2019年12月12日星期四

19' 首爾 ~ Day 7 School Food※Line Friends旗艦店※Hollys Coffee

朋友仔和巨人今天就出發去濟州啦,我們四一起去Isaac Toast食個farewell早餐,順便把酒店的贈品飲品帶來一起分甘同味,這些飲品就只能夠用一個字來形容:甜!



送別朋友,Mr. Dolphin和海豚兒就去新世界百貨公司行下,行下行下又行咗去南大門,不過行極都兩手空空,哈哈!



行到下午時份,海豚兒就提議和Mr. Dolphin返酒店樓下的School Food食西韓式料理。



韓式卷物好好吃,麵條非常煙煙韌韌,很合我倆胃口。



原以為單點了炸雞,原來還有魷魚、蝦和薯條,沾了蜜糖汁的炸物,特別迎合海豚兒喜愛吃鹹鹹甜口味。還有就是辣到飛起但一場來到首爾又非吃不可的年糕,不嗜辣的海豚兒食到孖潤腸嘴出現都未捨得停手,嘻嘻!



食完午飯,忘了又逛了多久,海豚兒和Mr. Dolphin又去嘆下甜品,看見Paulin門牌記得blog友劉總介紹過就去試試,心想除了店子大熱的梳乎厘班戟,應該也有別的甜品選擇卦。。。



又原來,除了梳乎厘班戟,當下就只有更飽肚的法式燉蛋。結果我倆點了一份班戟和兩杯熱飲,飲品味道算正常,可惜我倆可能時運低吧,班戟內裡好像仍未熟(?),當海豚兒把班戟切一半然後筆起時,整塊班戟便即時粉身碎骨,內層更是濕淋淋的,最搞笑是伴碟的香蕉是還帶有青澀味的香蕉,整個甜品就是未熟的班戟配未熟的香蕉,哈哈!



食到超飽,在明洞又沒有甚麽好做,Mr. Dolphin便提議和海豚兒搭車去江南的Line Friends店潮聖。



嘩嘩嘩!不得了呀!原來這間旗艦店超多打卡位!海豚兒一來到就睇同影得好開心。不過這兒售賣貨品種類反而比較少,但一場來到參觀下都夠興奮!:)



















晚上回到明洞真心不餓,不過不吃白不吃,最終隨意揀了一間Hollys Coffee咖啡店,兩份分了一件碎蛋三文治和焗長通粉,竟然,兩款食物都好好味喎,還有蕃薯味熱飲跟熱古古力也很可口!太好啦,帶著「好味」嘅回憶完成旅程,將來想起首爾,記憶也是美好的!

18 則留言:

  1. 每次你的旅遊都好豐富,睇到你食得好開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一來,為食又貪心想試多啲款式啦,二來,年紀大咗唔行得咁多,所以最好就係揾間食肆順便坐下抖下,去下洗手間。

      刪除
  2. 食到自己鍾意既味道,真係會好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以就算我完全唔食得辣,但都搏命食韓式年糕,因為真係好好味!

      刪除
  3. 我鍾意去南大門。。。個食街,好多選擇,哈哈哈。
    妳有冇同機場裡面嘅Line熊熊影相呀?<3

    回覆刪除
    回覆
    1. 南大門就係我之前話覺得啲食物好大份嘅地方,所以我反而無喺嗰度揾食,嘻嘻!

      我喺機場有見到間Line Friends店但無見到有大大隻熊熊呀,可能我唔知掟啦,仲連餐廳都揾唔到添呀。^^"

      刪除
  4. 有無發現去食西洋野, 佢地都會俾一小碟泡菜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀有呀,除咗泡菜仲有蘿蔔呢!話時話,當地嘅泡菜真係好食好多。

      刪除
  5. 原來你鍾意Line characters?

    無去牛家好可惜啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意Line Friends就好似喺北美生活會鍾意Sanrio characters咁,我估妳明我講乜,不過話時話,無論係Line Friends定BT21,韓國產品質素真係好過北美嘅多多聲。

      唉,雖然餐廳list到有牛家,但始終無機會去呢,其實應該襯最尾呢日去,但當時又醒唔起,oh well...

      刪除
  6. 由最後一張相可見,首爾的三文治好巨型呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大大份仲好好味,而且從我地本身已覺飽,要消滅份三文治都覺無難度就知。

      刪除
  7. 回覆
    1. 不如車媽媽都計劃去首爾一轉吖,機程又唔遠,真係去得過呀,而且當地Line Friends店嘅擺設好鬼吸引架!

      刪除
  8. 南大門都好多美食架~
    Line座野肥人其實都未去過...原來咁多野睇, 下次都去下先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度嘅韓國人同事都係咁同我講,但去到時見到啲小吃全都大大份,我地之前又已經食咗三文治做早餐,食唔落呢。^^”

      我覺得呢間Line Friends打卡真係一流,玩得好開心。

      刪除
  9. 回覆
    1. 實不相瞞,我喺連bb辣都會食到流哂鼻水嘅人黎架。^^”

      刪除