2019年12月19日星期四

旅行回來後

旅行回來後的星期一是加拿大聯邦政府選舉大日子,Mr. Dolphin和海豚兒放工後就去投票,而臨時投票站設於大廈內,非常方便!不過,我倆最終也未能搣甩“沉船王”污名就是了,哈哈!



星期四下班後,海豚兒懶得煮飯,便和主子在外開餐,估唔到叉燒幾得,又點了海豚兒喜歡的牛脷酥炸兩,正!





星期五放工襯happy hour優惠。。。



我倆又去Cactus Club Cafe食好西。




到星期六,行完街街,就順便在商場內的The Cheesecake Factory開餐。





一轉眼又到星期四,放工去打完流感疫苗又再懶得煮飯,於是就去了台式店食簡餐。




到星期五晚,Mr. Dolphin提議食叻沙,味道不錯,不過海豚兒可能對某些香料有敏感,明明叻沙一點也不辣,但晚餐後腸胃總是嗱住嗱住。



好在到星期六瞓醒又精精神神,今次就去Joey's嘆下happy hour。



再之後的星期五晚上,海豚兒忽然想食法式食物便襯放工後和Mr. Dolphin去了一間法式小館食晚飯,可惜我倆也不太欣賞呢,尤其是生牛肉他他內藏著勁多生洋蔥,海豚兒真心怕怕呀!^^”




食咗餐咁嘅,到週末當然要溝淡佢啦,一於嘆返個菠蘿油同八天堂嘅焦糖布丁,好味呀!



而其實食物平貴從來也不是重點,同朋友一樣,最重要是啱口型!

20 則留言:

  1. 1/ 你會煮飯咩?
    2/ 加拿大的冬天很長?所以咁遲打流感針?
    3/我未聽過有牛脷酥炸兩,大鄉里!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然煮得頗難食,但一星期都會煮4至5晚,都維持咗十幾年啦,哈哈,係咪好意外呢,我指主子食咁多年都仲未反面!

      呢度冬天真係幾長,有時4月都仲會落雪,其實我枝流感針係10月尾打,算好早啦。

      如果妳黎,我同妳去食吖。我仲記得妳以前講過想試度嘅soft shell crab burger,可惜超好食嗰間早幾個月前執咗呢!

      刪除
  2. 除咗個法國餐,樣樣都好正喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,真係除咗法國餐,其他都好得,小聲說,尤其係菠蘿油呀!:)

      刪除
  3. 我都想問,點解咁遲至打流感針?仲要去完旅行先打?香港韓國流感都好勁架喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 十月尾打,喺呢度黎講算好早架啦,比著我以前個醫生,佢唔會俾我咁早打添呀,因長者、長期病患優先。

      我以為呢度嘅疫苗對亞洲流感無效添。^^”

      刪除
    2. 每年流感疫苗係全球性架。

      刪除
    3. 哎呀,等我舊年去cruise前仲諗咗好耐打定唔打添,其實我十幾年無打啦,不過今年起會打返。

      刪除
  4. 第一間果間港式茶餐廳看來不錯喎,炸兩脆嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢間店喺多倫多有好幾間分店,食物水準算ok架!因為個炸兩係用牛脷酥作餡,無油炸鬼咁脆,但都有少少脆嘅。

      刪除
  5. "沉船王", hahahhaa, 好耐冇聽這個名詞啦。
    炸兩ok嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,除咗沉船,仲有“明燈”,好在呢個term暫時無我份。

      牛脷酥炸兩我鍾意呀,逢親鹹鹹甜嘅食物我都啱。

      刪除
  6. 你令我想起我今次返去無食過喇沙 T-T

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉呀,不過今個秋天返香港係失預算啲,不過大家都知咩事,唔緊要啦,下次返去再食返。。。同埋呢,勤啲返,習慣番香港啲菌,下次返去又無咁易水肚不服。:)

      刪除
  7. 沉船王笑C禾喇!呢篇有好多亞洲美食喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 差不多每次都沉船,沉到我地都唔好意思,哈哈!

      係呀,嗰排算食得多亞洲食物之餘而又有記得影相。

      刪除
  8. 肥人都以為海豚兒你係唔煮飯架..hahaha

    投票係平日黎架?
    我估因為洋蔥殺菌, 所以放多d落生牛肉度..haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔煮“飯”係真嘅,但會煮瓜菜囉,哈哈!

      係呀,呢度投票一般係喺平日,但如果當日唔方便亦可以預早投票,政府會有安排。

      都可能係,但我真係頂唔順陣強烈生洋蔥“除”呢,而且仲要切成粒粒咁,想挑出黎都有困難,好似韓式嘅咪好囉,一條條容易挑走。:)

      刪除
  9. 我仲記得Cactus Club Cafe的雲吞同蘋果批,好懷念呢~
    不過咁多美食中,最岩胃口都係港式菠蘿油,好正!好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. Cactus Club同埋佢其他同品牌餐廳嘅質素真係幾好,第時一定有機會重溫。:)

      我今日又去咗食菠蘿油呀,仲好好彩食到個超高質嘅添,至於奶茶,就真係要襯人在香港,飲多幾杯啦!

      刪除