2019年2月11日星期一

2018聖誕 Day 12。吃在里斯本 (上岸日) ~ 葡撻、海鮮飯

這天是五個上岸日的最後一個城市,就是位於葡萄牙的里斯本,亦算是行程中最為人熟悉的城市。



一早起來吃過早餐便和Mr. Dolphin爸爸媽媽一起跟團出發啦!



由於船已經離開了加納利群島海堿,加上沿海地區又凍又濕,這天感到天氣特別冷(約5-6℃),連暖包也一拼出動。


旅遊車窗外風光。。。




是日參加了半天團,導遊及旅遊巴士會接載我們到三個景點。

首先是以下這個乜乜乜碑。。。原來叫做發現者紀念碑Monumento aos Descobrimentos



然後是教堂和博物館一帶。對於第二個景點,海豚兒和Mr. Dolphin沒有太在意,因為有更重要的事情要做嘛,就是朝聖Pasteis de Belem嘆返個新鮮出爐葡撻啦!



這兒的葡撻真心好吃,酥皮做得鬆脆,蛋漿亦夠香滑,不嗜甜食的可能會略嫌甜度高了些,但按整體味道計,真的很不錯,就連不大愛甜食的Mr. Dolphin媽媽也讚呢!

註:因為這間是當地最有名的葡撻店,人流多,幸運地我們能嚐到新鮮出爐葡撻,而據旅遊資料說,平常餅店的葡撻就不一定是暖的,當地人對此亦沒有特別偏好。



食飽飽就在景點二號附近拍了以下的照片,然後就上車啟程前往第三個景點啦。







一來到第三個景點即市中心的遊客區,海豚兒和Mr. Dolphin已經滿心歡喜,因為旅遊巴士正正停在海豚兒在出發前已預先訂位的餐廳對面,省卻了找路時間,同時Mr. Dolphin亦和導遊交代了我們四將會在此解散自行回船。



這餐廳服務是不錯的,但要明白這餐廳滿有人氣,很多遊客及當地人幫襯,店員長期也很忙碌,同時亦不能以港人辦事效率來作準,要懂得入鄉隨俗好好享受美食和慢活。



例牌的海鮮湯x2,味道不錯。Mr. Dolphin和爸媽三人分享兩碗,海豚兒就試Mr. Dolphin的兩啖,因為之後還有更多餸菜要享用嘛。



接下來就是意想不到地好吃吃的葡式蝦仁炒蛋...其實是足料蝦仁奄列啦,雞蛋超嫩滑而蝦仁也非常爽口,得到我們四一致好評。



一場來到葡萄牙當然想一嚐魚鮮啦,沒想到這道菜竟然最伏,烤鱈魚的魚質是嫩的,但味道就似大口大口地吃鹹魚,好鬼鹹呀!



然後就是Mr. Dolphin爸爸挑的燒魷魚,味道其實不錯,彈牙爽口,一點也不韌,只是Mr. Dolphin和海豚兒也不大好此物,至於Mr. Dolphin媽媽就直頭對這道後加的菜色反感罷吃。XD



最後就是海豚兒和Mr. Dolphin專程來這餐廳吃午餐的重點啦,葡式的海鮮飯(圖為二人份量)。坦白說,這裡的做法到底有多「葡式」又或是此店特式,我倆真的不懂,只能說這個有米骨的飯加上迷人的海鮮汁及香氣超對胃口,連平常少吃米飯的海豚兒也豁出去吃了三碟之多呢!如果將來要重“游”里斯本,相信足本重溫此海鮮飯必定是誘因啦,哈哈!



食飽飽就分頭行事行街街啦。




見到路中心水池及地上的特式磚路(若地面濕滑時會好跣)影下。。。




電車裝飾、廣場建築物加聖誕市集又影下。。。





手信沙甸魚罐頭店又影下。。。好貴呀,所以影咗就當買咗,嘻嘻!





沿路見到特式街道、電梯、風景也影影影。。。





這天海豚兒只求其在超級市場買了Kinder蛋糕就趕著跟Mr. Dolphin爸爸媽媽會合,再一同乘坐船公司提供的接駁巴士回碼頭上船咯。



上到船,在房裡的露台影下,隨著船啟動四圍影下風景。




同場加影Mr. Dolphin儍瓜機下的日落照。



因為午餐當了飯桶,海豚兒這天已無胃納嘆下午茶啦,於是就到晚飯時間才出動。



相隔了一個多月,望著食物相相也對晚餐食物印象不深,只大致記得食物味道不差啦除卻魚魚很乾,有一刻,海豚兒甚至懷疑魚魚其實是雞胸肉呢。





指定動作,食飽飽轉陣地再和Mr. Dolphin爸爸媽媽吹下水。然後意猶未盡的海豚兒再去自助餐廳開餐。就這樣,無驚無險又過了一天。

16 則留言:

  1. 真係好, 可以食到好味萄撻
    上次係澳門食完就無食過啦 T-T

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗略甜之外,當地葡撻真係好好味,尤其係個酥皮,同港式酥皮蛋撻個皮完全唔同但各有千秋。

      妳嗰度去一轉葡萄牙近過去澳門好多喎,不過妳更加掛住嘅應該係老家。:)

      刪除
  2. 我到過Lisbon,對這幾個景點很有印象。我都覺得D名牌沙甸魚太貴。最後在超市順手買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小聲說:我覺得Lisbon嘅食物比景點吸引多啲!咪就係囉,喺超級市場減價70仙有一罐罐頭沙十甸魚,同呢間比,一罐夠我買十罐啦,既然都係貪得意,我真係唔捨得買呀。

      刪除
  3. 我從細好鍾意食葡汁嘅食物,可能係因為我細時在澳門居住幾年,所以超鍾意食葡國雞飯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來妳住過好多地方喎。:)

      反而葡國雞飯係我最聯想唔到係葡菜嘅食物,我估都係多得李錦記所賜,令我當咗葡國雞飯係港式,而主子就更搞笑,我以前煮親佢都覺得點解無咖哩味(佢心目中覺得呢隻色水=咖哩)。

      刪除
    2. 我現在都覺得葡國雞飯係澳門式 (turmeric + coconut milk) ,但係細時邊會識,有得食已經超開心,這些就係童年回憶。<3

      刪除
    3. 咁又係,細個食野無咁講究,而童年回憶珍貴之處係有錢都買唔到,有時如果仲食得番就算味道唔一樣,至少能勾起份情懷都夠滿足。

      刪除
  4. 蛋撻都係熱辣辣好食啲:P
    里斯本風景其實不錯啊,值得去重遊^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,新鮮出爐熱辣辣咁食絕對係皇道。:)

      如果再去,我一定唔會㨂冬天,佢雖然溫度上比多倫多高好多,但嗰種濕淋淋嘅凍,凍到入骨,都好難頂下。

      刪除
  5. 儍瓜機下的日落照都好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝支持同欣賞!:)

      主子做事比我細心有耐性同堅持,所以就算用儍瓜機都好用心去影架。

      刪除
  6. 嗰烤鱈魚,其實係咪烤馬介休,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得係囉,但我只係食過馬介休球即係炸嗰種呢,所以無諗過亦唔識得原來可以係以魚柳咁嘅賣相出現呀,太大鄉里啦我。^^”

      刪除
  7. 行程其實都不錯呀...肥人愛熱辣辣既葡撻呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 坦白講,行程安排上有點怪,景點一同景點二其實好近,係隔條大馬路咁近,但旅遊巴士不停兜路同塞車浪費咗好多時間,不過對於為食嘅我地,都係欣賞我地精心安排嘅食程多啲,哈哈!又,葡撻只係暖咋,都未至於熱添呢。

      刪除