2015年3月8日星期日

也談談繼母

上一篇提到海豚兒外家,襯三八這個日子不如也談談海豚兒這位繼母吧!

繼母的前半身其實有點像電影情節的苦命女主角。在中國土生土長,少年時因工作認識前夫,兩個年青時也長得漂漂亮亮,郎才女貌,很自然就走在一起。婚後不久有了孕,可惜小產了,後來繼母再度懷孕,有了繼妹,在繼母懷孕期間,她身旁的友人紛紛告訴她-----丈夫出軌了,她通通不聽,選擇相信她一生中最愛。

繼妹説,她很記得六歲那年那天,母親在家中向她招手,她很高興跑到母親面前,以為像往常一樣,母親有好吃的東西要賞給她吃,怎料母親抱着她痛哭,因為她的母親終於決定要離開這個終日尋花問柳的前夫,從今以後就只有她們母女倆相依為命。又,繼母前夫在她懷着繼妹時,和他搭上的並不是别人,而是繼母最要好的朋友。

幾年後,繼母經介紹下認識了喪妻三個月的海豚兒父親,從此他們便走在一起。據繼妹説,比着從前繼母是一定看不上非靚仔型的海豚兒父親,不過既然是再婚,繼母對另一半要求當然是不一様,萬事以女兒為主!

繼母和海豚兒父親交往幾個月後便藉着繼妹的生日會介紹女兒給海豚兒父親認識,大家相處了一段日子,繼母認為女兒和海豚兒父親也合得來,便申請雙程證到香港走一趟,探一探父親的虛實 (這個旅程又再引發了另一個故事! 不過,這亦是後話啦,有機會再細説。) 覺得父親沒有騙她,便跟他結婚了。繼母一開始會選擇海豚兒父親就是因為他是香港人,可以申請她們母女去香港居住,讓她可以離開傷心地。

來到香港生活後,繼母便向海豚兒父親提出移民的建議,好讓她的女兒也得到公平的對待,像海豚兒和家姐一樣出國讀書。她説她不會要求父親供她女兒當留學生,只要能移民,她的女兒便能以當地人身份入大學。

好不容易捱到女兒帶四方帽的日子,女兒覺得跟母親在生活上太多磨擦,有了工作後便選擇了搬出來住。後來女兒考上美國的一所學校,離開温哥華繼續升學,加上一些奬學金,繼母還是努力的供養女兒,一心等女兒學有所成回到她身邊。。。而其實女兒念的科目在畢業後也只能在學校鄰近的幾個省份工作----->女兒在美國東岸念書,繼母在加拿大西岸生活,時差三個鐘,坐飛機也要五小時的時間。繼母是在女兒畢業才如夢初醒,心中是滿難過的。

不過繼母很快便從悲傷中走出來,為從未拍拖但早已達適婚年齡的女兒著急起來,並計劃如何憑她認識的人遙距為女兒覓得如意郎君。至於詳情是怎樣海豚兒也不得而知,只知道繼妹畢業後一兩年,海豚兒便出席了她的婚宴。不得不提這個一直讓海豚兒覺得很迷幻的婚宴,首先是和繼妹很久沒有聯絡的親父,直至她在婚前約一年前回鄉探親時,才和親父再見,他不單從老遠的中國飛到美國主持婚禮,支付起婚宴一半費用而另一半則由男家負責,還跟同坐女主家席的繼母有説有笑,頓時令同枱的海豚兒覺得自己的父親似搭枱多D!  ;P  雖然海豚兒也明白繼母是以大局為重,但海豚兒始終覺得繼母為了女兒實在是能人所不能。至於海豚兒嘛,則和第一次見面,繼妹的大表姐言談甚歡! 可惜Mr. Dolphin當時正在非洲工作,錯過了這迷幻之旅。

(利申: 海豚兒並沒有故意不跟父親坐,只因忘了在美國的中式飲宴大家也抱著早吃早散場的心態,雖說六時恭候、七時入席,海豚兒到達時,賓客已入席等食,父親兩旁也坐了人,於是海豚兒就被安排到坐在繼妹和她的大表姐之間。)

後來,繼妹有喜,繼母便提前飛去照顧臨盤的女兒和剛出生的外孫女兒幾個月。在繼母回到温哥華不足一星期準備在溫哥華過年時(不是今年),她的女兒急電告訴繼母不懂照顧初生兒,馬上給繼母訂機票回去照顧外孫女多一段日子。繼母大半世人也是為著女兒疲於奔命,在她身上,海豚兒深深體會到"養兒一百歲,長憂九十九"這句老話。

説到這裡,海豚兒也想交代一下,其實海豚兒在溫哥華生活時和繼母及繼妹的關係也不錯的,這篇卜文上半部內容也是她們母女倆零零碎碎的吿訴海豚兒。曾經海豚兒父親亦有因為海豚兒每次到父親家吃飯,也會與她們傾到雞啄唔斷反而對著父親卻沒有甚麼話題而令到父親對海豚兒不滿添! :P

20 則留言:

  1. 人夾人緣嘛,如果你繼母同繼妹本身性格易唔錯,同佢哋親近啲好傾啲都好正常,我印象中你爸爸本身就唔係一個同你兩姐妹好親近嘅人。

    有咗兒女再娶再嫁,好多時都真係以子女福祉為首,我老公都係咁,我覺得好正常啊,要咁樣先有資格做父母。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦!人夾人緣,而且大家當多個朋友傾下講下,對大家都無要求,感覺自然舒服D。

      我超認同妳嘅講法,只可惜喺我父親心目中,老婆重要D。

      刪除
  2. 睇落幾複雜,不過上一代係咪咁?我嫲同妳繼母case差唔多
    其實佢地話為咗一下代,但有冇鐘意過對方?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估妳嫲嫲犧牲可能更多,仲要以前嘅女人更無地位。其實我好佩服繼母為女兒嘅犠牲但同時我亦清楚知道我嘅"福利"亦都有因為佢為繼妹所爭取到嘅而受到影响,不過我亦明"牛唔飲水點扌禁得牛頭低嘅道理"囉!^^"

      我覺得繼母對我父親係恩情多於愛情,相對地我覺得父親係堅鍾意繼母。

      刪除
    2. 妳真係係好
      如果我係妳,我真係接受唔到媽媽去了3個月,爸爸咁快追第二個女人,我可能一世都唔會啋我老豆

      刪除
    3. 我唔好呢,超少氣呀,如果唔係都唔會咁多年都記得!不過我面皮厚,就算佢後來唔供我讀書,我都會返去食飯,直至佢有次無理取鬧得太過份,我就到依家都唔太啋佢,淨係返去温哥華會同佢見個面,食餐飯而已,唔見,唔諗,就唔會傷心。:)

      刪除
  3. 女人揀錯對象, 下場真係慘...
    如果有埋下一代, 更加係將慘劇延伸!
    所以越來越多人揀唔生, 都有道理。

    花生完, 最希望都係妳同Mr Dolphin要繼續幸福快樂啊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦!最慘係通常細個拍拖時未必清楚自己想要咩但又"戀愛大過天",就算有人善意提醒,都唔會聽人講。嫁咗甚至生咗至後悔真係太遲啦!

      多謝甜魔媽媽!大家都要為自己嘅幸福而努力啊!

      刪除
  4. 好多時成日聽到其實佢地話為咗下1代
    但下1代完全覺得係痛苦的發生

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架!上一代成日話為咗下一代而去做好多嘢,但講真,又有幾多個“下一代”會懂得珍惜父母辛苦為佢哋爭取返嚟嘅嘢吖!有時做子女仲會覺得佢哋所得嘅都係理所當然。有時佢哋做D認為係啱嘅事,同樣地令下一代做成好大困擾。

      刪除
    2. 雙O睇嚟都有近似經歷呢!

      刪除
  5. 繼母經介紹下認識了喪妻三個月的海豚兒父親 <--- Hmm.... isn't it a little too soon. Just my 2 cents :)

    If I ever get divorced, I wouldn't remarry again until the kids are all out the house. Have a mixed household is way too complicated to me.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我完全贊成父親續緣,不過走咗三個月就去追求繼母真係快得有D誇張,不竟母親同父親都一齊咗成三十年,喺我知道後,其實都幾難過同失望架!

      妳係個好媽媽,好似樓上Ceci提到咁,真係會為子女着想。:)

      祝妳同丈夫時時恩恩愛愛,孩子們常常相親相愛!

      刪除
  6. 真的是家家有本難念的經。但父母一定是最愛自己子女的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 本‘’經"真係唔容易念,不過我相信只要女兒生活得好,繼母嘅日子就算過得更苦都願意。相隔咁多年,依家連孫都有埋,都算苦盡甘來了!

      刪除
  7. 海豚兒:
    ~上一代嘅感情事, 真是唔識講!!
    ~一個喪妻, 一個丈夫出軌. 大家同時, 無咗另一半. 同病相鏈.
    ~我感覺你好像對父親有點抱冤. 但此終,你大個咗, 父親身邊都需要個伴.......你父親開心就算!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 父親中年喪偶、續緣,我係支持,不過喺母親走咗三個月就真係快咗D。^^"

      我對父親係有抱怨,不過係因為其他原因。主要係佢因為再婚移民後,選擇唔再供養我,簡單D講,我因為父親嘅budget cutting 而被裁員。XD

      刪除
  8. 真係好似電視劇咁@@ 親人都相隔好遠,能夠一起的時間真的好保貴!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 名符其實嘅“人生如戲”,亦由於篇幅太長,我已經無提到繼母喺醫院分娩嘅經歷啦!

      所以我都好珍惜與家人共聚嘅時光架!其實拉生拉太都一様吖,定時會返香港和家人見面。:)

      刪除