2019年12月9日星期一

19' 首爾 ~ Day 6 Alive Museum※模型玩具博物館※再拼地下街

早上出發去搭巴士時經過明洞聖堂,影番張到此一遊先!



一轉身見到對面有可樂餅賣,即刻向主子匯報



主子和巨人立刻買來當早餐,新鮮炸起,當然好吃啦,而且仲好抵食添!



是日第一站是按朋友仔喜好再訪仁寺洞,為的是用遊客pass包的Alive Museum入場券。主子知道海豚兒對這些3D攝影場景興趣不大,就努力非常扮演不同角色逗海豚兒開心 <3 。當中朋友仔拍咗主子一段片,我們四都係睇一次,笑一次。



估唔到在Alive Museum內竟然有彩蛋。:)



去完景點一,朋友仔和巨人耳猶未盡再下一城去Running Man場館,海豚兒和主子就翻兜甜品店,為的是下圖右面用貌似蕃薯裝住的雪糕。和店員雞同鴨講一番,大意是這雪糕是季節限定,現在沒有,於是我倆就點了左面那款雪糕,“嘗試”問店員是甚麽口味,可惜繼續無法溝通,照買!



想不到竟然有驚喜,原來是花生味雪糕,更深得主子喜愛!



食完再四圍行,到午飯時間,主子就陪海豚兒再戰韓燒!這兒的韓牛同樣香口但就有筋,沒有馬場洞龍門家的牛牛那麽香軟兼無筋。






食飽飽有點渴,我倆飲了杯老虎堂黑糖珍珠奶茶,又確係幾好味喎!



再匯合剛吃完午飯的朋友仔和巨人,我們四就揾路搭巴士去下一個景點,途經這棟有趣商廈又影張相先。



可能附近太多高樓大廈,GPS訊息變弱,在十字路口兜了一圈都找不到指示,在海豚兒強烈要求下,我們四終於坐上的士去下一站,模型玩具博物館,另一個遊客pass包免費入場的場館。






海豚兒和朋友仔快快手手影幾張相就搵個靚位坐定定等。



離開場館後,我們四在街上隨意行,看見一間傢俬傢品店並附設咖啡店便貪得意入去一試。食物就普普通通啦,不過抖下差下電都好嘅,因為。。。






之後我們又再戰Goto Mall血拼啦,因為呢,朋友仔未去見識過嘛~~~



行完街街就返明洞求其食一餐晚飯。




最後再陪朋友仔嘆多次厚cream抹茶卷蛋就返酒店休息啦!



遊客pass用後感:遊客pass其實算方便(可以加錢當八達通洗用)和抵玩(包單程火車:仁川機場~首爾火車站,及n咁多個入場景點),不過坦白講,對於海豚兒和Mr. Dolphin,這些都是不重要,反而我倆不太習慣於這「為去而去」的旅行模式^^” 。但既然朋友仔興致勃勃,我倆也奉陪就是了。

18 則留言:

  1. 一班人去玩就大家將就下,我就好 hea 嘅,去唔到想去果D,就下次去囉。又無話一定要去邊,要食咩,隨意就得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢,我雖然好鍾意去旅行但又唔想有太多行程,懶人最怕辛苦嘛,不過如果知道主子有景點想去就定必優先處理。係呀,我見妳同travel buddies去玩都係,去到邊又食到邊,最like妳講過嗰個AA做法,超方便!

      刪除
  2. 哈哈哈,我都有食那個可樂餅,連照片都一樣,哈哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來妳都有試呀:),唔知妳覺唔覺呢,首爾嘅小吃好大份,尤其同日本比,如果一個人朝早食一份小吃分分鐘飽到下午。

      刪除
    2. 我好大食,所以都可以。。。勞力奮鬥。。。哈哈哈。

      刪除
    3. 食得是福,尤其係旅行期間,可以試多啲食物就最開心!

      刪除
  3. 其實.....我都想睇下段片.....XXD
    個figure博物館幾靚呀
    韓國搭的士有冇日本咁貴?
    其實四人坐的士都抵搭吖

    回覆刪除
    回覆
    1. 不割蓆 不篤灰,我係唔會出賣主子嘅,哈哈!

      我估個figure museum你都會啱睇,仲有好多唔同年代嘅模型,幾有趣。

      首爾打的平過日本呢,所以你講得好啱,4人行其實打的都好化算,加上嗰幾日行到腳都痛,有時我其實都唔願行路揾車站。

      刪除
  4. 年紀大, 對 Running Man 無興趣
    好難搵到志趣相同旅行友, 始終大家都要將就一下

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢,連Running Man都無睇過,所以都係無興趣,而且見到朋友仔幫巨人拍嘅片,感覺似參加咗鐵人耐力賽咁辛苦。^^”

      係呀,一齊玩點都要互相遷就下,好在嘅係朋友都唔會強逼要一齊參予所有活動,咁又可以各自有free time做想做嘅野。

      刪除
  5. 黑糖奶茶我只會飲老虎堂,因為佢哋黑糖落得最多,奶味又唔強。

    你食咗幾日韓燒,最後有無去江南牛家呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都記得妳話過只like老虎堂,但其實我都無諗過會喺首爾飲珍珠奶茶咁搞鬼,哈哈!

      唉,其實我有想試牛家架,都記得妳有介紹過,但有朋友同行期間比較難啲啲,而之前嘅二人行日子,又已經“質”滿哂一啲朋友唔啱食而我地又好想食嘅餐廳...講起,我都有想再食韓牛呢。

      刪除
  6. 研究左好耐,晚餐的頭盤有Yorkshire pudding?
    韓西餐的組合好有趣呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈係呀,晚餐頭盤麵包籃係英式Yorkshire pudding配美式corn bread,因為我為食,兩樣都想試呀。

      晚飯應該係偏向美式,不過呢餐只一般般,唔試亦無損失。;P

      刪除
    2. 收到,睇落都覺得依一日較吸引的食程係花生味雪糕同可樂餅呀!

      刪除
    3. 全中呀,可樂餅大件夾抵食,仲好飽肚添呀...對我黎講。:D

      花生味雪糕深得喜歡花生口味甜品嘅主子歡心,最搞笑係明明係佢愛嘅口味,但佢試完第一啖(我仲未食),佢竟然話係芝麻味雪糕,哈哈!

      刪除
  7. 原來韓國都有老虎堂了!花生味雪糕好邪惡!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,仲有好幾間分店,同埋店面嘅廣告我覺得好搞笑,叫“虎虎生風”。花生味雪糕,主子表示非常滿意!

      刪除