2015年5月20日星期三

又來雜食記

一個百無聊賴而又好好天的星期六,Mr. Dolphin 話不如去一間湖邊餐廳吃晚飯,好提議喎!

這天,我倆吃了新鮮但又沒有留下甚麼印象的生蠔。



頭盤當然少不得蟹餅啦! Mr. Dolphin 超級欣賞這兒的蟹餅,原因嘛,就是伴吃的醬汁好吃囉,有點似咖哩味而又甜甜地,不錯!



海豚兒的主菜就是炸魚配薯條,這個嘛,有點像海豚兒... ...皮粗肉厚,很一般呢!




Mr. Dolphin 點的海鮮ravioli就很好吃啊!有蟹、蝦、帶子、和魷魚做餡,外皮做得煙煙韌韌,只略嫌咸了少許。



至於甜品,Mr. Dolphin 説他不想吃古古力慕絲蛋糕,所以海豚兒便點了Mr. Dolphin説好的pecan pie 和他不喜歡的key lime pie 吃啦,就是因為他不喜歡後者,所以當然要選一款他也有興趣的啊!



另一天要上班的日子,海豚兒忽然很想吃漢堡包,便一個人跑去吃了。



在餐牌上看到了vanilla hot honey milkshake 便點了一杯來試。喝第一口,感覺是很夠凍亦很夠甜,其實對海豚兒是有點過甜了一些,但蜜糖甜也是正常事啊。然後奇怪事就在這時發生,怎麽喉嚨突然感到一片焯熱呢,難道中毒?想了一下,噢!原來hot honey 不是熱的蜜糖而是辣的蜜糖,嘻嘻!都説過海豚兒是文盲啦,沒騙你的啊!



這天點的漢堡包個子比較小,但味道真的很好吃啊!又原來這店子在美國東岸已經有數間分店,有機會的話,也值得一試啊! 不過可能因為此店主打有機食物,所以價錢也不算便宜就是了! 一個包加一杯飲品税後(13%)再加小費(15%)已經要$27加元呢!




然後又一個週六,和朋友相約好一起吃晚飯,晚飯前經過一間麵包店,看見剛出爐脹卜卜的蛋撻,真是教我如何不吃它呢!買了一個和Mr. Dolphin分吃,Mr. Dolphin 説我們家真的這麼結据,已經到了要兩人共享一個蛋撻的地步! 

"阿老公, 減肥尚未成功,你我仍需努力喎!" ;P



16 則留言:

  1. $27 for a drink and a burger is outrageous!

    爐脹卜卜的蛋撻 <--- haven't had one of those for at least 10 years :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 老公見到信用咭條數都以為係我同朋友去食嘅價錢呀! 佢成日話好羨慕我返工都好似唔駛撈咁,淨係諗午餐想食咩! ;P

      三藩市(唐人街金門), 溫哥華(列治文麗都), 同多倫多(萬錦雅閣)都有新鮮架,去開玩都可以試。妳嗰邊有無得飲茶架,我覺得茶樓D蛋撻仔都好得架!

      刪除
  2. 有邊個會諗到是辣honey ,我同會以為是熱的啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻! 好在有妳陪我,我當時真係覺得梗係我唔識嘢,或者hot honey係好普通嘅食物,只係因為我唔識煮食,所以無留意有呢種食材o乍! :D

      刪除
  3. 妳同Mr. Dolphin都好有食力喎,頭盤、主菜同甜品都咁大份,最後清晒?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔算吖,我食咗3隻蠔,2/3個蟹餅,兩啖ravioli, 而我嗰份炸魚薯條實在太頹,食剩個炸皮同凍咗嘅薯條,無清碟。不過最後我一人做事一人當,清咗大部份甜品。:D

      刪除
  4. 海豚兒:
    ~個炸魚柳, 外貌真係唔多ok!! 好像太多粉醬!!
    ~Lunch time 自己一個人出去食lunch. 仲食到咁heavy, 肯定個日嘅心情好happy 先會咁做!! 但漢堡包+ milkshake 真係perfect match, 間唔中, 我個腦, 都好想咁樣食!!! ~不過, 辣味Honey, 又幾特別!! 比我會試!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 全中呀!外皮厚,炸到入面乾哂!>_<

      如果唔係驚午餐食得太heavy, 其實我幾鍾意間中一個人坐底慢慢食架,可以透下氣嘛,但明明我份工算輕鬆(!), 哈哈!所以應該都係為食,所以先藉口多多。

      雖然一開始唔知個milkshake係辣,但同餐牌上全統嘅雲呢嗱、古力、士多啤梨口味比,hot honey 真係吸引D囉!

      刪除
  5. 好吸引丫, 依一篇所有野都o岩我食呀!!!
    不過加國消費真係唔平, 難怪妳地返親黎都暴食~~ ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!我都覺得D食物啱妳嘅美式胃口,除咗蛋撻啦,香港嘅比呢度平同好味更多嘅都有嘛!

      呢度嘅中餐廳會平D,但西餐廳,尤其喺市中心地段就真係一D都唔平,而且加拿大税重、小費又貴。不過喺呢邊住慣咗,返到香港有時會唔記得,小費比重手咗,友人或家人都會提番我哋!:)

      刪除
  6. $27,咁鬼貴,真係無下次呀!
    你係湖邊個餐,D野食都好似好少咁...飽吾飽呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真係唔平,不過衰鬼又真係幾好食,嘻嘻! 講真,加拿大物價一般都係比美國貴架,所以我真係好少喺呢邊購物架!

      Hmm...我無食哂個炸魚薯條,所以有quota清埋大部份甜品,食完都幾飽,仲喺湖邊行咗成粒鐘散步至返屋企。

      刪除
  7. 辣嘅蜜糖 又真係估佢唔倒喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又一個令我睇完安心D嘅留言,謝謝Mandy呢!實不相暪,我真係以為係我唔明,誤會咗架!^^"

      話時話,我上星期喺超市試食攤檔到試咗隻甜果占但加咗辣椒,有果醬嘅甜味味亦食得出辣味,估唔到甜溝辣都幾好味喎!

      刪除
  8. 很有趣的辣蜜糖milkshake, 不過我怕辣, 唔知係咪好辣呢?~~ 那個有機漢堡包似乎幾吸引, 喺香港食一個這種手製漢堡包都唔平架~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔係辣底,都接受到,尤其佢溝咗落甜嘅雪糕同蜜糖到,所以應該飲到,無問題嘅!

      其實個漢堡包真係幾好味,雖然我唔識分佢嘅好味同有機食材有無關,不過就真係比平時嘅貴D,但又好味D!

      刪除