2015年5月28日星期四

這個blog的來由

不知道大家是在甚麼驅使下開始寫blog呢? 是想把心情,日記,遊記,還是美食記錄下來嗎?

跟海豚兒見過面的blog友或者也記得海豚兒其實是不懂中文打字的,所以從前是沒有想過有一天會有自己的blog。直至幾年前買了部ipad才有寫blog這個念頭,不過嘛,懶到出汁的海豚兒還是拖了很久也沒有開始寫,而且,離開香港之後,除了頭幾年有跟香港的親人,友好以書信聯絡外,已經有n年沒有寫作,初開始寫blog時真的很吃力,執筆忘字是預計之內,但沒想到明明小時候最喜歡的就是寫作課,開始寫blog時却好像不懂寫字般,本以為每天下班後也是以中文交談,看的是中文電視,説、聽跟寫應該不會差太遠吧,但原來這只是海豚兒的一厢情願而已,實情是就算心中已有想寫的,還是很困難才能夠“泌”到幾隻字出來,更更更困難的是,海豚兒在ipad上寫的字醜得有時候連坐隔離的Mr. Dophin 也忍不住大笑^^",偉大如ipad也無法辨應出海豚兒的鬼劃符,所以,要寫一篇blog真是難上加難啊!還好,現在用note4枝筆仔來寫,已比以往容易多啦!


從前海豚兒很喜歡在面書寫一點點“有感而發”, 當中包括旅行出發前的心情,日常遇到的喜或悲,甚至連對電視劇評語也會廢嗡一餐,隨着面書日益普遍,漸漸地海豚兒有幸被一位一位長輩,同事,親戚或夫家親戚加到面書上,本來無傷大雅的無聊廢話便無奈地被海豚兒加上了自我審查程式。曾經,海豚兒試過在面書上寫對大台某劇集內某演員的感想,當然,寫得出就唔怕認,亦歡迎面書上的友人集思廣益,但却估不到持不同意見的朋友在數星期的飯局上還是會繼續cher住海豚兒唔放,繼續討論。經此一役,本來在面書已不算活躍的海豚兒自然變得更安靜。

感謝妳(你)們的支持,還有Yahoo Blog和Blogspot兩個平台, 讓海豚兒能把想寫的都記在這兒,無論是寫blog, 留言或覆留言,海豚兒也堅持以"我手寫我心"的態度和大家交流,還望各位多多指教,謝謝!

小秘密時間:

除了Mr. Dolphin 外,海豚兒是100%沒有跟任何親人或友人提及過寫blog一事,海豚兒覺得這樣子就最沒有壓力,當然,如果緣份把海豚兒認識的“你”帶來,海豚兒還是萬分歡迎啊!何況“海豚兒”或"海豚"本來就是友人對自己的暱稱。

又,中文寫作唔好亦唔代表英文寫作好。海豚兒就是這樣一條“中”不成,"英"不就的海豚咯! :D

16 則留言:

  1. 我好鍾意寫野, 其中一個原因係有時寫野反而比講野更易表露出自己想法。見妳o係依片小天地, 間中講多了生活軼事同心底絮語, 越來越有「海豚兒」特色, 好鍾意睇, 同埋真係覺得妳好文科人! ;)
    又其實妳中文寫得好好呢, 繼續加油~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得寫出嚟真係傳神好多,真心多謝妳嘅留言啊,妳真係好細心呢,有留意到我越講越多心底話:),其實喺我邊寫邊學嘅同時亦感到同妳哋建立越來越深嘅blog友情,令我更夠勇氣講多D自己嘢,我會繼續努力!

      至於我嘅中文嘛,hehe, 真係失禮哂!

      刪除
  2. 你吾識中文打字,吾通係手寫? 如果係真係勁呀!
    我寫blog開頭係記錄下D心情,之後就變左係寫小朋友,哈哈,不過我都好開心有寫,因為識到好多blog友呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!以前用“手指”寫,依家用筆寫,對我嚟講已經方便好多架啦!:D

      我都好認同識到blog友係最大嘅得着,同埋日常生活都係返工放工,都幾呆板,寫blog有機會比我用下個生哂銹嘅腦嚟諗下嘢,都係好事呢!

      刪除
  3. 我同英文併音寫架,習慣左。我寫 blog 的原意是給在其他地方住的親友睇老DAD的英國生活。不過開始時,是我睇人的 blog 先,睇左年幾,就自己寫 (since 2007)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!用拼音都唔易呢!ICQ 年代我都試過用拼音打中文,所以我都知好花時間架,不過,都好似妳咁講,會習慣!

      唉!可惜妳無搬到yahoo年代寫落嘅blog過嚟啦,如果唔係我就可以從頭開始睇番,其實,我個人真係好八架,睇blog我鍾意從頭睇,通常都等睇哂先至敢開始留言。

      刪除
  4. 初初睇妳blog完全唔覺妳中文唔得囉,妳依家有冇學打中文啫?
    Mr. Dolphin中文得唔得架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝誇獎! 可能我開始時寫得短D無咁覺啦!嗰時每篇都要攪兩、三個鐘先至起到貨架(汗!)。應該都唔會學lu,一來懶、二來有好多字我都唔識寫,要上網揾,所以寫嘅話,有D字揀下,會更方便。:)

      佢中文用詞一定好過我啦,講嘢有時仲好鬼"抵C"添架!

      刪除
    2. 哈哈,咁以前Mr. Dolphin D中文一定高分過妳

      刪除
    3. 佢話佢喺香港時未開竅,所以讀書成績差喎!而如果真係有開竅呢様嘢,我諗我仲未開囉! ;P

      刪除
  5. 那海豚兒到今天還是不懂打中文?仍然是手寫輸入?咪好累囉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家用筆係電話到寫,其實已經C服好多啦!以前用手指喺ipad到劃符就最花時間,最慘係safari有時唔stable, 我試過好多次寫完一大段留言仲未發佈,但個page無端端自動refresh,攪到要再寫過。:( 可能因為我唔識中文打字,無得比較,反而唔會覺寫會累,嘻嘻!

      刪除
  6. My Chinese sucks even when I was in HK, and now it's probably in elementary school level :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 離開咁耐,我都覺得自己嘅中文只有小學雞程度o乍,不過我寫嘅嘢咁口語化妳都睇得明,都好勁啦!

      咁妳嘅小朋友識唔識中文架?

      刪除
  7. 咁算一算, 原來我都寫左blog有10年多啦!
    第一次打blog 係因為前男友有寫問, 他又想知道我感受, 就叫我開始!
    sohappy.net --> xanga --> yahoo --> blogger
    yahoo 開始就無比朋友同親友知道有寫blog....而家blogger都係...不想被熟人知道...
    連老公都無得睇我blogger...哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!真係寫咗好長時間,要堅持咁耐一D都唔易呢!

      其實比老公睇到有時都真係會有D尷尬^^", 咁妳老公有無D失落佢無得睇呀?

      刪除