2015年8月3日星期一

長週末速"游"中央島

剛過去的週末是一連三日的長週末假期,星期一也可留在家中hea餐飽,爽呀!

襯住長週末,星期六當然想去上星期因為“驚落雨”而不成行的中央島啦!晨早起床,看一看天氣預測,唉!又係話有雨及雷雨。不過今次決定點都博一博,以下是臨出發前和玩完後的天氣預測,去完後,海豚兒只能説,唔去就ba-na-na(笨吖啦)!;P



早上八時出發,駕車去搭地鐡(相片是後來影的,所以地點方向不對)轉街車(即電車,還有這輛街車是新款的,舊款當然沒這麼漂亮),再轉渡海小輪,全程連等車、等船約100分鐘,聽落好似山長水又遠,但抱着玩的心態,車接車再接船,其實時間好快過啦!



 

坐渡海小輪只需約十分鐘便到達中央島(Center Island )----->應該是渡"湖"小輪吧,因為這個只是湖而不是海,在渡輪上隨便拍拍照,很快便到達目的地了。



這個島有個兒童遊樂場(Centreville),有可燒烤、野餐的地方,有單車租,有船租,有湖灘可游水,湖灘其中一部份更是可自行選擇穿泳衣或不穿泳衣的。

那麼海豚兒和Mr. Dolphin 來幹甚麽呢?燈燈燈櫈。。。就是踩單車啦!



話説n年前海豚兒仍在香港生活時,團契聚會有一次決定去單車徑踩單車,而海豚兒是完全不懂的,告訴同學們之後,其中一位同學就提供場地(即是她的家,她住的地方同時有一個工場,所以門外有一大片地可作練習踩單車之用)和單車,一班女仔就柴娃娃放學後去她家咯!記得當時同學們一起教海豚兒踩單車,怕C的海豚兒一直"we"嘩鬼叫,害得她們要前前後後扶實架單車來教海豚兒騎,這樣學了一個下午,海豚兒就胆粗粗跟團友們去踩單車徑。現在想起來,只覺當時年紀少唔知驚,竟然有這麼大的胆子,只學識最基本的踩單車技倆便學人去踩單車徑。話説回來,經過這n年以來,海豚兒一直也沒有再踩過單車了,所以便好奇想再試一試,而難得Mr. Dolphin 又肯陪海豚兒癲下,太好啦!

至於長細情形,下一篇再續。

12 則留言:

  1. 我到依家都仲未識踩單車,亦無興趣學。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔係細個時有嗰次機會,我都應該唔會去學。其實今次踩完,我估我都未必會再試,雖然踩嘅時候都幾開心,但毫無運動細胞嘅我,一路踩,一路驚會炒車。^^"

      刪除
  2. 我住沙田架,都唔識踏單車,講出來都比人笑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳無興趣學嘛!好似我住喺老婆餅舖樓上都唔識整老婆餅、嫁女餅啦,嘻嘻!XD

      刪除
  3. 我唔識踩呀,等mr wu 車我啦,哈哈。
    終於都去到,天氣都好似好ok, 你應該開心啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰度有唔同類型嘅二人同四人單車,梗有一款啱踩呢!又或者Mr. Wu 同Mrs. Wu 可以上演返場經典嘅“甜蜜蜜”電影片段喎!

      係呀,嗰日藍天白雲,一滴雨都無,正到不得了啊!

      刪除
  4. 原來都唔近喎,來回要成3個幾鐘
    點解唔影下妳係單車上的英姿呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇鐘先覺花咗好多時間搭車,但坐緊車嗰陣又唔係太覺,可能當時我嘅心情好似小學雞去旅行咁,興奮得濟啦!

      我嘅能力同技術無法hold住個post嚟影相嘛,不過有影到我好艱難咁踩上架單車到嘅片囉,但無謂post上來嚇人啦。^^"

      刪除
  5. 真係好好天呀, o係咁靚的風景下踩單車真係一流
    不過有冇曬到膿呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰日真係好天到不得了,好在無誤信天氣預測,而且仲有D微風吹下,不知幾C服。

      嘻嘻!我着哂長袖衫褲,所以淨係同塊面+手背搽咗防曬,連帽都無帶,但係都ok,無燶到。;P

      刪除
  6. 好彩你們今次冇信個天氣預報, 中央島的天氣很好呀~~ 而且可以一齊踩單車遊島, 一定好好玩~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係好在我哋今次有去到呀,仲要天氣其實無之前一個週末咁熱,有少少風吹下,單車路又有D樹蔭,唔算曬,好寫意!:)

      刪除