2019年2月28日星期四

淆底的約會

二月第一個星期六,瞓到日上三竿,起床後第一餐已經是下午三點,一個字,爽!  

懶底的我倆當然想一餐過搞掂,索性去食西餐,豐富啲嘛! 不過食完都係唔多夠飽,後來再食啲垃圾食物,但就無影相。




之後一日的下午,和兩位友人約了出來吹下水,傾下女生心事,輕輕鬆鬆又過了一個愉快週末。 



~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ 

海豚兒的現任老細好好人,得他批準,海豚兒在農曆新年大年初一額外放了一天假。 

餓了很多個月想食一盅兩件,年初一朝早九時許,襯茶樓開市時段唔洗等位,海豚兒就仆到咁去嘆個一人前早茶,叫到滿枱食物,結果當然是打包的比即時享用的更多啦,不過當晚就可以慳返唔洗煮飯,又「懶」係當自己好勁,識得年年有餘咁,嘻嘻!  




食完早餐on居居無乜野好做,又走去商場逛下,竟然比海豚兒見到一個奇景。。。自開店以來,海豚兒第一次見到無人龍嘅Canada Goose店呀,影低佢先! 



旁邊嘅Nordstrom百貨公司也湊熱鬧來一點豬年佈置,但點解要係穿唐裝衫嘅三隻小豬呢。


~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ 

又到週末,不嗜酒的海豚兒和Mr. Dolphin貪得意又學人去下happy hour,叫了兩杯汽水,再點了平價餐,當下午茶咁食,都幾抵食!印象中這間餐廳以前無happy hour平價餐牌架,睇黎都係競爭大,生意難做呢! 


~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ 

來到情人節,得到慣常幫襯買熱飲的店員小姐給海豚兒特別拉的心心拉花,sweet!


 
這個情人節,海豚兒和Mr. Dolphin沒有什麼特別節目,只簡簡單單去“飯堂”食壽司,然後再去嘆碗糖水加腸粉就返歸休息啦。 




寫到呢度,夠竟有咩約會咁淆底呢?

是咁約,某人第二天下午要去做個牙齒小手術呀,所以十級淆底。。。還好,一切順利,遲下再去覆診,希望成功啦!

22 則留言:

  1. 我鍾意個"年年有餘"概念, hahaha,妳那邊啲點心真係唔錯。
    Wish all is well with the dental operation !

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,除咗年年有餘,我數返啲碟數仲剛好係8碟添呀!呢度啲點心水準唔差架,不過我覺得溫哥華嘅就更正,食物味道一入口就好似香港嗰隻味。

      Thanks so much!佢好好多啦,今朝仲話下星期可以食返正常晚餐。

      刪除
    2. 我都好鍾意溫哥華嘅點心同唐餐(never been to Toronto so don't know the comparison XD),到現在我父母同妹妹都時時揸幾個小時車去食野㗎。

      刪除
    3. 食過溫哥華(最好)嘅就夠啦,哈哈!咁都好喎,妳家人可以簡中去Vancouver食正宗唐餐同其他亞洲美食。我以前都有諗過最理想係住Seattle附近,算係大城市之餘,揸兩個多鐘車就去到Vancouver,好方便,而且同in laws有一定距離又唔係太遠,哈哈!

      刪除
  2. 平時茶樓要等位呀?原來都咁多人去飲茶呢....
    年前去SF時也有逛過Nordstrom不錯呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 平日可能唔洗點等,週末我試過訂咗位都要等一個幾鐘,嗰日年初一,我十點幾離開時已見差不多滿座。

      SF市中心嗰間Nordstrom好正架...個廁所,哈哈哈!以前學生年代無乜錢,喺SF市中心行街行到攰就會入去Nordstrom廁所旁邊嘅休息室(lounge)到坐下、瞓下,連去飲咖啡錢都慳返。

      刪除
  3. 嘩,你一個人叫好多嘢食呀!我唔鍾意食翻熱食物,所以唔會打包,但就唔可以好似你咁樣樣試一啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我貪心呀,一年最多去一兩次飲茶而又有太多想食嘅,唔打包嘅話,真係食唔到幾多款式。其實翻熱食物味道都可以嘅但係幾煩就真,又要蒸又要焗,但都好過凍冰冰或者用微波爐嘅。

      刪除
  4. 個平價下午茶餐,睇落幾正喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 食物真係算唔錯亦唔貴,我覺得最搞笑係Mr. Dolphin喺酒吧食甜酸炸豆腐呢啲呃鬼佬中餐,勁搞鬼!

      刪除
  5. 我都好怕去睇牙醫, 不過一年一度, 唔去唔得

    回覆刪除
    回覆
    1. 一年一度嘅體檢同洗牙我都係更唔想去都逼自己去,呢啲真係唔懶得,而且拖亦無謂,就好似Mr. Dolphin個case咁,拖咗咁多年,依家咪又係要還。^^”

      刪除
  6. 一個人叫8碟點心? 我有無理解錯? 英國很多品牌都有用中國新年來招客,無論大牌或者 high street brands 都係,真係鬼識咩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 全中,除咗珍珠雞係主子special request外賣俾佢我無食過,其他都係我叫嘅,嗰日飽到我午餐都無食,晚餐再食埋剩咗嘅。

      原來歐洲都係咁,今年見到好多大小品牌、商店推出啲新年呀、限定呀嘅款式產品,多數唔係三隻小豬就係大紅色,但大部分都係得啖笑,完全唔會引起顧客嘅購物意慾。

      刪除
  7. 恭喜妳終於如願飲到茶!叫某人不用怕,有得整牙是幸福事,好似車爸爸咁仲大劑啦haha!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,真係終於有茶飲呀,哈哈!

      多謝妳呀!我都記得妳之前提過車爸爸當時都搞咗好耐,佢地相同之處都係受軟唔受硬,我指排牙,只可以食軟、同淋嘅食物。

      刪除
  8. 唔好話牙齒小手術,已經咁多年,每次去洗牙都總會淆底,正常反應來的!
    無事就好,要繼續開開心心食食食呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呀!佢呢個小手術咪就係以前留下來嘅後遺症囉,人年紀大咗,真係要小心保護牙齒健康。我又係,好驚去洗牙,但點都逼自己一年一度,唔想咁快做無牙婆。

      刪除
    2. 所以我鍾意拉埋老公一齊去洗,2個人一齊驚,心理上好受D

      刪除
    3. 係咪二人同行,一人免費先,哈哈!;P

      我地互相嫌棄對方個牙醫所以唔會一齊去!

      刪除
  9. 你個小手術如何呀? 係咪智慧牙呀~?
    一個人去飲茶肥人真係未試過..但你點既食物真係絕對唔係一個人食WOR..hahaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳!做小手術係主子,佢都好返好多啦,聽日仲準備去食餐好嘅賀一賀佢。

      我習慣咗啦,由茶記到西餐甚至自助餐都可以一個人,唯獨下午茶就一定要至少兩個人至得。嗰餐茶,真係每碟食一件都飽到上心口呀,哈哈!

      刪除