2019年12月1日星期日

19' 首爾 ~ Day 4 The Skyfarm嘆西餐※鷺梁津水產市場嚐皇帝蟹

是日第一個行程就是吃午餐,選址於All Day Fresh Kitchen - The Sky Farm,是行程中唯一有預先訂位的餐廳。以靚景配西餐,從來就最啱海豚兒心水,而且亦很適合慶祝結婚週年。



而這裡的靚景真的是由內至外呀。







至於食物也就不錯吃啦,而且價錢亦不算貴。





然後就搭車去下一站。。。正確說法應該是下一棟高樓大廈,名叫Building 63。



題外話:在這兒地面層買了一些小吃,排隊俾錢時深深感受到韓國大男人的霸氣。



好不容易找到入口就乘電梯上去觀光樓層,左影右影一輪。







在Mr. Dolphin鼓勵下,海豚兒也買了一張星星咭



把心願記低再掛到牆上。



來到晚飯,我倆就來到鷺梁津水產市場食皇帝蟹。貨比三家後,我倆發現有些攤檔明顯比其他店商「食水深」,有興趣光顧的話,不防先比較一下價錢才作決定。





至於餐廳,膚淺的我倆就找了間比較大路亦相對地較多明星相的餐廳來加工。:D



餐廳把皇帝蟹和攤檔贈送的帶子和蝦蒸好後,店員看到Mr. Dolphin拆蟹技巧不夠純熟還主動幫我倆把蟹拆好。除了服務好,這兒亦把海鮮蒸熟度計算得非常準確,海鮮放進嘴巴裡時,感覺就是生熟程度“剛好”,非常非常滿意!



食飽飽返到明洞逛下再返酒店休息,然後就在酒店會合從溫哥華剛抵步的巨人和朋友仔啦!咁啱得咁橋,朋友仔和巨人因為將會去濟州出席飲宴,於是提前三天來首爾跟海豚兒和Mr. Dolphin一聚,玩幾日再飛濟州。

在酒店check in及把行李都安頓好後,我們四就在明洞逛下順便等巨人掃街打底。之後,就再出發去食厚cream卷蛋,連朋友仔也很喜歡,還有,估唔到連三文治都幾好食。



食完再逛下,我們四就返酒店休息準備迎接之後的行程咯!

18 則留言:

  1. 依一日的美食好岩胃口呀!搞到都有少少想再去多轉韓國添~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 到時玩得開心啲,有咩啱用嘅,仲有藉口大手入貨,盡情享受一家四口嘅光陰,同影多啲靚相!

      刪除
  2. 咁好可以同好友一齊遊首爾幾日,開心指數加倍 <3 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,難得夾到日子,所以之前有友人提議我既然去首爾一星期,不如走訪多幾個景點,我都無考慮,就係要迎接好友一齊玩。

      刪除
  3. 好有心思慶祝週年紀念

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,今年戚起條筋想喺外地過,所以就搞咗呢個trip但到正日又其實無咩特別想做,去間有景睇嘅餐廳食飯,算係最正路。

      刪除
  4. 我未去過鷺梁津水產市場。地方好乾淨又闊落喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算ok整潔架,而且喺室內又唔怕日曬兩淋,我覺得呢度食蒸海鮮幾得,但如果想食刺身...最好就睇加諗清楚先。

      刪除
  5. 呢日兩位都食得好盡慶咁喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,午餐係我杯茶,晚餐係主子杯茶,而同時大家都享受呢日食嘅野。:)

      刪除
  6. 深深感受到韓國大男人的霸氣<===係咪畀佢推開?
    Happy Anniversary!!!!
    係咪咁快又一年?舊年係咪去遊船河果次?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又無,係收銀小姐見到韓國男人打尖但無奈都唔敢出聲,見到收銀小姐無奈嘅樣就感受到當地男人嘅霸氣。

      謝謝!哈哈,舊年船河係補鑊之旅,因9月日本嘅年度家人旅行無法成行,所以改請主子父母聖誕去船河。^^”

      刪除
  7. 好簡單但幸福的週年紀念!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!主要都係想有個藉口一齊食下好西,午餐可以舒舒服服hea下,唔洗四圍走,我仲爽!

      刪除
  8. 鷺梁津水產市場...又係要有足夠人數,先值得去。我一人,又或者加個唔太食海鮮嘅朋友仔,去就浪費。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,好似我地咁,雖然目標好明確只係為咗食蟹因對韓式刺身無興趣,但兩個人要喺主打賣大大隻蟹嘅地方揾隻細蟹本身有啲難度,加上隻蟹細啲食落係無食大蟹大啖大啖肉咁爽。

      刪除
  9. 呢個行程, 同肥人第一次去韓時一樣架, haha~
    不過當年店家食水無咁深呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 又會咁橋嘅!可能大家安排行程時都覺得呢個行程最順路。:)

      我自己嘅感受係。。。會講國語嘅店家食水好似較深,奈何,我地唔講國語,基本上對方同我地講國語時,我地都無咩親切感,所以更難落搭,嘻嘻!

      刪除