2015年6月25日星期四

偶然遇上的驚喜

來到星期五晚上,悶悶的Mr. Dolphin 和海豚兒本打算吃了無新意的粥粉麵飯作晚餐,忽然眼利的海豚兒在途中發現了一間新開的半港式甜品店,咁當然要改晚餐地點啦。為何是半港式呢?因為餐牌上的食物有港式也有台式,但最令人快樂的當然是咸食和甜品也齊備,海豚兒簡直是未吃先興奮啊!

咸食方面,這晚我倆吃了好吃的黑豬(椒)汁雞翼,好吃的港式腸粉,和一般般的咸魚肉餅飯--->其實Mr. Dolphin 是不太吃咸魚亦小生怕怕豬燥味,他點這款只是為了照片中的半邊蛋^^"。結果嘛,我倆也不太吃到咸魚味,但豬燥味就頗强,所以海豚兒也提供了代吃服務,自動自覺幫Mr. Dolphin 吃了半份肉餅,他就分吃了半份海豚兒的雞翼,和一同吃腸粉咯。心水清的你或許會再一次發現,我倆吃中餐的模式其實跟吃西餐有點像,分别是頭盤(腸粉), 主菜(咸魚肉餅飯和雞翼)和甜品。:)



至於甜品,我倆就吃了兩款也好吃的芒果腸粉,和黑白仙草配芋頭,小丸子,古力和雲呢嗱雪糕,另加一杯味道不錯的芒果汁。



海豚兒在這城市居住了已經有好一段日子,這可算是少有在這城市以這類型食物作賣點的餐廳,更難得的是味道也真的很讚,希望他長做長有,海豚兒和Mr. Dolphin亦定必多多幫襯。最高興莫過於以後亦不用等到週末,才有時間開大半個鐘車去食港式甜品啦,現在只需要約五分鐘車程就有得食啦!只要想食又得閒,就已經可以嚟堂食或外賣了!

22 則留言:

  1. 5分鐘車,我估我會隔日去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢嘅甜食選擇好多,由傳統糖水到榴槤甜品都有,真係就算隔日去都唔會厭。而咸食嘅選擇雖然無咁多,但味道都唔錯!

      刪除
  2. I espeically like the 腸粉 & 雞翼.

    I don't remember when was the last time I ate fresh 腸粉. So sad :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意食腸粉,最懷念小時候喺街邊檔到買腸粉食做早餐。印象中我對上一次有咁樣去買嚟食已經係97年,記得當時朋友已經話好難揾呢D街邊檔食腸粉啦!

      刪除
  3. 咁近咁方便,真係正呀! 睇落又好似好好味wor....

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好味架,當然這份“好味”亦有包含我哋嘅思鄉病加上喺北美洲住,食慣呢度中式食物嘅standard, 所以特别欣賞賞呢D款色嘅食物啊!

      刪除
  4. 回覆
    1. 開咗間咁就腳嘅港台式食店喺屋企附近,真係未食糖水我都已經覺得又甜又潤啦!;P

      刪除
  5. 海豚兒:
    ~五分鐘係行路, 定係渣車?? 但咁近食到啲港式食物, 當然係好事啦!!
    ~唔知點解, 我都係好掛住食腸粉!! 歐遊完, 返黎溫哥華要即刻食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 五分鐘係local車程,但真係已經超方便啦!:)

      嘻嘻!妳去完意大利返到嚟,除咗忙執拾戰利品同休息,一定係去狂掃亞洲食物,滿足番個亞洲胃呢!

      刪除
  6. 唔問下佢有冇得齋叫蛋?
    頭盤係腸粉咁搞笑?
    城市反而冇呢D小店呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 又無諗過喎!^^" 我哋琴晚又去咗,大家分别都叫咗有半邊蛋嘅食物,當然我嗰隻都係貢獻咗比老公啦!最可惜琴晚腸粉賣哂,我幾失落呀!

      可能係我住呢區唔夠多華人集中,所以遲遲未有呢類型店舖啦!喺D比較多唐人住嘅區,會多好多呢D小店架!

      刪除
  7. 人越大, 真係發覺原來港式美食好合胃口
    如果我長期移居外國, 都肯定會好懷念港式美食呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係呀,而且“人越大”亦更加明白"人離鄉賤,物離鄉貴"嘅道理。:)

      諗返當初離開香港,隔咗唔駛半年已經超級掛住港式美食啦,不過依家住喺多倫多,想食港式食物已經方便過以前住羅省好多呢!

      刪除
  8. 近近啲有港式美食, 可以一慰思鄉之情, 俾著我都成日去食呀~~~ 而且看來都幾好味~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 咁近就可以食到港式食物真係好開心,感覺好似細個落屋企樓下行兩步就有間糖水鋪咁方便,呢個真係住喺多倫多嘅好處呢!

      刪除
  9. Hello, 可以提供甜品店地址嗎?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎你! 當然可以啦,以下是甜品店網址,有4個地點,睇下邊到最方便你呢!
      http://www.sugarmarmalade.com/

      刪除
    2. 唔駛客氣,希望啱你口味吖! ;)

      刪除
  10. 好吃的港式腸粉真是難求呢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信跟香港的標準依然有差距,但對於居住在北美的我來説,這已經是十級好味的腸粉啦! :)

      刪除