2015年3月1日星期日

甜甜蜜蜜慶團年

上篇也提過二月十四是長週末假期,來到星期日的下午,海豚兒和Mr. Dolphin 去了一家叫糖潮的甜品店醫肚,這天我倆吃了: 

好好吃的綠茶心太軟配雲呢嗱雪糕加紅豆。心太軟的綠茶味超甘濃而紅豆亦香甜軟綿綿,好吃得海豚兒兩星期前後到訪兩次也點了這個來吃。













接着就是滿有驚喜的芒果腸粉,這甜品用充滿椰香的椰汁糕做成腸粉皮卷着香甜的芒果肉作饀,好好吃呢!













至於每天限定的雞蛋布甸就很頹,還好我倆只點了—隻來試味而已。













跟住就到咸食出場咯!包括Mr.Dolphin大愛的炸花枝丸和可—不可再的瑞土雞翼。^^"













壓續出場的就有Mr. Dolphin的巨型蒸飯,有白米飯到肚,Mr.Dolphin 自然吃得大滿足啦! 



由於午餐吃得太飽,到晚上和小學同學一家吃團年飯時,我倆亦没有吃太多。一場來到這家在多倫多華人圏子頗具歷史的銀星小厨,當然要試下這兒的招牌菜冰鎮咕咾肉啦,至於咕咾肉的味道嘛,就跟平常的差不多,但温度就由一開始微暖至微涼,到後來更變得冷冰冰,加上其他菜色也比舊舖變差了,相信大家也不會再來了!

   

16 則留言:

  1. 個蒸飯真係超大呀,希望唔係mr dolphin 一個食哂啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好大桶飯呀!影相時已經裝起咗—碗,所以個桶先至唔滿咋。我咁無義氣,梗係食幾啖試下味就還番比佢處置啦,何況我仲有咁多甜品要處理。XD

      刪除
  2. 梗係第一餐甜品餐吸引好多啦!
    不過瑞士汁雞翼應該好穩陣先係, 點會可一不可再呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 食第—餐甜品令我覺得自己好幸福,好似身處香港咁,有好味嘅港式甜品做午餐。

      個雞翼嘅敗筆係個肉超霉,一D都唔滑。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都係第一次食芒果腸粉,初時都唔知個腸粉係用咩嘢做,淨係覺得好香椰子味,依家諗起都想再食呢!

      刪除
  4. 回覆
    1. 對呀!人離鄉賤,物離鄉貴,所以我哋呢D加燦英燦見親港式食物就高興!

      刪除
  5. 呢間係食港式架?好鐘意個綠茶心太軟,仲要配雲呢拿紅豆,簡直完美配搭

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間係港式架,聽店主/員講嘅廣東話,都似係地道香港人添,所以(心理上!)特别啱口味!

      個綠茶心太軟真係好好味,更難得連紅豆都係用靚貨,好食到我兩次幫襯都捨棄咗個古古力心太軟--->而我明明係古力味嘅擁護者嚟家嘛!^^"

      刪除
    2. 咁有冇食過佢嘅朱古力心太軟呀?

      刪除
    3. 仲未有機會吖,不過叫咗老公提我下次一定要試埋個古力味!:)

      刪除
  6. 海豚兒:
    ~原來, 海豚先生喜歡食飯, 巨型蒸飯---真係好巨!!
    ~情人節, 又會有朋友肯團年飯, 比着Brian 一定唔鐘意!!
    ~銀星小厨----好似唔同咗, 以前啲碗蝶, 好似唔係咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 個飯超飽肚,食到老公勁滿足! :)

      嗰日係15號,不過就算係正日14號,我哋都無咩所謂,老土D講,每日能夠一齊聚生活,只要開心,日日都係情人節!

      銀星小廚喺Hwy 7同Scarborough舊鋪都執咗啦,呢間係新開喺Yonge/Elgin Mills,不過真係好一般,我哋都應該唔會再去lu!

      刪除
  7. 甜品同團年飯看來都好好味~~ 新年有口福~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜品真係幾好味,尤其是比較難得食到啱口味嘅港式甜品,但個團年飯就真係差DD啦!

      刪除