2014年11月2日星期日

漫長的一天 ~ 回港行 Day 1 & Day 2

因為訂機票時太急忙,回港的機程要先轉機到溫哥華(五小時機程),等候兩小時再轉機回港(十三小時),連同十二小時的時差令感覺上好像遺失了兩天似的。

早上九點從多倫多出發,Mr. Dolphin帶備家中唯一一張lounge access的換領卷給海豚兒享用。海豚兒在lounge內以半小時飛快地影相相、吃早餐、上網、靜靜雞屈蛇一隻蕉給Mr. Dolphin享用便會合Mr. Dolphin登機。



到達溫哥華後,Mr. Dolphin吃了碗魚蛋粉、海豚兒吃了些壽司充飢,隨便在機場逛逛敗了些古古力和眼霜便登機了,印象中,海豚兒在機上好像只吃了兩塊曲奇,沒怎吃飛機餐,唔知道有無人同海豚兒一樣,不喜歡飛機餐的"氣味"呢?  海豚兒總覺得飛機餐雖然每次都不一樣,但那陣"氣味"總是一樣,一"聞"便知道是飛機餐的味道,所以總是沒有意欲去吃。 ^^"


十三個鐘頭的機程,海豚兒只勉強睡了兩小時,來到香港已經是第二天晚上六點,兩人便急急地拖著兩個喼前往圓方的Mango Tree開餐。這兒的服務很好,食物質素亦非常佳,雖然份量偏少,但正好適合我倆因時差而變少的胃口(香港晚上七時 = 多倫多早上七時)。



吃過晚飯後便"打的"回酒店休息。和上次回港一樣,這次選的依然是逸東酒店,貪其地點方便,最適合我倆除了地鐵外便不懂坐其他交通工具的懶人。 ;P



第二天早上醒來先陪Mr. Dolphin去旺角*吃碗魚皮餃,便去探媽媽(拜山),然後在銅鑼灣*逛一會,多得甜魔媽媽Yan的提點,在Via Tokyo焙茶雪糕限定完結前,去嚐了一趟,又是超好味之選,再然後便去中環*的Clipper Lounge和姨丈、姨媽吃晚飯。



姨丈和姨媽是海豚兒除自己家姐以外最親近的家人,和他們說去那兒丶吃什麼,他們也只會說"好吖好吖",見面時就只會關心Mr. Dolphin和海豚兒近況可好,非常親切。海豚兒姨丈屬"獨具慧眼"類型,小時候,當所有(無錯,是所有)親朋戚友偏愛樣子可愛、嘴巴乖巧的家姐時,姨丈卻從小寵愛著"成舊飯"的海豚兒。在此,也很感激幾位blog友仔包括Fabrice、Mandy、Oli、Ophelia,Yan(排名不分前後左右!)的提議,特別是Yan幫忙訂位,讓海豚兒可以C服地和家人吃頓飯。

這餐飯有兩件攪笑事,包括除了在自助餐開始時姨丈碟上出現過的六隻鲍魚仔,和姨丈囗中說另一名食客拿了十隻、八隻鮑魚仔外,海豚兒和Mr. Dolphin是沒有在海鮮區內見過"傳說中"的鮑魚仔,不知道是酒店本身沒有再補充,還是我倆跟鮑魚仔無緣了。另外,酒店在十月期間送每位食客一隻大閘蟹,由於Mr. Dolphin和海豚兒都不愛此物,所以便留給家人吃,但同時,姨丈、姨媽亦表示當時太飽已吃不下,海豚兒便提議著侍者打包,不過姨媽卻顧慮自助餐食物可能不便帶走,所以就阻止了我們這樣做,但當Mr. Dolphin和海豚兒出去拿了超好吃甜品回來後,便發現四隻大閘蟹靜悄悄偷走了,只剩下一隻空碟,原來姨媽已把牠們藏到姨丈的背包內,超攪笑! 其實海豚兒真的覺得沒所謂,只要他們喜歡便好了。



晚飯過後,我們四人便乘地鐵離開,中途看見以下路牌,便拍下來留念,往後的幾天也是一見到便把拍拍拍。



*註:  Mr. Dolphin家姐常說我倆是衝著佔中而來,一天內不停去佔中地區。 ^^

24 則留言:

  1. 回覆
    1. 間房唔算好大,不過以地點(佐敦、油麻地)、價錢(約$1200/晩+10%稅)、房間外觀、客源(中西各佔一半)已算不錯,特別是十月尾香港酒店一般特別貴,如果在其他日子,價錢會抵D添!

      刪除
  2. 回覆
    1. 除咗呢間,印象中金鐘Marriott、Royal Garden嘅Greenery自助餐都會喺十月份送大閘蟹。

      刪除
  3. Mr Dolphi好好丫,自己唔食都俾張餐卷妳去食,咁佢咪呆等了一陣子?
    我有個close fd同妳樣,覺得飛機餐好難聞,聞到想嘔tim
    妳好識趕緊時間喎,一落機就去mango tree :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係嘅,所以我無以為報,唯有以"蕉"報答佢啦! XD

      其實我同妳個朋友都幾似,我都有類似感覺,仲要係喺老公話聞到覺得好香令佢好肚餓時,我就話陣味令我想⋯⋯嘔囉!

      哈哈,人又為食、又心急嘛,咪仆到咁去囉!

      刪除
  4. 約$1200/晩+10%稅 isn't too bad.

    Food picture overload, yay!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀! 以十月尾嚟講,價錢真係唔錯。其實都有D酒店喺附近比呢間平$200-$300HKD/晚,但房間比較舊,不過既然只停留一星期,住間熟悉嘅酒店始終安心D。

      嘻嘻! 返到嚟上磅嗰刻,我都覺得個磅負荷唔到! XD

      刪除
  5. 好開心妳鍾意via tokyo同clipper lounge ar!
    我都寫起左steak house, 如無意外今晚出, 邊寫時真係好掛住妳呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 堅鍾意呀! 真係麻煩哂妳呀!

      嘩妳好快手呀! 我岩岩先開始寫我哋嘅早餐日o乍。我都係呀,邊寫邊掛住妳,仲有可愛指數爆燈嘅Chloe同精靈嘅Matthew,下次真係要留耐D至得! :D

      刪除
  6. 飛機餐係有陣飛機餐味,好彩我唔覺難食啫,有時啲甜品仲幾好食添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前D飛機上飛好味D架,依家真係越來越差,莫講話甜品,早餐連乳酪都無添呀! :(

      刪除
  7. 飛機餐有陣烘焗嘅味呀~!!!! 我都好怕怕... 聞到好似有丁丁頭暈暈咁~~~~

    個BUFFET好正咁呀~!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我都情願唔食,淨係攞杯熱水暖下胃就算。

      個buffet嘅甜品超得,好過佢嘅熱食好多添架!

      刪除
  8. 大閘蟹好肥美呀,咁巨大既
    估唔到間酒店房又幾大嫁WO
    MANGO TREE你都去左啦,九龍個景真係好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 姨丈話D蟹大概四兩到,實物睇落細隻D。

      我估間房兩百呎到(?),不過間格都幾實用,我哋將兩個28寸嘅喼打平放都有位行,都唔錯啦!

      係呀! 我哋兩個都好鍾意食泰菜,而呢間真係恨咗試好耐啦,無法啦,無份去泰國,去Mango Tree都好滿足lu!

      刪除
  9. 我就唔怕食飛機餐,不過香港咁多好嘢食,留返 D quota 食好嘢好過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都ok飛機餐架,不過唔知點解近幾年變得好怕嗰陣味,不過我都好似妳咁諗,將D珍貴嘅quota留返喺香港用,hehe!

      刪除
  10. 海豚兒:
    ~我返香港, 我都係要住酒店. 你依間酒店不錯!!
    ~你坐咩航空公司飛返香港, 我次次係溫哥華坐飛機, 都直接去borading gate. 完全無享用lounge 啲野!! 不過, 你可能係vip. 我係普通客咋!! 邊有資格. 而且, 我成日坐飛機都唔記得入points. 我啲飛行里數, 變相儲黎儲去, 都係好細數目咋!!!哈~~
    ~洗唔洗快到要拖喼食野!! 好似好餓咁!! 哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果妳唔介意住九龍,呢間都可以考慮下架!

      我今次係第一次坐加航返香港,我覺得溫哥華嘅duty free多嘢睇過多倫多好多,下次妳喺溫哥華出境都留D時間睇下吖!其實我哋只係坐經濟位,只不過咁啱Mr. Dolphin有張飛仔益下我。

      如果妳訂機票時唔記得入plan#唔緊要架,只要留返boarding pass可以之後上網申請返都好方便架,不過講真,內陸機D分都好少,都要飛外地至儲得多少少。^^"

      嘻嘻!我哋仲專登叫人唔好接機,等我哋直接坐車去九龍站開餐,夠方便嘛!

      刪除
  11. 原來返了香港呀~~ 又可以見見親朋好友, 好開心~ 另外趁機多吃美食~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,返親香港見下親人、朋友都好開心,加上香港有咁多好嘢食,交通又咁方便,真係好正架!:D

      刪除
  12. 我都未去過圓方呢!好羨慕你成日食好野~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次同埋拉生去下吖,不過呢,除咗"搵食",我都好少去圓方。^^"

      刪除