2015年10月1日星期四

快樂blog友甜品早餐聚和好友宵夜聚~ 温哥華的第六日

很重要。很重要。海豚兒這天中午有個很重要的約會呢。

海豚兒首先搭車來到這裡。


然後步行去約會地點,一來到這間餐廳,看見琳瑯滿目的甜品,海豚兒不禁暗自説一句:知我者莫若我的blog友也!:)



這天約了blog友Vicky見面,貼心的她知道海豚兒嗜甜,提議和海豚兒來個有美味甜品吃的午餐聚。小聲説,其實這一餐是海豚兒這星期來到温哥華以來第一次吃甜品早(午)餐----->對,海豚兒一向有空肚吃早餐的習慣XD,而這天吃的甜品除了甜了嘴巴也甜在心頭呢!


海豚兒對Vicky的第一個印象就是風趣、健談、和笑容滿滿的girly girl,而且她還很客氣啦,堅持要請海豚兒吃這一餐<------利申: 海豚兒並沒有因此而被收買,記低的都是真感覺來啊!這兒是先付費後取食物的,最搞笑是當我倆在爭結賬時,服務員被我倆的行為逼急了,跟我們覆單時説話節奏不停加速,最後就像念急口令似的把我倆點的食物高速地重説一遍,哈哈!XD

這天跟Vicky雖然只有一個半小時的相聚,我倆也談了很多啊,從家庭,工作,到生活也無所不談,是一個很快樂的中午,知道Vicky的生活也很忙碌,也很感激她能抽時間和海豚兒見面啊,有時候要跟海外友人或blog友見面比要跟本土人見面更難,因為總會覺得大家距離這麼近,要見面有多難而採取"拖"字決,難得大家也有這個“心”才能速成這天的相聚啊!

多得Vicky的允許,海豚兒也在這兒貼上我倆的合照,但怕醜(?!)的海豚兒還是要把自己的容貌遮一遮才行。:)



時間一轉,來到這天的晚餐記錄,就是每次回温哥華的"例行公事"----->與海豚兒爸爸及繼母吃一頓晚飯。海豚兒挑了一間沒有太多門面裝修的老字號,因為這類型的餐廳是海豚兒爸爸較為喜歡的選擇,而海豚兒和Mr  Dolphin對這兒的招牌菜,包括手撕雞,燒乳鴿,蓮蓉西米焗布甸也十分滿意,不過其他菜色則鹹得無道理,炒龍躉球,甜酸(?!)豬扒和魚湯都鹹到苦,多吃分分鐘要洗腎。>_<

九唔搭八題外話:晚飯期間,海豚兒父親談到繼女的丈夫,他説"我女婿,即係呀XX呢。。。"海豚兒心想,你女婿咪坐咗喺你面前囉,老豆!@_@ ... ...對,女婿和外孫都一樣,還是人家的好!^^"



經常想有好下場的海豚兒當然不甘這樣就回家休息啦,這晚和巨人,朋友仔再殺去市中心吃甜品宵夜是也!


這酒店餐廳甜品實在太美味啦!連零食力的Mr. Dolphin也讚好吃之餘,我們更因為其中一份古古力甜品太出色而加點一份來吃。下次回來一定要來這兒吃晚餐才行啊!

全靠Mr. Dolphin,朋友仔和巨人,海豚兒這晩才會有這個完滿的好下場啦。:)



27 則留言:

  1. 好羨慕妳地呀,可以見到對方。
    好期待11月^^
    唔知幾時可以見到Vicky呢,嘻嘻
    女婿...我係妳都覺得幾"銀"耳

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,見到面之餘仲俾我集埋佢郵添(笑)。 我都好想快D到11月可以返嚟相聚呢!同埋如果Vicky暫未返香港嘅話,不如妳飛轉温哥華,最多我都飛嚟join妳吖。;)

      咪就係覺得好鬼“銀耳”囉!^^"

      刪除
    2. 哈哈,有機會有機會既....

      刪除
    3. 好啦,我會等妳行完歐洲再嚟揾我地嘅!;)

      刪除
  2. 咁開心見到vicky, 你地無係toronto見過?
    吾知幾時我先可以同海豚兒見下面呢? 嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,反而就係無喺多倫多見過囉(汗)!

      我都好想同Mrs. Wu見面呀,如果我嚟NY,一定會通知妳,希望唔駛等好耐啦啦啦~~~

      刪除
  3. 回覆
    1. 講得啱呢,有緣能見面絕對係一個緣份,同blog友們如果唔係因為寫blog,跟本無可能識,所以特别珍惜能同blog友見面嘅機會呢。:)

      刪除
  4. 嘩, 依一日真係食又聚得超級滿足呀!
    雖然唔識Vicky, 但由佢間中o係妳/oli blog中的留言, 都覺得佢係個好好的blog友仔~~
    所以寫blog真係幾好, 識到咁多朋友! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢日真係食得超開心,難得有人一齊享受美食嘛!

      對呀,從Vicky嘅留言會感覺到佢好有心架,真係好花心機去睇同覆,同Yan一樣,係好sweet嘅blog友呢!

      當大家都努力寫嘅同時,又會得到blog友嘅支持同留言,不經不覺間,感覺同blog友關係真係同朋友咁親密架!

      刪除
  5. Hawksworth, 我一直都想去呀,齋看甜品賣相已經好吸引啦,人家說正餐砟唔錯.

    回覆刪除
    回覆
    1. Hawsworth係我哋去咗Left Bank嗰晚,而本來想去食晚飯嘅地方但去唔成,我都好想有機會試埋佢個tasting menu,不過就算去佢嘅bar area齋食佢甜品都好抵,咁嘅賣相仲要超好味,都係$10一份咋,妳都快D去啦!

      刪除
  6. 睇你隻手臂,你都好瘦喎。

    我好耐無食過乳鴿喇...好懷念。

    我都唔知幾時至有機會去Toronto or Vancouver.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我手臂好好肉地架,而且我仲好努力將個肚腩塞喺落枱底添架。XD

      今次返香港食下吖,仲正呀!如果成隻唔斬揾手“齒”嚟食,仲好味D添呀。

      以地域距離,雖然多倫多近妳多D,但如果有機會stop by Vancouver,我覺得更值得一去,嗰邊有好多正嘅東方美食外亦有山有水,感覺好舒服架!

      刪除
  7. 可以同blog友一聚好開心~~
    晚上這一餐你們很有食力呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,blog真係好神奇咁將我哋這麼近那麼遠嘅人連埋一齊,互相分享之餘亦互相支持,能夠有緣見面真係好開心嘅事呀!

      夜晚D甜品真係超級正,我睇返D相都仲好想再食,好在嗰晚有encore咗個古力甜品,真係超滿足呀!

      刪除
  8. 真係好, 去到邊都有得見Blog友~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好榮幸劉總今日大駕光臨呢,第一個反應係"你係咪終於有假放啦!" ;)

      多謝你哋個個咁忙都肯見我就真,仲有一個月多D我又嚟打攪你哋啦!

      刪除
  9. Food, food, and more yummy food!!!

    Kudos to you for making light of the 女婿 situation. I am a very black and white person, it would be hard for me to forgive and forget about situations like these.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢日都真係食咗好多好嘢!:)

      哈哈,唔知關唔關星座事呢,我都係一個黑白分明,好壞都記一世嘅人,對住我爸,我對自己只有一個好低嘅要求,就係唔好做激C佢嗰個就算,何況,佢呢D情況成日都發生,Mr. Dolphin同我都慣咗喺背後狂耻笑佢就算。XD

      刪除
  10. 好開心見到依篇blog . 當日都好開心同你傾到咁多計。如果再傾耐d仲好.你好friendly.
    再一次,多謝你d手cream
    好彩,食完一餐銀耳dinner,可以再同朋友去downtown食甜,放鬆下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀,以後我睇妳嘅blog就可以配埋妳把聲音嚟讀,更加傳神呢!

      唔駛客氣,希望合用就好啦!

      無錯呀,同朋友仔即興去食甜品,開心之餘仲將D銀耳嘢一掃而空,勁high!

      刪除
  11. 你咁瘦, 仲有好多位可以用甜品當早餐呀, HAHAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係一D都唔瘦架,全身上下都好鬼多肉,不過我會情願平日食清淡D,留起quota週末繼續食甜品當早餐。

      刪除
  12. 網絡世界真係好神奇,我都喺呢度識到一班好blog友,而家仲變成好朋友 時時都有聚會,真係好開心呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,能夠喺網上得到呢份友誼,感覺好奇妙。最難得係妳同blog友們變成真正好朋友,而且仲經常聚會。有時候,我覺得離開校園後要識朋友已經好難,所以,能夠喺blog識到啱key嘅blog友,真係特别開心!

      刪除