2015年5月13日星期三

回憶裡的東京

第一次坐飛機就是n年前的暑假去東京,住在新界的我們要專程找架紅的來搭,才能去到位於九龍城的啟德機場。

可能因為長時間受到電視劇洗腦,海豚兒對於這次旅程最興奮的是坐飛機和回港時的接機環節。和許多小朋友一様,在機上遇到氣流,海豚兒耳膜痛得發狂,那當然不享受坐飛機啦!至於接機嘛,海豚家姐不知怎的帶海豚媽和海豚兒從後門離開,直接走到機場室外的馬路旁,害得大家也驚驚的同時,還因為來接機的海豚爸和姨丈姨媽(對! 姨丈姨媽在海豚兒的童年生活中是不可缺的!) 因為等了很久也沒有看到我們而四圍找,繼而被海豚爸駡了一頓。*_^

還記得海豚媽媽帶着海豚家姐和海豚兒參加一間執了n世紀的美麗寶島旅行社去東京玩。

不知怎的,雖然我們只幫襯過這間旅行社一次,但一直也很記得這旅行社的名字,連大台對這間旅行社結業的新聞報道,海豚兒也有記憶。而另一樣記得的就是旅行社當時的優惠,就是逢三人參加他們舉辨的東京旅行團,旅行社便會送上一個雪姑七友的大蛋糕。海豚兒早就把蛋糕味道忘了,只記得插在蛋糕上的雪姑和七友的古古力公仔牌大部份也落入海豚兒的肥肚腩內。哈哈!那麼海豚家姐呢?她從來都不像海豚兒般為食,這個嘛,從我倆小時候的身型就能輕易看出!^^"

其實對這次旅行的印象反而較濛糊,從照片中依稀記得我們去過迪士尼,住過瞓榻榻米的酒店,去到富士山,海豚兒更因為怕凍而沒有落車(!), 但記得海豚家姐把剛烚好的温泉鵪鶉蛋帶回來給海豚兒吃,到過銀座購物區,還跟一位日本餐廳的侍應姐姐狂説orange, 而其實海豚兒想要的是一杯橙汁(orange juice ), 哈哈!

無獨有偶,Mr. Dolphin 也是小時候和家人一起去東京旅遊,而且也跟海豚兒一樣,之後便沒有再踏足過東京了。

説了這麼多,其實海豚兒想告訴你的是,東京將會是我倆<<拾。婚。快樂之旅>>行程的一部份。其實東京對於很多人來説也是非常熟悉的地方,去過無數遍,甚至閒時飛去瘋狂購物一週末的也大有人在,不過對於海豚兒和Mr. Dolphin 來説,這個地方則充滿新鮮感,而且是熱切期待呢!

又, 請暫不用説任何祝福語啊,這大日子和旅程要到接近年尾才進行呢!海豚兒只是想在這兒跟大家回味對東京的印象而已。:)

18 則留言:

  1. 我都十多年冇去東京了, 相信改變了唔少, 要好好做足research呀
    不過依家東京的英文會好好多, 要溝通會比以前易好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎吔,如果我話無諗住plan去人氣景點或餐廳,係咪有D過份呢?其實除咗一兩間甜品店想去(這個當然不可缺!), 我基本上唔敢計劃太多,因為好怕每日花太多時間去排隊呀!^^" 不過,我哋會plan下每日大概去邊區,然後就行到邊,食到邊囉!

      咁都好,同埋好在可以靠漢字加手勢搭救!;)

      刪除
  2. 我同妳一樣喎n年前暑假第一次搭飛機就係去日本,不過就唔係去東京
    東京我有12年冇去過lu

    回覆刪除
    回覆
    1. 以天氣來説,可能暑假去比較合適,豈碼無農曆年咁凍嘛! 有D好奇妳當年去邊...大阪?

      雖然已經相隔12年,但我估依家妳會揀去多次首爾先!:D

      刪除
    2. 哈,都唔係㗎,唔去日本原因係Thomas唔鐘意日本

      刪除
  3. Are you two going on a tour?

    It's a big deal to travel half way around the world from Canada!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔會參加任何團,感覺上東京係一個好方便嘅城市,我哋應該只會hea遊市內,唔想太趕,明知自己易心急又易緊張,就更加唔想逼得自己太緊,因為我係嗰種觀光完就連行步路都想快D,去追返D時間嘅人(!),嘻嘻!但購物就一定唔少得。XD

      可能都因為遠,早晚倒轉,會特别担心難適應時差,加上如果瞓得唔好,另一半會容易病。

      刪除
  4. 我廿幾年無去過東京,印象模糊呢。東京也是我十歲多第一次搭飛機去的地方。第二次去就是來英國之前。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家好多小朋友喺出門旅遊呢方面真係比我哋細個時優勝,好細個就有機會坐飛機,好多旅遊熱點亦都children friendly,而旅行影嘅相/video又不時可以重温,唔駛驚佢哋唔記得,唔似我哋細個。我記得我讀小學嘅年代,真係唔係好多同學坐過飛機架!

      咁妳第二次去嘅印象應該深刻好多,話哂係臨别之旅嘛!

      刪除
  5. 海豚兒:
    ~你家庭環境都唔錯, 小小年紀就去旅行, 我都係長大之後, 自己有經濟能力, 先可以去旅行. (所以, 我小學一年級已經想做空姐, 想周圍去) 我到現在, 還未去過日本. 當年, 由香港移民黎加拿大, 係我第一次坐長途機!!
    ~而家都已經2015 年嘅五月中, 2015 年, 都過咗差唔多一半. 咁你就快, 可以食到日本美食

    回覆刪除
    回覆
    1. 父母年輕時在工廠打工認識,兩個都係藍領出身,所以小時候的家境不算好,只是當年的父親捨得花錢在家庭旅行上,所以我先有機會去旅行。:)

      "自己有經濟能力, 先可以去旅行"--->我好欣賞這句話呢!靠自己能力賺取的,更覺珍貴,亦補償了小時候的不足。我的大學生涯頭一半是父親替我付的貴貴留學生學費,尾一半是我靠學生貸款完成,對於這改變,當時一點也不好受,但我好proud of 自己直至畢業,除了student loans便沒有其他欠款,連信用咭也是每月清。

      依家妳住喺温哥華,要去亞洲玩都方便過以前好多呢!唔駛諗做空姐都得啦!又,我太矮,連諗做空姐嘅機會都無呢!

      對於呢個旅行,好想可以快D到,但又好唔想太快完,嘻嘻!唯有現在努力儲錢+努力減肥啦!

      刪除
  6. 日本我淨係去過東西、大阪同名古屋,東京上次去係2007年,都差不多十年喇,同個壞人去,所以大部份記憶被我delete,淨係記得有去富士山。

    冬天去東京係凍,不過你多倫多人凍慣無所謂。會唔會順便返香港?

    回覆刪除
    回覆
    1. "淨係去過"...其實加埋都好多地方呢!不過最攪笑都係妳嘅delete工能,呢個掂,真係要比個like妳!

      其實我都有担心東京凍架,老公氣管勁敏感,休息唔夠亦容易病,所以雖然喺多倫多生活,但凍嘅日子我哋唔會喺室外逗留太耐,去旅行就預咗會喺室外多D,不過此行都係以hea為主。

      會呀!嗰頭近嘛,點都要去下!:)

      刪除
  7. 我都好耐未去過東京啦~~ 很羨慕你們遲啲可以重遊舊地~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 感覺最得意就係雖然係重遊,但對上一次去已經係太耐之前,所以都好似去新地方咁去,不過又可以唔駛去某D景點嘅好處。;)

      刪除
  8. 多浪漫,plan緊週年紀念活動,正!會否順便回港?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝愚太!自問自己從來都唔夠浪漫,所以我覺得自己似係揾個旅行藉口多D呀,哈哈!

      會呀,希望到時同妳又可以夾到時間見個面呢!:)

      刪除