2019年12月4日星期三

19' 首爾 ~ Day 5 南山塔※龍門家韓牛※Innisfree Green Café

出發旅行前早已按朋友仔喜好,買了每人一個遊客pass(下篇會記下用後感),所以昨天去Building 63的入場費亦已經包括在內,而其實由機場到首爾站的火車費亦同樣包含在內,但海豚兒和Mr. Dolphin就用不著啦,主要是因為人身路不熟,我倆又分開出發,不願挽著行李由火車再轉地鐡。另外還要多謝甜魔媽媽的心意,給了我倆首爾"八達通咭"。



說回這天,我們四先各自食了Isaac Toast當早餐,巨人果然不是浪得虛名,他和朋友仔二人合共吃了四份三明治呀!



途經光化門先影張相,算係到此一遊啦!然後就去坐已包在遊客pass內的Hop on Hop off bus觀光巴士。




上車後不久就下車,來到第一站南大門。。。而其實由酒店行過來也不遠啦,哈哈!



在南大門行下影下相,買了兩包果乾,分別是超好吃的士多啤梨乾和味道像略帶點甜味的發泡膠...其實是無花果乾,但真心不好吃。又,有留意到strawberry串法變成stiawbeiiy嗎?我們四一路行,一路“嘗試”讀這個字,笑到肚痛。




離開南大門時還見到古裝人出巡。



然後我們四就搭了差不多一小時觀光車去下一個景點~南山塔。



來到是日大景點南山塔下,先影幾張風景照,就去醫肚啦!



這午餐除了例湯比較差,其他食物都好好食,大家也非常滿意!




食飽就用遊客pass換入場劵上塔啦!



見到面向溫哥華、多倫多及香港方向,當然要影低啦,還有就是要影下其他景色。





離開塔之前先去幫襯洗手間,不得了,原來景觀最開揚係喺廁所裡,哈哈,大家齊齊賞心悅目放低篤。:D




之後我們四就在塔下四處影下打卡位和合照。




花了幾小時在南山塔玩樂後,我們四就再乘坐觀光巴士去昌德宮打卡啦!





趕住喺關門前打幾張卡,然後我們四就坐的士去馬場洞食韓燒晚飯。




這兒的韓牛真係又抵食又好食,不過,要走過一整個燈光較暗又充滿生肉氣味的牛肉市場才去到餐廳,當中都需要好大勇氣啦,但為咗食,無法啦!如果唔怕行約7至8分鐘街市格局的市場,來這兒吃韓牛都是值得推介的,難怪很多港人也會來幫襯呢!:)









食飽就搭巴士返明洞。Mr. Dolphin先陪巨人去潮聖高達,海豚兒和朋友仔就去附近甜品店坐低抖抖。貪方便加好奇心下,我們是日光顧了Innisfree化妝護膚品牌附設的cafe,而這裡環境很不錯啊。




點了兩款甜品四人共享,又出奇地好味喎,連唔特別好梳乎厘班戟的海豚兒都滿欣賞這裡的出品。利申:其實海豚兒從未用過Innisfree產品架,哈哈!



食飽飽,我們四就乖乖返酒店休息啦!

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢晚嘅甜品真係超有驚喜,可以話係又平又好食,而且賣相仲好靚添!

      刪除
  2. Isaac Toast咁大份,點可以一次食咁多架!我同DAD去旅行就鍾意坐觀光巴士,慢慢睇,睇啱就落車。我未去過馬場洞。 你哋真係仲有位食甜品。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,所以朋友花名咪叫巨人囉!試過同佢食brunch,佢一個人食一碟乾炒牛河加兩碟炸兩,仲係食到三隻碟乾乾淨淨嗰隻,堅擦得!嗰晚嘅晚餐,佢應該未飽,兩份甜品佢清咗四份三,我地三人合力食咗四份一。:D

      以前同老人家去玩,我地都鍾意坐觀光巴士,最緊要班次夠密,試過又凍又大風仲等成個鐘都無車,即刻冷病。

      馬場洞牛牛真係又平又好食,不過要穿過成條街市都幾係野,但我覺得都值得嘅。

      刪除
  3. 嘩, 二人合共吃了四份三明治,好浪費quota喎,哈哈哈。
    啲甜品真係好靚,開心C妳!I prefer the beef bulgogi XDXDXD .

    回覆刪除
    回覆
    1. 估計巨人之前一晚未飽再加埋時差(早餐=晚飯時間),所以胃口特別好,而且佢一向好擦得,平常又鍾意食subway,呢餐啱哂佢就真!

      甜品真係平靚正!我鍾意kalbi多啲,啖啖肉!:)

      刪除
    2. yea, I love beef short ribs.... with tofu soup, XDXD !

      刪除
    3. 豆腐湯正呀,最好有少少辣但唔好太鹹,我覺得韓國人都幾食得鹹。

      刪除
  4. 八達通係咪可以留返下次再去時用?
    坐觀光巴士幾爽,唔駛煩搭車又可一次過去晒啲名勝區^^
    南山塔個高空廁所不錯呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀我地都係用唔哂,留低返兩張八達通(t money)。

      坐觀光巴士真係幾方便,尤其係安排行程上,最緊要班次上頗密同準時。

      哈哈,多謝你留意到呀,男廁一樣有景睇架,巨人都有影相。:)

      刪除
  5. 記得以前行過超市, D肉都幾貴下
    我反而最想食 Kimbap 😃

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,我又無留意到肉嘅價錢,講起黎,我至發現原來我地無正式去過超市,只去過便利店同專做遊客生意嘅零食店咋。^^”

      係呀,韓式卷物好食呀,不過我都要等到最後一日至有機會食到。

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,真係幾唔錯,而且好抵食,一碟三件都係10000韓元,仲平過梳乎厘專門店呢!

      刪除
  7. 馬場洞我從來無諗過去,因為我永遠都只係一兩個人,都唔會食得好多..... 所以就算係平啲,都唔會平好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又..... 我對南大門無興趣,因為知道賣乜,不過如果係hop on hop off之一,有時間又或者同行人會買嗰啲貨品,去行吓都ok嘅。

      刪除
    2. 馬場洞都真係要至少兩人食至得,一個人實在太多亦唔會享受。我地四人食三人餐再散點多一碟,感覺上就好平,但我估朋友唔夠飽。不過呢餐最令我懷念嘅其實係贈品生牛肉他他,真係超級好食,最正係全枱得我一個食生牛肉,可以一人獨享!

      刪除
    3. 南大門...除咗包士多啤梨乾,都無咩有驚喜嘅收獲,但初時我地以為會有啱食嘅小吃可以掃下街架,去到又覺得麻麻地啱食,主要係啲食物好大份,見到都覺飽肚,哈哈。買服飾嘅話我情願去Goto Mall。

      刪除
  8. 依一日的食程好正呀,要考慮copy了全日的食程(除了睇下去唔去南山塔)
    又,我都諗緊到底Matthew早餐要食幾多件Isaac Toast先夠飽... XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Issac Toast,龍門家,同Innisfree都真係又平又好食之選。加上M&C又多數早起床,如果朝早早啲去買三文治食又唔洗捱冷排咁耐隊添。我估Matthew食一份應該夠飽嘅,到時再等妳滙報,嘻嘻!今次去首爾一定會係一個好特別嘅體驗,最緊要帶夠暖包。:)

      刪除