2015年6月1日星期一

週末Brunch之1234

難得來到星期六,雖然明知這日下午會下大雨,意志堅定的海豚兒和Mr. Dolphin 仍然乘着地鐡去市中心“揾食”,第一站是海豚兒早前襯上班的午飯時間已到訪過的餐廳,因為好吃,所以專登和Mr. Dolphin來一試。



店子小小,食物選擇也不多,海豚兒和上次一樣,點了這兒最受歡迎的炸軟腳(殼)蟹三文治和另一款海豚兒也很喜歡的龍蝦肉包。



還記得第一次吃軟腳蟹也是很多年前蟹痴Mr. Dolphin 帶海豚兒去試呢,到現在每次海豚兒在餐牌上看到軟腳蟹,也會很想點一客給Mr. Dolphin 吃的。

説回這餐,炸軟腳蟹包的炸漿帶點微辣,蟹身咬下去啖啖肉,滋味非常,真的好好好好吃啊!


至於龍蝦肉包也是很味美啦,祗是份量比較少,一塊吐司對摺放滿龍蝦肉,所以份量真的不會太多。



離開店子,Mr. Dolphin 着實抵受不住隔離拉麵店的誘惑,再食多個美味拉麵,至於海豚兒就只扒了兩啖麵和咬了一口流流流心雞蛋,就留肚吃甜品lu!



來到第三站,海豚兒只簡單地點了一個看起來平平無奇,但味道却超濃古古力味梳乎厘蛋糕。這店子從前有另一分店,就在海豚兒以前的辦公室附近,那時候海豚兒差不多每天也會買款甜點來吃的,後來那間分店因為欠租而執笠,也害得海豚兒失落了好一段日子啊。難得這天可以重遇這濃濃古古力味的可口滋味,實在太幸福啦!至於有多好吃?就是連剛“隊”了一碗拉麵的Mr. Dolphin 也讚好味咁好味囉!:P



吃飽飽後,海豚兒和Mr. Dolphin四圍行個圈再去另一間店吃了個甜品~~~這個海豚兒就不太喜歡啦,因為內藏椰絲,怕怕呀!



吃罷這個甜點,太陽陽伯伯也捨我倆而去了,雨一直下着沒有停,於是我倆也乘車離開市中心,結束這自行串連的四道菜(?)brunch咯,嘻嘻! 

有時候,快樂真的可以好簡單,只要和對的人一起過,無論吃過甚麽、做過甚麽也不再重要。雖然這週末的一連兩個晚上海豚兒也因着某些事情而生氣,慶幸不論海豚兒是真的受了委屈還是無理取鬧,Mr. Dolphin也努力tum番自己,事情亦總算罷了。

16 則留言:

  1. wow, i hope these restaurants are not from my future home at Yonge and Eglinton! Can't wait to move back to TO next year!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!真係講妳都唔信呀,我今朝見到kale chips先諗起唔知妳幾時搬返嚟!放心放心,呢D餐廳唔係“舉步可至”嘅距離,全部喺queen street w./spadina 嗰頭,要去都要make effort 呢!

      唔知妳幾耐無返嚟TO呢,yonge & eglington 比從前更繁忙,一定唔會悶呢!返嚟最緊要比個機會我同妳去飲杯港式奶茶就真!:)

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢個包細所以顯得好多龍蝦肉。如果去開波士頓旅行要試下嗰邊嘅出品呀,佢哋係用約六寸長嘅包,然後塞滿龍蝦肉喺中間,嗰種啖啖龍蝦肉嘅滋味真係令人回味無窮架!

      刪除
  3. 由妳屋企搭去市中心遠唔遠架?
    妳地食好勁呢,食左咁大個包,咸位仲可以食湯麵
    Mr. Dolphin做咩事激嬲妳呀?不過佢主動tum番妳,都算佢啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 連埋自己揸車去車站,再加埋等車同轉車,大概一個鐘頭到啦,其實自己直接開車去會快好多,不過我鍾意坐車多D,豈碼唔駛周圍搵車位嘛!

      嗰兩個包真係唔大架,而且碗麵主要都係老公食,我只係志在參與下,哈哈!

      唉!其實都幾低能,基本上大家都係為對方好,不過出發點唔同,所以咪攪到有D唔高興囉,不過依家雨過天青啦,唔駛担心,謝謝妳!

      刪除
  4. 海豚兒:
    ~有好嘢, 即時帶Mr. Dolphin 試!!!
    ~你哋這天好利害, 真係食足幾餐.
    ~張車票, 值回票價啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係咁諗架,不過佢好似鍾意食拉麵多D。;)

      其實真係食得唔多,主要係個龍蝦肉包好細個o乍!

      今次張車票反而唔算抵,因為落雨,我哋食完哂都無再周圍去就返咗屋企嗰頭啦!

      刪除
  5. 軟殼蟹包同龍蝦包, 仲有朱古力蛋糕都好吸引~~ 你們食力很高呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係全部都好好味架,不過都唔係食咗好多嘢,但嗰晚就相對地食少咗就真嘅!:)

      刪除
  6. 好甜蜜呀!!
    好同意只要有對的人, 簡單自串行程已經開心到痺。
    今次後更加會好好珍惜同小兄妹相處共對的時光呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呢!我皮4大,成日要人tum架,哈哈!

      見到妳嘅留言係令我今日最開心嘅事, 感Chloe情況已經有好轉!希望妹妹早日康復,最緊要甜魔媽媽都要好好保重身體呢!:)

      刪除
  7. I have a feeling that Mr. Dolphin is very understanding towards you. Lucky Mrs. Dolphin :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!! 老公最著緊就只有家人,好榮幸我係呢個家嘅核心成員,所以佢真係好比心機照顧我,亦都好努力去顧及我嘅感受。

      刪除
  8. 內藏椰絲 <--我都怕怕!
    兩個人開開心心, 其實食咩都覺得好好味, 去邊都可以好開心~

    回覆刪除
    回覆
    1. 椰汁、椰奶、甚至椰漿我都好鍾意架,但唯獨椰絲...就真係唔好預我呀!^^

      係呀!真係最緊要兩個人一齊已經好滿足啦!

      刪除