2015年3月22日星期日

遲到好過無到 ~ 補記窩心聖誕小禮物篇

聖誕節前,Mr. Dolphin 送了一份很窩心的小禮物給海豚兒,只是採取"拖字決"的海豚兒一直懶懶的未有為這小禮物做記錄(汗!),在春天來到時,海豚兒終於“的”起心肝記下這份心意。

海豚兒一直是個默默支持Harry Potter 的粉絲,曾經,海豚兒會抱着那七册書重覆翻看,更試過襯Mr. Dolphin在非洲上班假期時,千里尋夫(無咁誇張!),只是相約到巴黎、倫敦旅行見面,並一起在倫敦戲院看Harry Potter電影版大結局!那次"劃位"看戲還勾起了海豚兒在香港看電影時的回憶,在北美洲生活久了,慣了這兒只要付費入場,然後便隨意找個座位的做法,差點遺忘了在香港生活時的點滴。



自從書本跟電影也曲終人散後,海豚兒一直也想把整套電影系列買回來,只是又嫌貴(都說海豚兒慳家嘛),又嫌市面上的禮盒套裝牛龜咁大盒超阻地方(海豚兒最怕雜物,最喜歡家徒四壁的感覺),更重要是海豚兒是個百分百的懶人,口說想買東西但卻從不努力去把想要的東西找回來,其實這惰性跟自己的成長也不無關係,因為海豚兒的母親和家姐也是勤力型,從少海豚兒已經慣了飯來張口的生活模式。^^"

又説遠了,其實海豚兒真的好喜歡這份禮物,一個小巧的盒子內藏着這一套八隻影碟,而又無需花費太多,實在是十個讚啊!


題外話: 不知何時能夠重遊倫敦,吃下午茶之餘更可以去參觀Harry Potter 錄影廠房之旅呢,會是2016又或是2017嗎?

12 則留言:

  1. 妳真係好迷喎,我一張都未睇過:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我好遲先開始睇書,喺我睇第一套電影時仲未睇過書,差D悶到"男刂"櫈,不過自從睇過書之後,就真係鍾意到不得了!

      刪除
  2. Harry Potter迷揮揮手!如果我去倫敦,我都可能會去片場睇睇,你有無計劃去Florida Universal Studio會HP theme park?我去過第一期,都幾過癮架。

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah!! 揮揮手Harry Potter 之友!! :)

      我都有去到第一期,好鍾意嗰種一幕幕場景“活現眼前”嘅感覺,雖然個Harry Potter嘅ride我麻麻地,因為玩完真係堅暈,不過我都好想去埋新嘅Diagon Alley,但希望等佢唔好咁忙先去,可以享受多D。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我聖誕節前無去到英國呀,只係收咗Harry Potter 嘅dvds禮物。:) 如果我嚟倫敦而妳又有時間,我實會揾妳架!

      其實我有諗過今年嚟,但因為BA今年改制,我想盡快用哂手上Avios換partners嘅機票,所以今年嚟唔成囉!

      刪除
  4. 因為海豚兒的母親和家姐也是勤力型,從少海豚兒已經慣了飯來張口的生活模式 <-- you must have a happy childhood!

    海豚兒最怕雜物,最喜歡家徒四壁的感覺 <-- my husband and my kids are all hoarders, and we have useless things all over house. It's driving me nuts!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!其實只要唔怕由朝到晚比兩位管家日哦夜哦,都真係幾爽,幾開心,因為堅係咩都唔駛諗就有人安排好哂,連買咩嘢衫,用咩嘢書包都唔駛我理。:D

      哎吔,比着我係妳都癲,1對3喎,摩打手都做唔切啦!其實我唔儲嘢都係因為家姐同媽媽都好鍾意整齊,而我只要唔製造"垃圾",就自然有人幫我執埋嘢,所以我嘅懶真係被訓練出嚟架!XD

      刪除
  5. 海豚兒:
    ~咁你近排, 可以煲下蝶啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Harry Potter嘅碟喺一月就煲到爛哂lu! ;P

      不過我其實長期都係煲碟發燒友,最近煲緊港視,真係好睇過大台好多囉,豈碼就算D演員唔出聲,睇表情我大概都明佢哋想表達D咩,唔駛下下靠估嘛。;)

      刪除
  6. 很合你心意的禮物~~ 我都好鍾意睇Harry Potter架, 戲同書都全部睇哂~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah!! 又多個鍾意Harry Potter嘅朋友仔啦! 我啱啱發現原來LA嘅環球影城遲D都會開Harry Potter主題公園,希望佢快D開埋去新加坡,咁亞洲嘅朋友仔就可以方便D去啦!

      刪除