有時覺得啲食物偏重味啲。記得十多年前朋友坐過Cunard另一隻船,都係讚食物好得,難得相隔咁耐都維持到水準。

      刪除