2019年12月23日星期一

又到年度主子慶生篇

Mr. Dolphin今年生日正日要上班,我倆只簡單在意式餐廳吃生日飯。

頭盤有蟹餅和炸飯球,主子較喜歡唔多覺有龍蝦肉的龍蝦餡炸飯球多於蟹餅,麵包也不錯。



兩款意粉也好味道,海豚兒特別喜歡滑捋捋的意大利雲吞。




至於甜品也很不錯,主要是落到海豚兒肚子裡,嘻嘻。



來到週末就再按Mr. Dolphin意思,我倆去扒房鋸扒慶祝咯!蒜蓉包用上真蒜粒,海豚兒受不了那刺激的味道,但主子就表示很好吃。



頭盤方面,主子較喜歡龍蝦湯,而海豚兒就較為欣賞蟹餅。



主菜的兩款扒扒也滿有肉香,當然海豚兒還是喜歡帶骨牛扒夠香口多些啦。



只可惜甜品就麻麻地。



食過兩餐慶生飯後,“指數”當然超標啦,只希望主子之後能保持運動,把“指數”降低,以後也要身體健康啊!

之後一個星期五,朋友陪海豚兒吃午飯順道參觀已不再新的新居。



晚飯就和主子去另一間餐廳繼續享受happy hour優惠,哈哈!



再過一個星期,因事我倆罕有地在星期五晚上出城,順便去商場內的Colette Grand Cafe吃晚飯。

我倆也十分欣賞這兒的頭盤和主菜,海鮮奄列很足料,牛扒又超有肉香,正!美中不足是panna cotta超級不好吃,印象中上次到訪也是甜品麻麻地,再訪的話,一定要記住走甜品啦!




來到星期六,我倆翻兜了Cactus Club Cafe的happy hour食好西,主菜繼續出色!



可是甜品卻繼續唔掂。怎麼搞,最近海豚兒㨂的甜品好像也很弱,真的要好好檢討下才行,哈哈!



一連兩篇,共記錄了個多月的食記,希望不會過份地悶親各位吧!

最後,預祝各位:聖誕快樂、平平安安、齊齊整整,和家人友好及手足共渡佳節!

20 則留言:

  1. 祝你主子生日快樂
    間餐廳係咪要請過另一個甜品師

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!

      最尾嗰餐其實係我衰啦,貪得意試下未試過嘅甜品就瀨野啦,其實呢間有兩款嘅甜品都好得下架。

      刪除
  2. 正日都可以攞假,我一定會!!!!試過生日和年初一要上病房處理重要事。 happy birthay to Mr D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!

      我都想佢放,但一來我無假,二來佢都想留起啲假今年用,所以咪照返工囉!我反而無乜所謂,年初一都照去睇醫生。

      刪除
  3. 第一餐個甜品係心太軟嗎﹖祝Mr. Dolphin Happy Birthday

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!

      係呀,第一個甜品係心太軟,細細個,但味道超濃超好味!:)

      刪除
  4. 祝聖誕新年快樂!今年多倫多暫時好似唔算太凍,雪落得多唔多呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!

      同以往比,今年聖誕前算凍得快而雪又落得早,但到聖誕時又反而暖返啲!而我今年又特別怕凍,超大鑊。^^"

      刪除
  5. Mr. Dolphin happy birthday!矛祝妳們聖誕快樂,好多餐豐富美食必定很滿足!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!

      今年真係食到肚滿腸肥,完全唔敢上磅!祝車媽媽車爸爸新年快樂!

      刪除
  6. Happy Birthday Mr Dolphin !!
    聖誕快樂!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!

      大家都要快樂同健康呢!:)

      刪除
  7. 回覆
    1. 謝謝!

      祝Tata今年有更多更精彩嘅旅遊大計!

      刪除
  8. Mr. Dolphin生日快樂.....!!
    聖誕快樂新年進步^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!

      祝基爾今年買到更多心水首日封,同參觀到更多有水準嘅博物館!

      刪除
  9. 生日快樂呀Mr. Dolphin, 祝你"指數" 快快下降~

    再祝你們聖誕快樂呀~

    海豚兒近來運氣不太好呀, order親既甜品都麻麻地..haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!

      祝妳新年快樂,今年有更多精彩旅行!

      係啦,早排真係麻麻,搞到我近來都少咗食甜品,嘻嘻!

      刪除
  10. 遲了好多的生日快樂!
    好多餐都好合心意呀,雖然甜品未必盡如人意,但質素欠佳或者都係幫手keep fit呢 ;)
    2020好快就到,準備了非常些微的心意,希望一月中前收到啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!

      基本上正餐都唔錯,係甜品差啲,不過始終過咗個聖誕,近期都有見磅恐懼症,哈哈!

      再次謝謝妳!一收到會即刻通知妳!:)

      刪除