2015年6月29日星期一

好塞車呀!

還記得之前部門燒野食有提過同事買來的拿破崙餅很好吃嗎? 一到星期六,海豚兒便提意和Mr. Dolphin去這間餅店吃早餐了!

因為路程也不近,差不多要一小時車程,所以在出門前海豚兒已上網找了最便利的路線。可惜事與願違,Mr. Dolphin 因為想和海豚兒先重温星期四晚他途經而又覺得有趣的地方,便選了另一條路線去餅店。不曉得沿途的車輛是否為了等埋發叔(!),無論車往那裡走也在塞車,我倆在十一時出發,到達餅店却已經是一時多。




實不相瞞,當時海豚兒除了因為塞車谷到滿肚子氣,同時亦谷了滿肚子尿,但當一看見餅櫃的食物時,真的把所有的抱怨和勞噪也一掃而空,可憐Mr. Dolphin 對着善變的海豚兒。。。由無奈變成担心再變回無奈。^^"



跟往常一樣,海豚兒分吃了Mr. Dolphin 三分一件滿好吃的三文治便開始了甜品早餐。除了為着超好吃的拿破崙而來,海豚兒和Mr. Dolphin 也一致認為其他甜品也很好吃啊,尤其是配着cappuccino來吃,甜點的甜味還正好中和了意式咖啡的苦呢。



臨離開前,海豚兒更貪心地買了一件apple tart tatin 回家吃,不知道還有沒有人記得這可是被Mr. Dolphin 形容為"情況真的很壞"的甜品呢!XD



又過了幾天,無聊的海豚兒和Mr. Dolphin襯着麥當勞的期間限定吃了平常只在海洋省份售賣的龍蝦包 - Mc Lobster 。其實兩年前的夏天,多倫多短暫推出這款包時海豚兒已經試過,跟兩年前一様,海豚兒依舊不太欣賞凍包+凍龍蝦肉伴西芹----->偏食的海豚兒和Mr. Dolphin 也不愛西芹! 這個包的單價是$8加紙,套餐連飲品和薯條就$10.50加紙,其實也不算便宜,不過,也總算試過就是了。:)




12 則留言:

  1. 上次一睇就覺得係正野, 去到堂食選擇繽紛, 真係開心!!!
    塞車去都抵!!! 當然最好下次要順風順水啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗拿破崙,古力嗰款都好掂,入面有好濃嘅古力,樽子,仲要中間有脆脆粒粒,簡直係越食越有驚喜啊!

      再去希望唔好塞太耐車啦,真係好鬼遠呀!;P

      刪除
  2. family in Toronto told me traffic and TTC are very busy compared to 20 years ago when i lived there!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同10年前比都差好遠啦,唔知妳走咗咁耐有無返過嚟呢?以前揸車,馬路兩旁都有好多空地,最多有小型plazas仔,依家就算suburbs嘅馬路旁都已經排滿屋,可以想像返工放工時hwy401有幾塞車呢!我坐TTC返工嘅日子就會早返早放,盡量避人潮。;)

      刪除
  3. 回覆
    1. 妳夏天過嚟海洋省份(PEI)玩,就隨時都有得食呢!雖然我唔會話好食,但咁有特色,點都要試下。:)

      刪除
  4. 偏食的海豚兒和Mr. Dolphin 也不愛西芹 <--- Me either!

    The lobster roll is pretty expensive for McDonald's standard.

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah!!! 西芹味我真係好怕,有時返去温哥華,奶奶會渣蘋果汁比我哋飲,佢會以為我哋唔知,偷偷落D西芹落去一齊渣,咁大陣味,其實真係好難唔知嗰喎,唔好玩啦!^^"

      呢邊麥當勞係貴好鬼多架,印象中我哋買10塊麥樂雞嘅價錢好似仲貴過妳哋買廿塊架!

      刪除
  5. 就係先幾日妳話勁塞車個日呀?
    個果apple tart賣相麻麻,估唔到妳會買喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!就係嗰日塞咗兩個幾鐘頭車至出到去,妳話幾無癮呢!好在有甜品治療先醫番好D心情ja! ;P

      呢隻係實而不華,哈哈!D果肉其實整得幾好味,只係我哋將件撻焗咗喺架車到成日,夜晚食佢時,個撻皮已經淋哂就差D囉!

      刪除
  6. 拿破崙咁子味, 更加吸引我的聖安娜也好嗎?? 流口水了 (是我來的, 忘記了轉AC >_<)

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩款都好好味,而且老公唔太食cream同custard, 所以我嘆咗大部分,勁滋味呀!

      唔緊要,我刪除咗啦! ;)

      刪除