2015年3月29日星期日

愛吃甜的日子

海豚兒愛吃甜,所以相機內總會有些零碎的甜品照,襯這篇卜文也介紹一下最近嚐過的甜吧!

早前因為海豚兒心思思想食栗子撻,所以Mr. Dolphin襯星期六專登陪海豚兒去吃甜點早餐,當然Mr. Dolphin依然先吃咸食打底 --- 蛋批加三文治作早餐,另外亦和海豚兒分享了梨撻,(對! 我倆是撻怪,除了椰撻,基本上在餅店碰上撻都會一試。) 還有外賣了味道一般般的tiramisu芝士蛋糕杯,和好好味的紅豆綠茶慕絲杯,至於栗子撻,竟然賣光了,就在海豚兒超失望之際,Mr. Dolphin話不如豪D買個大嘅(即四至六人的蛋糕size),就係咁,海豚兒就喺兩日之內自行清咗多於四份三個栗子撻蛋糕,磅數亦失控地上升,唉! 不過呢,海豚兒還是喜歡件裝多D,因為個撻大咗之後,撻底就相對地無咁脆咯。^^"


有日返工,在午餐時段隨便在街上走走抖下氣,竟然發現了一間之前無留意過的店舖,進去八卦下才知道這店子是主打日式芝士蛋糕的日本過江龍 ~ Uncle Tetsu,最好彩是這天只是soft opening,海豚兒輕易就買到個日式芝士蛋糕回公司和同事分享,因為呢,這天之後店子就正式開張,每天在門外要花上兩小時排隊才能買到這人氣芝士蛋糕啊!  這個芝士蛋糕富有蛋香,質感輕盈,吃完後一點也不覺膩,而且回到公司蛋糕還是暖暖的,又新鮮又好吃,同事門也大讚呢!


再來到週末,海豚兒和Mr. Dolphin去商場行街街時,海豚兒突然心血來潮想吃macaroons便走去賣macaroons的專櫃,眼見一個以三粒迷你macaroons作裝飾的撻,當然不能錯過啦! 這個撻的顏色和味道也很夾,好好味啊!


雖然海豚兒好像吃了許多甜點,但多數也是到週末才會任性一下,其實也不算過份啊! ;P

18 則留言:

  1. 咁妳有冇打咗底先呀?
    我一早起身第一餐食甜,我都唔得呢
    我都超愛撻,一定會揀撻的甜品先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食咗兩啖蛋批,咬咗三啖三文治,我當打咗底架啦!:P

      其實呢,食果撻唔係咁覺自己食甜架,撻底通常甜中帶咸嘛,至於面頭嘅果肉,我咪當自己食緊生果囉,哈哈!

      最緊要都係個撻皮夠脆!

      刪除
    2. 最緊要都係個撻皮夠脆!...Yeah,我都係咁話

      刪除
    3. 唔脆就真係“把鬼”lu! :D

      刪除
  2. 栗子撻蛋糕好吸引啊!!
    雖然食到又漏又肥, 不過Mr Dolphin的心意仍然好抵讚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好正,不過我真係唔敢再買蛋糕size, 我驚下次踩爆磅!

      嘻嘻!我都覺,所以雖然佢唔幫口(食), 我都無投訴。;)

      刪除
  3. 每一款我都鍾意呀。 在香港我日日都飯後甜品呢! 肥C!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要啦,難得返到老家,梗係食咗先講啦!最鍾意係香港無論食中式糖水或西式甜品都又好味又方便!

      刪除
  4. Love love love the japanese cheesecake.

    I used to make them at home, but it's a lot of work!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!原來要整日式芝士蛋糕要好多功夫架! 咁呢間店都賣得幾抵喎,每個賣$10加紙連税!妳第時嚟嘅話,我買定個比妳做手信。:)

      刪除
  5. 我唔好甜,又唔食芝士蛋糕,所以今次唔吸引。哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者我下次試D有辣味嘅甜品睇下會唔會吸引到妳先,如果唔得,可能要試埋有海鮮味嘅甜品喎,哈哈!^^"

      刪除
  6. 海豚兒:
    ~我而家, 唔知係咪成長咗, 我開始喜歡食咸味食物, 好像零食, 都是買多了咸味零食. 反而蛋糕, 糕點, 無咩特別想食!! 但到現在仍是喜歡雪糕!!
    ~難得去到, 買件裝栗子撻, 又無貨, 但有大件size, 比我都買, 可以嘆幾日, 開心幾日嗎!!
    ~近排, 這一個日本芝士蛋糕, 真係人人講!! 好彩, 你買當時, 唔洗排隊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我食嘅咸味零食比較"重口味",每次食完都會想食返D甜食嚟清下之前剩低嘅食物氣味,久而久之,慣咗要食甜先至夠圓滿。

      個栗子撻真係好好味架,妳返嚟都可以一試,細size會好食D,因為個餅底無咁易淋(受潮)。

      個芝士蛋糕條隧真係好誇張,我有個同事每日返屋企都會經過間舖,佢話就算夜晚10點幾經過都仲有人排緊隊,所以我都覺得我嗰日真係買得合時呢!

      刪除
  7. 樣樣甜品都好吸引~ 每次食完都會好開心, 又可以有心有力應付生活了~~

    回覆刪除
    回覆
    1. D甜品真係好正,不過中間個蛋糕真係超毒,害我月巴咗好多,我以後都係食返細size好啦! 除非有人肯同我分享啦! ;)

      刪除
  8. 海豚兒,我放假都會大吃大喝㗎。辛苦搵黎至在食嘛。個日本芝士旦糕,你知道他是來自大坂嗎,我上次去大坂吃過,但唔肯定和你的是否相同。不過我覺得日本芝士旦糕大部份都好吃的,而我最愛綠茶做的甜品。

    回覆刪除
    回覆
    1. "辛苦搵黎至在食"--->實在不能認同更多呀!:)

      我只知道間日式蛋糕店係來自日本咋^^",不過真係幾好味就真,難怪咁多人排兩個鐘頭隊去買。我都覺得日式甜品中,綠茶甜品係特别正,配紅豆食就最完美。

      刪除