2015年6月22日星期一

沒有燒雞翼的燒野食

海豚兒工作的公司每年也會有"感謝員工日",每個部門也會有不同模式的慶祝。從前在不同部門工作時,曾經有部門是買來一個巨型蛋糕給百多人分享,也有些部門吃外賣燒雞餐,更厲害的部門試過到會高級午餐加每人十分鐘由專業按摩師提供的按摩。

海豚兒在現任的部門已經工作了好幾年,當中亦經歷過一些人事變遷。在發生人事變遷前,這部門的康樂要員每次也會把"感謝員工日"稍為延期到某星期五進行,他們的點子包括:

包電影廂房在下午看場電影,然後happy hour(男仕自費, 前部門老細請女同事), 晚飯,轉下場再飲(全部自費)。。。不過,海豚兒不懂酒,只是掛住食,食完就鬆人。


另一次,整個部門在馬場集合,吃午餐飲啤酒,和賭馬!當然,海豚兒又是由頭吃到落尾啦!當中有一件趣事,其中一位舊同事"玩嘢",花$50加元買了最後一場賠率最高的一隻馬,雖然大家也知道這黑馬不可能勝出,同事們還是努力為這隻包尾巨聲立喊,好不興奮!

後來,那幾位"諸多鬼主意"的舊同事離開公司後,近年的慶祝節目也改為週四*放工後去部門老細家燒野食。你可以説海豚兒藉口多多,明知第二朝一早還是要爬起床上班,部門老細的家跟公司和海豚家又無比勁遠,所以海豚兒一直也抱着"don't give a damn "的態度,就是説,不喜歡便不去,反正公司從來也不是沒有誰便生存不了的,何必要去討好誰又或是迫自己做些不喜歡的事情。

註:*公司的活動和節目多數安排在星期四晚上,因為週五晚上和週末一般是留給家庭和朋友的。

來到今年,海豚兒依舊不打算去,只是部門老細將要轉職,今次連平時就算知道海豚兒頂撞上司也不干予的Mr. Dolphin 也出聲叫海豚兒去,那好吧!原因嘛,這個部門老細雖然不是海豚兒的直屬上司,但却一直對海豚兒不薄,曾經連公司每年隆重其事,就是那種全公司只有1%人得到的公司旅行,也為海豚兒爭取了(雖然海豚兒從來沒看重這些,總覺得加人工更實際),所以海豚兒也參加了這個包括有沙律,小吃,鞋底雞肉,腸仔,漢堡,素腸仔,素漢堡,水果和甜品的燒野食派對,食物中只有某同事帶來的拿破崙餅好好吃!XD

而海豚兒的餐後感嘛,就是不曉得是不是猶太式食物(Kosher foods)不對胃口囉,哈哈!

16 則留言:

  1. 鞋底雞肉 <--- Give me 5! Unfortunately, my husband loves them.

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah~~哈哈!妳老公咁攪笑!:)

      其實鞋底雞肉我都ok嘅,因為比着我煮,都係咁上下鞋同乾^^",我最多當自己食得健康D,但我嗰日只係食咗兩、三件細細塊嘅雞,之後口喝咗成晚,就真係誇張咗D囉!

      刪除
  2. 西人嘅BBQ係絕對唔值得浪費自己胃口嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我年年都無到,除咗今年,真係。。。無計!不過部門老細都算好記性,佢記得我之前一直都無去,今年見到我都好開心!

      我同埋同事塞咗個幾鐘車至去到,老公又塞咗個幾鐘車至嚟到接我,然後我哋又揸咗45分鐘至返到屋企,嗰日堅係慘過OT!

      刪除
  3. 係喎, 件拿破侖真係好吸引呢!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 件拿破侖真係超正,好少何咁多custard又無生果我都會鍾意食,所以之後我都襯週末捉老公車我去呢間餅店再食過呀!:)

      刪除
  4. your boss is jewish!? In that case, maybe they need to observe sabbath (do nothing) on friday evening until saturday evening!? Your bosses' houses are far from office. Does that mean they have to drive/commute very far every day? I used to live uptown and commute to U of T. It was way too far, so i moved to dorm :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 部門老細係jewish ;) 佢份工有時候星期五晚同星期六都要應酬,所以我又無咁諗過添!^^"

      雖然佢住得遠(York region),不過佢唔係日日返downtown辦公室,我都係 ;) ,通常一個星期返三日downtown, 其餘日子去屋企附近嘅office返工,我諗呢個係我哋部門嘅好處,好有彈性。

      我未住過dorm, 因為vancity又真係無咁嘅需要,不過我始終覺得住過dorm,大學生涯至完滿。

      刪除
  5. 回覆
    1. 哈哈!嗰日好似往事回顧大會咁,部門老細不停重温番呢幾年嚟部門經歷過嘅風風雨雨。

      我好感受到嗰幾位舊同事拉隊跳糟對佢造成幾大陰影,佢當時連family trip 都取消埋去處理公事。

      刪除
  6. 鞋底雞肉...哈哈,妳唔係都鐘意咩:p
    妳老細係猶太人黎架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!其實我唔會唔食,但條氣唔順因為食完攪到咁頸喝嘛,而且真係太無花款啦,好在有件好食嘅餅食下o乍!

      呢個部門老細係猶太人,但佢又唔係我老細,佢管D大粒同事,我呢D小薯有另一個阿毛管。XD

      刪除
  7. 咩係鞋底雞肉? 不過鬼佬既bbq 同我地個d 又真係唔多同,我地個d 好味d ,嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. Hehe! 其實係形容D雞“o鞋”到好似鞋底咁囉。:D

      係吖,就算唔計海鮮,都仲有雞翼,丸,豬/牛/羊扒,又有蕃薯,真係天與地嘅分别呀!

      刪除
  8. 海豚兒:
    ~又幾齊心, 都好多人去bbq!!!
    ~老細要準備咁多人嘅食物, 都唔簡單!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗嗰日部門有2/3嘅人出席啦,有部份仲帶埋另一半同小朋友,所以真係好熱鬧架!

      其實我做嘅呢間公司真係好少咁高級嘅部門老細請員工去佢屋企架,我覺得佢老婆當日一定係最辛苦嗰個,見佢行出行入忙足一晚,不過比我揀,我都係情願出街食,方便D。:)

      刪除