2019年2月25日星期一

一月雜記

寫完“游”記,又老馮寫下日常生活啦!

去完旅行返黎抖一日(星期日)、返一日工(除夕)、又放一日(元旦),再返三日工又到週末,都算不錯呀。

除夕去了The Cheesecake Factory食2018年度好好味嘅最後晚餐,不過我倆本身唔太餓加上食物大大份,結果,有一半以上鹹食打包。。。




又襯除夕夜,當晚貪得意在家中試了一枝甜到震嘅蘋果味冰酒。




~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~
懶底的海豚兒現在除了開會等必須出席公事外,已較少去市中心辦公室上班,一來車程遠,二來冬天太凍啦,免得過都不想“遠行”。一月中的某天為了參加一位同事的歡送會,海豚兒也乖乖的去市中心辦公室走一趟。歡送會在公司附近的一間酒吧舉行,好讓一班酒鬼同事在下班後大喝特喝。去得酒吧當然不少得佐酒良伴,即係阿炸呢炸嚕咁啦,海豚兒坐了不到一句鐘,仲好似未人齊(!),就已歸心似箭,拍拍屁股鬆人(汗),好在主角都慣咗海豚兒係咁騎呢,亦見怪不怪咋。



~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~

到週末,海豚兒和Mr. Dolphin想食得清淡些,於是便去飯堂。。。即由韓國人主理的日本餐廳開餐,食壽司做晚飯。



好衰唔衰,食完又覺唔夠喉,應該係食完生冷野,覺得整個人凍冰冰咁,於是就去食兩碗熱糖水,燒仙草同勁勁勁薑嘅薑汁花生湯丸糖水,暖身兼暖胃。不過可能啲薑太辣,海豚兒食完竟然胃痛。^^”



~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~

睇返相相,連海豚兒自己也不敢相信,一月尾時,海豚兒和Mr. Dolphin又再次幫襯The Cheesecake Factory。今次大家都試新野,兩款食物亦都出奇地好味兼有特式,海豚兒對這款貌似法式三文治的burger極為欣賞,而以薄餅形式出現的chicken parmesan亦成為主子的新寵呢!



~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~

海豚兒嗰排就有條停不了的burger癮,返工日子也走去美食廣場嘆番個即叫即燒漢煲配雙層菠蘿當午餐。



小聲說:去完兩星期遊輪,磅數上也沒有太大起落,但就在回來後的一個月,天氣凍胃口就特別好,月巴咗好多呀,而且情況到執筆之時仍未有好轉。等天氣回暖些,要加把勁踢走脂肪至得!

同場加映:套張小姐一句:『世上最遙遠的距離,不是生與死的距離,不是天各一方,而是我就站在』。。。個掣面前,但俾堆雪阻住咗,行唔到埋去,襟唔到個制,要企喺度慢慢等交通燈轉燈過馬路,硬食-3x℃嘅凍風,哈哈!

 

26 則留言:

  1. 啲炸呢炸嚕會食到停唔到口o架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嗰日專攻yam fries,後來比同事搬走咗就轉攻nachos,不過香口野真係好易食到停唔到口。

      刪除
  2. 我肥得好嚴重,係持續地上升,已經去到危險境界,但我最近真係好忙,所以未能努力做運動。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好難將肥同Ceci連在一起^^。我自己真係好懶做運動,唯有等回暖少少忍下口,天氣太凍要忍口特別難。

      刪除
  3. 家中有冇添置運動器材,可以在家做少少運動鬆筋骨也不錯^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 家中無,但其實我住嘅大廈有gym,而我對上一次去...
      ... 已經係幾年前嘅事啦。^^”

      刪除
    2. 東岸看來仲有排凍呢

      刪除
    3. 睇黎都係,平時少落雪開車嘅我,咁啱琴日落大雪但又要揸車,感覺似參加咗冰上加年華咁!

      刪除
    4. 咁出入你地要小心駕駛喎^^

      刪除
    5. 多謝你!希望大家都有個靚天氣週末吖!

      刪除
  4. 我最鍾意長週末㗎,諗到都開心啲,哈哈哈。
    唉,我這裡成年都係熱,我連磅都唔敢上,做鴕鳥好耐啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,長週末就算無咩安排節目,但只要能返少日工,都心滿意足!

      講樣無聊野妳知,我初時將“成年”誤會咗係adult嘅意思,以為成年人就會熱啲定熱氣啲咁解,哈哈!

      刪除
    2. 哈哈哈哈, 我用廣東話來寫所以令妳混淆,(also depends on my Chinese writing software if the words can come out) ,哈哈哈。

      刪除
    3. 我都係,有時會執筆忘字,有時又會寫極個電話都recognize唔到隻字,咁但係我都唔會否認我啲字係肉酸啲嘅,哈哈。

      刪除
  5. 妳平時胃口咁細!睇嚟凍得好需要脂肪!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我食好多肥膩野呢。。。近年,我成鬼日食住菠蘿油好唔健康,我都要學車媽媽,真係要忍下口啦!

      刪除
  6. 蘋果味冰酒>> 好似係香港見過
    我想踢走脂肪好耐, 可惜佢黎左唔想走T—T

    回覆刪除
    回覆
    1. 早幾年確係有聽朋友講過話香港興飲加拿大買返去嘅蘋果味冰酒,我地都係因為咁念念不忘想試下。:)

      好,我地過埋冬天就一起努力(磨拳擦掌mode)。

      刪除
  7. 回覆
    1. 返到香港每日行咁多路,食多多都唔驚,何況,正所謂,妳唔食,妳個blog都要食吖,最緊要玩得開心!

      刪除
  8. 去完兩星期遊輪,磅數上也沒有太大起落
    -> 真係好叻呀!不過另證明了,食亞洲野可能仲易肥...

    嘩,妳地個邊積雪好厚呀,可以堆好多好多個雪人呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我覺架,而且亞洲食物中好多炒粉麵飯,對我黎講,唔多唔少食多好多油鹽,真係特別容易肥。

      今日又係落得好金呀,由朝早到依家已經落咗15cm雪。^^”

      刪除
  9. 冬天加新年...肥人體重真係節節上升呀.. >_<
    黎, 齊齊減呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣開始回暖我地就一齊努力減磅啦,祝大家今年fit到漏油!!

      刪除
    2. 承你貴言, 齊齊fit 到漏油..
      .
      .
      可惜肥人上星期上磅..明明已經開始左減肥但體重無趺...>_<

      刪除
    3. 係咁架啦,一開始係難啲,大家一齊忍下口吖,一定得嘅。

      又,其實我都未開始添呀!XD

      刪除