2015年5月10日星期日

海豚家的浪漫

有人説豆腐火腩飯是男人的浪漫,不過,在海豚家,這就一點也不浪漫,原因嘛,我家的Mr. Dolphin 就像"大時代"丁蟹在劇中的對白一樣《我唔食煙唔飲酒, 唔食皮旦又唔食咸旦,唔食腐乳,仲唔食咸魚... ...》, 擁有這樣口味的男人,又怎會欣賞豆腐火腩飯呢!XD

那麽,什麽才是海豚家的浪漫呢?就是一起看一場電影啦!從前,Mr. Dolphin 很愛到戲院看電影的,只是為了遷就古怪的海豚兒,現在已經很少去戲院看戲了。海豚兒只喜歡在晚上天全黑之後才去看戲,如果天還未黑走進戲院,到完場後看見天變黑了,不知怎的,海豚兒就會囉囉攣,情緖低落足一整晚。^^"

這個星期五晚上,海豚兒一早就做好心理預備和Mr. Dolphin 到戲院看Avengers: Age of Ultron 。海豚兒不打算在這兒談及劇情,只想説,識睇,梗係要睇埋片尾字幕至走,原因嘛,不解釋,自己睇啦!



知道嗎?對上一次我倆一起到戲院看戲已經是第一集的The Avengers了, 而海豚兒和Mr. Dolphin 也更為喜歡上集的劇情和氣氛!

看完電影,為食的海豚兒更外賣了一份蘋果金寶回家慢慢嘆,正!而這樣的一個晚上,就是海豚家的浪漫咯!

18 則留言:

  1. Mr.Dolphin係咪好多嘢都唔食㗎?有咩係妳地同共鐘意食㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係有好多嘢唔食又或者係唔食得...@_@! 好在嘅係有部份佢唔食嘅嘢同時都係佢唔食得嘅食物類型。

      嘻嘻!唔多但都有嘅,例如海鮮,泰菜,意式,粉麵,菇菌菜類等等。。。

      刪除
  2. 海豚兒唔鍾意睇電影的原因真係搞笑~~~
    蘋果金寶都係甜魔o既浪漫呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個感覺好似日光日白入場,然後夜晚至出返嚟,唔見咗成日咁,所以真係會覺得好sad。

      對呀!雖然呢個超毒,聞都聞得到濃濃嘅牛油香,但新鮮焗起真係超正,月巴都抵!

      刪除
  3. Are you a pretty sensitive person? It's good that Mr. Dolphin is so accommodating!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不認不認還需認!I'm a true Taurus, very stubborn and moody. ^^"

      不過真係好好彩,本身有少爺仔性格嘅老公基本上真係好就我,同埋好顧我嘅感受。

      刪除
    2. I am a Taurus too -- very stubborn and sensitive.

      Give me 5!

      刪除
    3. Yeah!!✋

      唔駛解釋妳都會明我嘅另一半有時候有幾無耐! XD

      刪除
  4. 我家,及家族的男成員都不吃豆腐火腩飯,所以沒一個浪漫呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah!! 原來我老公都唔算係odd ball 喎,都有其他唔好呢味嘅男仕陪!佢哋係唔食肥膏定怕豬燥味呢?我老公係兩樣都怕怕!

      刪除
  5. 我都好唔鍾意燒肉作煮過,只喜歡食無再加工嘅燒肉。我洋鬼子老公燒肉麻麻地,但好鍾意食燒鴨燒鵝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本身對燒肉麻麻地,唔太鍾意咁啖啖肉嘅口感。不過我同妳老公一樣,鍾意食燒鴨/鵝,不過我反而驚奇妳嗰邊有燒鵝食。

      刪除
    2. 返香港有得食,美國有啲中菜館都可能有,不過當然唔係新鮮燒出嚟架啦。

      刪除
    3. 香港嘅一定好食好多,講起我都想食,等我呢兩日去唐人街睇下有得賣燒鵝未先!

      刪除
  6. 海豚兒:
    ~通常情侶拍拖, 睇戲就是一個好好嘅節目. 但我同Brian 完全無睇戲依個觀念. 我哋少去戲院睇戲. 可能我哋坐唔定, 我們睇電視, 都一心幾用......哈哈!
    ~你真是很喜歡甜品, 宵夜, 都好甜!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我哋未拍拖同剛開始拍拖時,都會睇多D戲架,不過時間耐咗,就真係更加買少見少。^^"

      我估以前未有智能電話/平板電腦前,大家會較為習慣坐定定一路食爆谷一路睇戲,依家我喺戲院見到好多人機不離手,一路用電話做其他嘢一路睇戲!

      嘻嘻!比妳發現咗添!其實我嗰晚嘅晚飯無食甜品嘛,所以要補番囉!

      刪除
  7. 我反而喜歡看早場,因為抵好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有個好好嘅朋友喺佢讀書年代都好鍾意睇早場架,佢好多時仲專登去睇戲院舊片翻播,我都覺得80,90年代真係有好多值得一睇再睇嘅好電影,尤其係港產片啊!

      刪除