2015年6月11日星期四

梗有一位喺左近

移居了外地的日子漸久,會發現身邊有位《老華僑》作為朋友是最方便不過的!

而《老華僑》的特徵又是甚麽呢?

他們大多數有以下特徵:

1)  已隨家人移民多年----->這也算是常識吧,但並不代表這位朋友年紀大啊,許多時候她/他也是自少隨家人移民的;

2)  她/他又或是家人,大多是一個申請一個移民的,例如大哥申請父母,父母再申請弟妹等等;

3)  多數是來自大家族,就是她/他們本身又或是上一輩有很多兄弟姊妹, 所以人脈亦特别廣;

4)  家中定必有人從事服務性行業,尤以餐館、美容、理髮最熱門;

5)  除以上職業,家中亦會有一位或以上懂得針子,造藝更是裁縫級的高超;

6)  每逢過時過節,當她/他們有家庭慶祝活動,她/他們又或是他們的家人也會熱情地邀請單身的友人參加。

幸運地,海豚兒無論身處何方,都梗有一位,有時甚至數位,這樣的朋友喺左近! 這些朋友上至汽車維修,下至修改婚紗,甚至連一些冷門會藉都有架;)

這些朋友通常都很善良,亦很樂於助人。每當遇到日常生活的問題,這些朋友、他們的親友、甚至是他們的朋友當中,都總會有人能為海豚兒排難解紛。

大家身邊又有沒有這様的友人呢?若果有,就真的要好好珍惜啊!



16 則留言:

  1. 身邊有呢種人,真係好幸福的事
    不過我身邊冇「老華僑」喎 ;p

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知成日提住自己幸福係咪唔太好呢,但我又真係覺得有呢D朋友喺身邊又確係好值得感恩。

      哈哈!妳如果移民嚟多倫多,我介紹比妳識又點話吖!;)

      刪除
  2. 真係幸福, 香港好似唔多依D人啊...

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係吖,好似我上次返嚟妳都幫咗我好多,好sweet呀!仲要妳一拖二都仲抽時間嚟陪我,好難得呢!

      刪除
  3. I only know one 老華僑, but he moved far away from where I live.

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳提起我先諗起我識嗰D老華僑仲通常都落地生根,好少會搬得遠,可能因為大家族都想近住親人,好少搬去第二個省。

      刪除
  4. 不只家人,很多有心人都令這個世界很溫暖

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!這些都是有心人,真係好幸運我自己都受惠不少,每次諗起呢D往事,都令我覺得好窩心架!

      刪除
  5. 太幸福啦......我都無呢種朋友係身邊.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者係妳本身就係一個好懂得照顧别人嘅人,所以做妳身邊嘅人就好幸福啦!:)

      刪除
  6. 加拿大多倫多溫哥華可能會多啲,其實老華僑都只集中幾個城市,美國就可能只有三藩市同紐約, LA都有可能,其他地方應該唔多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者我住LA同多倫多時間較長,感覺上呢兩個城市特别容易遇上"老華僑"。其實我覺得有"唐人街"嘅城市都有老華僑呢,就算連歐洲都有不少香港人移民去,聽朋友講,圍村人鍾意移民去歐洲架!

      刪除
  7. 回覆
    1. 妳仰有一個我漏咗嘅特點,就係會煮、蒸、煲、焗妳嘅拿手小菜請朋友和同事食添呀!:)

      刪除
  8. 我仲未算老華僑,哈哈,不過都唔識好多 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過妳身邊有6299,或多或少佢哋都有D似老華僑幫到下手嘅!

      刪除