2015年10月19日星期一

拾婚慶

暫時先跳過其他記錄,襯新鮮滾熱辣,把這篇"拾婚慶"先乖乖寫下來。

正日當天,海豚兒和Mr. Dolphin也如常上班,海豚兒在早上已靜靜雞把由於時間關係提前寫好的卡放到Mr. Dolphin的返工袋內。噢!請不要誤會海豚兒是那種會花心思營造驚喜的女生,實情是結婚十年,這是第一張海豚兒買的結婚週年卡(汗!。。。然後就梗係死撐自己慳家啦!XD),亦因為帶點難為情,所以才把咭直接放入袋中而非親手交給Mr. Dolphin,哈哈。

 


至於Mr. Dolphin就比海豚兒有心思得多啦,一早預訂了立體花型圖案的杯子蛋糕速遞到海豚兒的辨公室,好讓海豚兒有"花"收之餘,又有得"食",貼心的他更吩咐海豚兒記住和同事分享cupcakes。。。唔好一個人死"頂"!而海豚兒當然馬上和四位同部門的後勤同事開心些牙了五個大cupcakes,然後再請其他同事吃小的那款,餘下的就帶回家與Mr. Dolphin共享。



題外話:部門的其中一位男同事還講明要食粉紅色(!)大的那個,其他女同事則嗱嗱淋伸哂脷扮偷食他那個粉紅色大cupcake,超搞笑!

至於晚飯,Mr. Dolphin就坐地鐡來市中心跟海豚兒吃西餐咯!



這晚我倆吃了普通的頭盤(田螺,鵝肝醬),好吃的主菜(鱸魚,蜆肉意粉-細size),和超好吃的甜點。而甜品的好吃次序則是跟我倆吃的先後次序一樣:梳乎厘,蘋果撻,然後是心太軟,所以我倆亦相信好吃程度跟"襯熱食"亦有莫大關係啦!


又,其實這晚的頭盤和主菜份量也不多,所以海豚兒才可以這麼貪心一口氣點三份甜品。



題外話2:這兒的食物和服務也不錯,餐廳經理本打算想請我倆喝汽泡酒來恭賀我倆結婚週年紀念,但由於我倆不嗜酒而婉拒了,結帳時,經理大方地把三份甜品中的兩份送給了我倆吃,謝謝啊!如果硬要挑剔的話,唯一就是員工們都不太會幫客人拍照,我倆分别試過找了幾個不同的員工替我們拍合照,照片不是頭被cut了,就是角度出現問題,海豚兒跟Mr. Dolphin打趣説,餐廳可以考慮為員工們提供拍照再培訓服務,當然這都是説笑而已。XD

這晚我倆吃得超寫意,不用趕頭趕命回家,因為早已決定在接下來一天不上班,休息個夠,所以到了第二天也沒有安排甚麼節目,只吃了久違了的麥當早(麥當勞早餐)但忘了拍照,逛街,吃午餐,逛商場和逛超市(!),然後就回家休息,悠悠閒地渡過了這天假期。



現在嘛,海豚兒和Mr. Dolphin就正期待着下個月的<<拾婚。快樂之旅>>啊!

16 則留言:

  1. 好有心思的禮物, 好正的甜魔晚餐, 跟住落黎的拾婚之旅, 相信一定更加之正呢!!! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,一日食咗咁多甜蜜好味嘅食物,令嗰日本本來已經high high地嘅我,更加(sugar) high,同更加覺得快樂。

      我都好期待下個月嘅拾婚之旅,所以呢排真係要忍忍口至得。

      刪除
  2. waaa...有花又有得食....真係好岩海豚兒喔~
    送甜品都不錯喔.....
    我仲以為你第二日既早餐會去甜品...哈哈!!!
    期望你既拾婚.快樂之旅喔~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係講得好中呀,好似細路仔收到kinder surprise咁,有得玩有得食,真係好開心架!

      妳又中咗啦,真係要俾個"like"妳!我嗰日係專登刻制自己唔食甜品早餐,叫佢揀D佢想食嘅嘢食架!:)

      多謝,下個月就到啦,我都好期待呢!

      刪除
  3. 回覆
    1. 嘻嘻,都係嘅!^^

      而且明知佢返工咁忙都肯花心思安排,又確係特别感動嘅!

      刪除
  4. 我哋都成日唔記得結婚周年紀念日,好似淨係試過一年有預先訂檯食飯咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 證明妳同妳老公都唔為食囉!XD 最緊要大家都唔介意就無所謂啦!

      我會記住嘅慶祝日子只有三個,就我同佢嘅生日同埋結婚週年,除咗覺得呢D日子值得紀念,亦要有借口去食餐好嘛!

      刪除
  5. Mr dolphin 有心思到,mr wu 真係要取下經先得啦。
    甜品都3 個,好利害。 呢間餐廳似乎都唔錯呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,Mr. Dolphin都係從“錯誤中學習”然後"慢慢改正過來”架;P,所以嘛,Mr. Wu下次都一定會"今年勝舊年"架!

      嘻嘻,頭盤、主菜份量真係算少,我先敢挑戰3個甜品,不過都無後悔,因為真係好味呀!

      刪除
  6. Mr. Dolphin真係浪漫啦,妳收到時有冇好驚喜呀?
    好都好期待妳拾婚之旅呀,hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得佢真係落足心機,佢都問我有無驚喜,我好老實咁答佢有...之餘,都有同佢講,話哂都十年,都希望佢會做少少嘢嘅,然後佢話“好在啫”加扮喺額頭抹汗。嘻嘻!

      我都係呀,仲有唔駛一個月咋,好快到啦!:)

      刪除
  7. 我也很期待看你的拾婚旅程遊記呀。
    Mr. dophin 非常浪漫呀,會速遞cup cake 去你公司,仲要係花花cup cake, 要比個like佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都好期待可以快D放假去旅行呀,好耐未試過放咁長嘅假期啦。

      我代佢多謝妳先!我都覺得佢今次真係幾有諗頭,哈哈,同埋好在佢唔係送西蘭花俾我啫,我真係識人咁做過架。^^"

      刪除
  8. How sweet of Mr. Dolphine! Were you surprised?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,咁多人讚,佢一定睇得好得戚啦!

      老實講係有驚喜但同時心裡頭都有“想”佢做少少嘢嘅,即係好似睇電視見到D女角收花然後有DD巴閉咁講句“算你啦!”嗰種咁囉。;P

      刪除