2015年10月5日星期一

二合一 ~ 温哥華的第七、八日


<<飲茶。行街。食晚飯 ~ 温哥華的第七日>>

來到第七日,Mr. Dolphin媽媽提議去飲茶,她最喜歡襯兒子在温哥華的日子去飲茶,那麼她便不用一人KO一碟三個的榴櫣糯米糍啦 XD,至於海豚兒就最喜歡這兒的腸粉和擂沙湯圓了。





吃飽飽想去行商場散個步,海豚兒忽然“戚”起條筋問起Mr. Dolphin媽媽怎麼不見她用以前去旅行買落的手袋ssss,她説自從退休後,大部份時間都忘了又或是懶得轉換手袋。^^" Well,既然我們一心去行街街,何不先回家讓她換個手袋才出發呢!偏心的海豚兒當然是提議Mr. Dolphin媽媽用跟海豚兒合襯的一個咯,再順便幫手袋ss來個合照。:P






在商場行了一個圈,隨便找間咖啡店坐底飲杯東西差差電,再陪Mr. Dolphin媽媽買了些護膚品,便離開商場了。這樣的生活真的太寫意啦。。。夠竟幾時先輪到海豚兒退休啊?!



話説回來,現在的温哥華塞車情況真的超嚴重啦,塞下塞下又已經到晩飯時間,我們便索性直接開車去吃晚飯了。

這晚吃了日本餐,但可能這星期真的吃得太多,來到這晚,大家也食力大減呢,還好,這餐的食物味道很不錯,質素絕對比之前的任食晚餐好。







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 <<上機日~ 温哥華的第八日>>

來到回温探親的最後一天,我們只簡單地吃了一頓好吃的港式茶餐及買了一些包點便離開了。



以下的中西式包點就是我倆的飛機餐啦,不好吃,但依然比正式的飛機餐優勝就是了。XD

 



後記: 這旅程有一點很感恩的是天氣一直很好,眾所週知,温哥華的天陰陰雨濛濛是一年四季停不了,難得地,這星期只下了兩場夜雨,每天外出也有太陽伯伯陪伴着,海豚兒才能盡情地享受這假期啊!

18 則留言:

  1. 好開心的行程, 食得滿足之餘, 最緊要可以陪到家人, 特別開心
    p.s. 個袋同杯朱古力都好令呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我都覺得袋袋好令!

      不得不驚嘆於甜魔媽媽對好吃甜食的敏鋭觸覺,雖然我懶惰,無特别介紹,但呢杯熱古力真係超得,唔係開粉而係真正用古力整嘅又香又濃熱古力,好好味!

      刪除
  2. Miu Miu呀!淺色嗰個好易污糟喎。話時話,我個藍色Miu Miu好似用過一次咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲多牌子中,我最鍾意就係miu miu呢個較為女性化嘅系列,所以就算明知dirty pink只需要幾個月貨仔就變成dirty pig,我都義無反顧咁揀咗呢隻色,其實呢個袋斷斷續續用咗好幾年,佢表面睇落嘅污糟主要係物料太delicate而磨蝕,反而後期出嘅設計就避免咗呢個問題。

      我都記得妳喺香港買嗰個,不如妳都襯秋天拎出嚟用下吖,隻色啱哂依家用呢!

      刪除
  3. 我都怕換手袋,要 make sure 所有野執齊。所以最鍾意大包包。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我慣咗返工同週末用唔同手袋,袋裡頭唔會放非必須品,而且我D手袋通常偏細,擺唔落好多嘢,所以每次換手袋都好方便架!:)

      刪除
  4. I change my purse once a year, and my kids use my purse as their bags.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗起細個時,我同家姐會叫媽咪個手袋做叮噹百寶袋架(我知,我知,我又唔小心俾人知道咗我係邊個年代嘅人嘛XD)!

      妳個手袋一定好重啦,好彩喺北美生活大部分時間都係揸車,唔駛拎住個袋周圍走啫!

      刪除
  5. 酒樓有榴槤糯米糍???香港酒樓有,我估俾人鬧C
    溫哥華d嘢食真係比多倫多吸引喎...果三個雪糕好大球呀
    Mr. Dolphin媽媽用MIU MIU......

    回覆刪除
    回覆
    1. 老實講,我都不知幾想呢邊酒樓無,嘻嘻,好在呢邊無新鮮榴槤,所以味道唔算太勁。

      對呀,喺食方面,温哥華真係掂過多倫多,尤其係亞洲美食。嗰三球芝麻味雪糕加corn flakes雖然係餐廳送,但味道真係好得!

      靜靜雞(?)講妳知,Mr. Dolphin嘅反應同妳差不多架,哈哈!XD

      刪除
  6. haha...you really like hong kong style fast food...Many of my friends at church do....

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks for coming!

      Sorry for the late reply. For some strange reason, this message has gone into the spam folder. ^^"

      Yes, I absolutely love Hong Kong style food. I think it's in my blood!! Lol!

      刪除
  7. 天氣好真係好重要呀! 如果唔好真係好掃興。
    D 美食,又令我打哂鼓啦, toronto 美食係咪都差不多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,放假想出街如果打風落雨,真係連mood都無埋,所以呢個星期真係好好彩。:)

      同美國比,Toronto嘅亞洲食物水準其實已經好好,但Vancouver嘅就真係更高一班,不過Mrs. Wu之後再嚟都唔駛驚個肚打鼓,因為Vancouver“游”記終於寫完啦!

      刪除
  8. 妳叫mr.Dolphin 再努力啲工作 儲多啲錢,妳就可以提早退休過啲闊太生活,去嘆茶 shopping 買 買 買,諗吓都開心呀^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢已經勤力過新界D牛,奈何佢個老婆又唔識煮番幾味幫下手,都唔好意思要求咁多,所以到依家都只係有羨慕份兒!^^"

      刪除
  9. 回覆
    1. 多謝你的到訪和留言!對啊,每次回温哥華除了探親及和友好見面以外,海豚兒最最最享受就是味蕾上的滿足啦!

      刪除