2015年6月5日星期五

六。四。忘不了

人在多倫多,當然無法參加維園的燭光晚會。

在不同平台看見不同"形式"的報導,有些讓海豚兒眼濕濕亦有些令海豚兒血壓標升,但最讓海豚兒感動的依然是看見維園入夜後那遍代表人民心聲的燭光 ~

發生過的事實不能改變,歷史亦不容許任何人隨意改寫。

六。四。我們沒有忘記亦不會忘記。

雖然沒有機會參與六四紀念活動,海豚兒這天也穿了黑衣上班,只是也剛好遇上公司舉行的環保活動,於是把公司提供的丅- Shirt 套在黑服上,和同事在街上執了四十分鐘垃圾,過程也很有趣,套用同事的一句話,感覺就像Easter Egg Hunt, 只是執起的並非讓人快樂的復活蛋而是垃圾而已。^^"

下圖是和同事攝於多倫多市中心彌敦菲臘廣場的合照。




12 則留言:

  1. 回覆
    1. 對呀! 每點燭光也代表著我們燃燒不盡的信念,這情景比維港景色更迷人呢!

      刪除
  2. 回覆
    1. 歡迎你!! :)

      不管在何地,我們也有著同一個信念,不會動搖!

      刪除
  3. 海豚兒係左定右手邊? 中間位同事超高呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我站在最高的同事身旁,所以顯得更矮小呢! 我覺得自己似雪姑... ...七友嘅小矮人呀!:D

      刪除
  4. 海豚兒:
    ~我覺你好細個, 但原來你對六四, 咁有感覺!!
    ~執垃圾? 我覺多倫多市中心彌敦菲臘廣場, 唔太多垃圾可以執!! 去唐人街, 會多啲垃圾執!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我係好細... ...粒就真,哈哈! 實情係,四個之中,我最矮亦最年長。XD

      我哋由University Ave一路執到去嗰度,因為嗰邊多food trucks, 所以到最後都有D收穫咁啦!

      刪除
  5. Easter Egg Hunt係點架?係地下執復活蛋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,即係好似復活節將D雞蛋同古力蛋喺户外收埋,等小朋友去執囉!我細個時都好鍾意玩呢個活動架!

      刪除
  6. 回覆
    1. 對呀!而且亦令到同事間嘅關係更融洽!

      我哋真係個個都好享受呢個活動呢!

      刪除