2019年12月16日星期一

19' 首爾 ~ Day 8 離開日※滿有驚喜的Asiana Airlines貴賓室

行程的最後一日,乘搭黃昏六時多加航直航機從首爾回多倫多,但懶底的海豚兒和Mr. Dolphin亦沒有安排甚麽節目在這天。^^"

一覺瞓到十點,十一時離開酒店就直接去明洞車站坐機場巴士前往機場咯!



去到機場才下午一時,距離開始辦理check in時間尚有兩個多小時,不過航空公司職員也免為其難幫我倆辦手續。;P




成功check in後,我倆立刻過安檢及海關,然後就去免稅店行下,順便把剩下的韓元盡量散貨。



該買和不該買的都買完後,我倆本來也打算找間餐廳吃飯,反正由起床至今連早餐也未吃,不過蠢蠢的我倆在附近卻找不著餐廳,便索性入lounge食頓免費午餐。



幸運地這次選了Asiana Airlines的貴賓室,這兒地方大,設施也齊備,除了用餐酒水設施、休息及沐浴地方,連按摩椅也有呢!






雖然食物選擇不算多,但味道很不錯,包括炸雞及形狀很獨特的菇菇,哈哈!




一場來到,Mr. Dolphin更嘆返個辛辣杯麵呢!



食飽又休息夠,我倆就去準備上機啦。途中見到古裝人出巡影下。




見到Line Friends店又影下。



去到登機押口等了一會就上機啦!



抱歉這程機海豚兒又再度暈機浪。。。



所以對於吃喝,實在是一點興趣也沒有,下面的飛機餐就只有主子有享用過了。最令自己沮喪是已經故意多付一些錢,希望坐得舒適一點,還是暈浪了,仲嚇怕了海豚兒,短期內也不願坐長途飛機。^^" 




總括來說,海豚兒和Mr. Dolphin的首爾初體驗也滿正面,不過嘛,由多倫多直航飛首爾機程是14小時,只是比回港15小時短1小時機程,感覺上真的很遙遠,還望將來再回港的話,有機會會順道遊啦,但當然,日本依然會是我倆的首選啦,哈哈!:)

24 則留言:

  1. 有無係免稅店掃護膚品,上次我兩個好姊妹掃咗好多,比外面仲平,佢哋R 到啲Sample,我攞晒返紐約做手信,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前喺首爾一直無留意護膚品價錢,但喺機場時心血來潮想買mask...點知就踏上不歸路啦,哈哈!

      係啦,我見好多blog友都係買同送嘅都同樣多,但可能我本身買得唔算多,又唔覺有好多贈品。^^”

      刪除
  2. 我有同出巡嘅新娘子拍照,妳當然唔會似我咁無聊,哈哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係新娘子裝扮,唉呀,我仲以為係古裝人打扮添^^”,哈哈!我唔敢行埋去合照呀,可能都關系我其實唔知發生緊咩事啦。

      刪除
    2. 佢地好熱情㗎,見我拍照叫我同佢地一齊影,連DD都叫埋佢入去,哈哈哈。

      刪除
    3. 其實咁樣好好呀,等遊客對韓國人同韓國文化有個好印象!

      刪除
  3. 不該買的是什麼呢~?Hahaaaa
    只是短一小時~? 但明明香港飛首爾都要4小時以上喎...14小時..肥人都覺得個心離一離呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係當我諗住只買一set產品,結果會買咗幾sets出黎,只能說佢地嘅消售技能真係好高,哈哈。

      咪就係囉,所以我無諗過原來多倫多飛首爾咁遠架。。。因為知道飛東京13個鐘,我最初以為都係12、13個鐘度。

      刪除
    2. 可能好好用呢...好用到你要回購..hahaa~

      下次再飛日本, 玩完先返多倫多..hahaa

      刪除
    3. 咁就大鑊鳥,回來後,諗都唔敢諗飛長途呀,哈哈!

      我都想呢,睇黎要努力儲mileage至可以成行。

      刪除
  4. 咁早去機場?真係可以再玩半日先出發啊。

    另外,首爾一航嘅餐廳大部份係未離境喺departure hall二樓。過咗immigration得啲類似food court嘅(都係二樓)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己知自己事,就係唔想日頭咁頻撲,玩到又攰又出汗,影響到喺機上會容易唔舒服(頸肩位過勞壓住神經線再坐得耐同坐得唔舒服,我就好易暈浪),但最終都係暈浪收場。^^”

      入閘前我地唔記得先去揾食,入到去喺2樓隔住玻璃見到另一面有食肆但又行唔到過去,都估餐廳係喺外面,不過見唔到food court^^”,可惜呢,因為我都有想再食下韓式野至走架。

      刪除
  5. 估唔到要坐咁耐
    點解人地D古裝打扮咁企理, 有D地方嘅就甩頭甩髻

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,我以為應該同飛東京差不多(13hrs去、12hrs返),原來係再遠啲。

      哈哈,真係要睇下個人有幾尊重自己國家文化,坦白講,我覺得機場呢班古裝人好認真!

      刪除
  6. 坐十幾個鐘我都唔係好掂:P
    好彩可以去lounge食下嘢,時間快啲過^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次都覺得好辛苦,真係有啲驚咗坐長途機,應該短期內都唔會plan長途旅行。^^”

      係呀,個lounge真係幾正,而且可能因為Asiana始終係地頭蟲關系,地方大設施又齊備,喺入面hea都hea得舒適啲。

      刪除
  7. 我的最大極限就是來回香港倫敦,12小時左右,不過我食得瞓得,OK架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來倫敦飛香港需時等同多倫多飛東京喎。後生啲時我都係食得瞓得架,坐幾耐轉幾多次機都唔覺得係一回事,依家就算10個鐘都覺辛苦。

      刪除
  8. 無陰公,搞到暈機浪,好在回程有Mr Dolphin在身邊,感覺點都好少少~
    又原來首爾機場無咩好食 (已經忘記哂啦),我一定要餵飽兩隻餓底,先出發去機場先得

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在嘅係我有食到妳俾我嘅安眠藥,後來終於瞓咗陣就真,Mr. Dolphin不知幾好瞓,唔知我暈浪。^^”

      聽blog友講,首爾機場係有得食架,只係我喺外面時miss咗,入到去又揾唔到,不過打定底至去機場都唔係壞事,始終市內選擇會多好多。

      刪除
  9. Oh poor you. I am afraid of long haul flight too. But I am afraid of the turbulances.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真係幾橙,最樣衰嗰part我都未敢喺度同大家分享。^^”

      主子同妳情況近似,都係好怕有turbulence。

      刪除
  10. 古裝人出巡咁抵死!暈機浪咗幾耐啊陰公!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,樓上blog友話原來係出巡嘅新娘,我呢,完全未睇過韓劇,所以一見到傳統服飾就以為係古裝人,哈哈!

      唉,今次暈浪真係嚇怕我呀(驚)。

      刪除