2015年3月4日星期三

農曆新年有「感」

今年的農曆新年海豚兒就像平日一樣在返工放工中渡過。但其實這個農曆新年感覺上是跟往年的有點不一樣,發生了好些事情,這篇就先談談海豚兒的外家吧!

是咁的,海豚兒家姐在早前決定和姐夫、姨甥仔及姨甥女去探居住在温哥華的爸爸並和他過新年。不竟,海豚兒家姐已經有十幾年沒有去過温哥華,而她的寳貝仔女更是未曾去過温哥華。雖然她的仔女之前也有跟外公(即海豚兒和家姐的父親)見過幾次面,但因為兒子年紀還少,對外公印象就不太深,為了讓孩子有多些時間和外公相處,海豚兒家姐去年訂機票前先和父親通過電話,確定到訪温哥華四天時會住在父親家中,好讓外公和孫仔、孫女能有多些相聚時刻,海豚兒父親當時更是一口答應,他還告訴家姐家中有兩間房留給我們姊妹倆隨時可以去住。

數星期後,當海豚兒家姐訂好機票再和父親聯絡時,她"被"父親告知繼母的女兒*,女兒的丈夫,和他們兩嵗的小女兒也會從美國費城回温過年,所以家姐一家要自行找酒店住咯!


對於這件事,海豚兒和Mr. Dolphin 的總結是: 父親與海豚兒家姐和海豚兒的關係因為長期分隔異地所以很。疏。離。呢。。。父親甚至"當咗人哋個孫先係自己嘅孫" (汗)!  還幸,他們在溫哥華也有好好相處的時光!

其實呢,海豚兒家姐每逢過時過節,包括新年,情人節,和聖誕節也會用對寳貝仔女嘅嘜頭照片印刷成心意咭寄給她的父親和其他長輩,心意咭上還有寳貝仔女以中文寫的祝福語和簽名,海豚兒也有受惠啦!雖説不常見面,但海豚兒覺得家姐都有憑咭寄意和親人去拉近地域上的距離啊!

至於點解海豚兒唔一齊返温哥華?  海豚兒家姐其實亦有邀請海豚兒和Mr. Dolphin 同行但遭婉拒。原因好簡單,海豚兒的夫家也是居住在温哥華,夫家一向很重視一家人的相處時光,就是説每次海豚兒和Mr. Dolphin 回温哥華,絕大部份時間也是和他們—起過。若果海豚兒答認自己的家姐回温哥華,家姐亦當然希望海豚兒能陪她們多一點。海豚兒自問未能成功一人分飾多角,没辨法同時做好人妻,人妹,人媳,人女及人姨等角色,所以就選擇了不回去,免得到時什麼都做不好,最後落得被人"妖"的下場。XD  還記得去年聖誕的夏威夷之旅嗎? 其實這亦是其中一個速成那次旅行的原因。


註: *繼母的女兒是和前夫所生,是海豚兒家姐和海豚兒"異父異母"的妹妹。又,繼母的女兒從前在温哥華生活時也是與她母親和海豚兒父親住在同一屋簷下,之後她因為讀書和工作搬去美國費城生活。另外,繼妺的兩個表姐和她們的父親從中國移民到温哥華後,都是和海豚兒父親及繼母同住,後來兩個表姐中的大表姐和她的父親搬走了,只剩下細表姐留下來跟海豚兒父親及繼母(其實亦即是兩個表姐的姨媽)同住,所以家中才會有空置出來的房間。

18 則留言:

  1. 簡單嚟講,即使無血緣關係,你哋繼妹同你爸爸可能係親啲,因為喺佢成長期有一齊住,一齊生活過,感情親厚有時無可口非,好多時人與人之間親唔親,同血緣無直接關係。正如你家姐雖然一心花錢花時間想仔女同爸爸有機會相處,但畢竟十幾年都無去溫哥華探過爸爸啊,可能繼妹比你哋兩個回溫哥華探望嘅頻率高好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔肯定父親同繼妹感情算唔算親厚,因為以性格嚟講,佢兩個都偏向自我中心,兩個對親情都睇得好淡,不過繼妹有繼母會為她去爭取,好似當繼母知道佢自已個女都會返嚟,就會"提醒"我父親。講到尾,我覺得繼母做嘅好合理,關鍵係父親嘅取決。老實講,我只係慶幸我從來無相信過父親屋企有兩間房留比我哋嘅説法。

      刪除
  2. 海豚兒:
    ~此終, 大家長期無接觸, 一齊嘅moment 少. 係會蔬遠啲. 咁你家姐, 臨急臨忙, book 得切酒店嗎?
    ~而且, 你阿爸, 夾着咁多關係在一身, 其實他都好難做!!
    ~知道大家健康, 生活舒適. 就是好消息

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實家姐成日都話我唔喺温哥華,所以佢都唔想去,同父親就自然更少接觸,個雪球就更加越滾越大!

      謝謝關心,佢最終訂咗Richmond嘅Radisson,所以都好方便:)

      都話妳順得人架啦!仲會幫我父親諗埋佢夾喺中間難做人,我唯—能做到就係唔出聲,唔做激C佢嗰個。^^"

      刪除
  3. 人與人緣份好難講,有時就算係一家人都不一定關係好親
    妳爸爸D單case除咗同妳繼母個女親D外,而且妳爸係咪聽晒妳繼母話?
    umum...恕我直言,如果我係妳,既然爸爸對自己都比不上人地個女,我都唔會當佢係我爸...或者我都有少少身同感受

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺(笑!), 喺我心目中,有好些好朋友對我嚟講比親人更重要更親,細細個就自己出嚟住,出外靠朋友簡直係我嘅座右銘。

      我覺得我繼母好叻,好識得用啱我爸爸聽嘅方式嚟同佢講嘢,所以我爸爸會肯聽繼母講,講真,繼母可以説服到我爸爸同佢結婚條件要由中國搬去香港,再由香港移民到温哥華,就知我爸爸有幾buy啦!

      我同意架!所以我每次返温哥華都唔會見爸爸好多次,咁就減少不必要磨擦,同時,亦唔想記返太多以前對住佢嘅"黑暗歲月。"

      刪除
  4. your step sister sort of grew up in your father's home. Therefore, they are closer together. Also, your father is still with your step mom now. So, he maybe in a position that makes him difficult to say no to your step-sister

    回覆刪除
    回覆
    1. 上面留言回覆都有提到他們的關係唔係想像中close。講返呢件事始終都係"父親的決擇",老實講,佢今次嘅做法我唔意外,話哂佢當年買屋都係買嚟同老婆、繼女住,至於我,佢係想我揾多個同學返嚟分租佢嘅土庫,等佢可以幫補家計。對我嚟講,既然都要交租,我梗係自己揾地方住好過住喺佢嘅土庫自由得多啦!XD

      刪除
  5. 可能佢地一齊大,所以感覺 close d, 不過你個決定正確呀, 與其勁難滿足所有人,不如索性唔去,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到繼母為自己女兒做嘅嘢會令我覺得始終都係媽媽好,相信Mrs. Wu妳懂的! ;) 講真,繼母為咗佢個女有個better future真係犧牲咗好多!

      多謝妳嘅支持,我都認為唔返溫哥華過年係絕對正確嘅決定,唔去最多掛住,去咗就一定後悔!

      刪除
  6. 我都無攞假放中國新年, 因為都沒有這氣氛。 你家的關係可以理解,你已處理得好好了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 尤其老DAD返咗香港過年,就更加顯得無氣氛啦!最懷念喺香港行花市,不過走咗咁耐,我都未試過返去過年/聖誕lu!

      謝謝Samwei! 我心信"順得哥情失嫂意"嘅講法,所以我情願依家咁,好過逼自己做能力範圍以外嘅嘢!

      刪除
  7. 清官難審家庭案, 不過俾著係我, 我都會忍唔住比較, 所以妳唔返去都係正確決定
    冇野o既! 呻左出黎應該就會舒服d架啦~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在我無返去,如果唔係,見到父親時我真係驚自己會厚多士亂嗡嘢,因為我由細到大都係D睇唔過眼就出聲嘅人,所以依家咁就最好啦!

      謝謝妳啊!我最主要都係心痛家姐同佢對仔女,不過佢哋都去完返嚟,無事lu! :)

      刪除
  8. Hopefully, your sister wasn't disappointed about being "kicked out" at the last minute.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢—開始都有唔高興架,不過機票都出咗,而且都咁多年無去過温哥華,加上姐夫本身都係—個好重視家庭嘅人,所以佢都有發揮大家姐本色,以大局為重,順便將焦點由探親變成美食團,所以都算超額完成呢個行程。;)

      刪除
  9. 一家人有時都冇計得咁多, 新年見不到, 總可以找其他時間相聚~~ 最緊要一家人開開心心, 和和氣氣~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在我同家姐感情都幾好,大家都會夾時間見下面,其實自從我搬嚟多倫多之後,見面/講電話都難D就時間,始終都有三小時嘅時差坐飛機都要5個鐘,好在大家都有心維繫姊妹情o乍。:)

      刪除