2015年10月22日星期四

九唔搭八

呢篇真係超級九唔搭八,話説海豚兒和Mr. Dolphin從温哥華回到多倫多的幾天後,海豚兒就要做年度身體檢查,而因為海豚兒跟大部分女生一樣,含鐡量不足,就以這個做借口,和Mr. Dolphin去臨急抱牛腳,在驗血前先補補鐡。XD

這晚Mr. Dolphin和海豚兒去鋸扒,但大家又不想吃得太滯,所以就決定多點一份頭盤,少點一份主菜,然後全部食物一起分吃。

我倆挑了三個好好味的頭盤,包括蟹餅,帶子,蟹肉釀蘑菇來吃。



來到主菜,已經少吃牛的Mr. Dolphin就和海豚兒兩個人分吃一份肉眼扒再加一份配菜~蕃薯蓉就是了。。。而其實海豚兒吃牛扒喜歡吃三成熟,Mr. Dolphin就鍾意吃七成熟的,所以每當我倆分吃牛扒多數會挑五成熟,海豚兒吃中間,Mr. Dolohin吃邊,是夾還是互相遷就呢?其實也不重要吧,最緊要大家也吃得高興就好了。



本來已經好飽,但貪心的海豚兒還是抵不住甜品誘惑,點了一份好好味的蘋果金寳作結。



如題,這篇説得上九唔搭八,海豚兒當然要加插其他"唔拉耕"記錄啦!

包括上次和"同聲同氣"舊同事飯聚前試的古力味雞蛋仔配綠茶雪糕,兩款食物味道也不錯但組合起來却又沒甚睇頭或火花,還是分開來吃比較好!^^"



再有就是Mr. Dolphin專程在Happy Friday來市中心跟海豚兒吃的拉麵做晚餐。平時海豚兒很少在星期五去市中心寫字樓上班的,通常會在屋企附近的辦公室上班,但因為當天中午跟同事一早相約好在市中心吃午飯,就是之前提過的法式午餐farewell聚呢,所以便順便叫Mr. Dolphin來市中心一趟,讓他試下近期海豚兒喜歡上的拉麵店。老實説,黑蒜油味和蕃茄湯味兩款拉麵也真的好好味啊。

只是辣味“鹵水”雞翼就比較差,而餃子和甜品也算正常就是了。

18 則留言:

  1. 咁好既? 可以屋企附近的辦公室上班??好正呀~
    一個食邊位一個食中間, 都好夾呀...哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,係呀,所以我亦都有因為呢個唔顯眼但其實好正嘅福利而唔捨得轉工。:)

      我估我哋嘅"夾"係長時間一齊所訓練出嚟架,主要都係我呢個麻煩老婆焗住個老公變成一個"順得人"。

      刪除
    2. 哈哈...佢肯變順得人咪好lol, 如果唔係就一個地球人一個火星人架啦...哈哈!

      刪除
    3. 其實係我衰囉,因為我以前後生住喺人哋屋企時,好羨慕人家食咩都有人一齊分享,所以到同佢一齊之後,就成日都想佢同我開心些牙囉,久而久之,佢就同我一樣做咗地球人啦,哈哈!

      刪除
  2. 哈哈,95搭8似妳呀~~
    又去Ruth Chris真係羨慕
    同Mr. Dolohin食牛扒真係好,我好怕食邊架

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,除咗95搭8仲可以用雞同鶤講嚟形容我成日唔明人講乜亂咁搭嘴。XD

      呢間唔駛訂位隨時walk in都得,夠方便嘛,我見佢依家有埋happy hour bar menu,可以平平地食個burger,我諗住遅D去試埋添呀!

      下,點解呀,我鍾意邊位香D喎! 不過唔緊要啦,妳唔食妳老公都會好樂意幫忙嘅!

      刪除
  3. 我同老公一定唔可以一齊食牛扒,佢medium rare, 我medium well,我最怕見到牛扒紅色,望都唔想望。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲以為多數係白人唔食medium rare嘅添! ^^"

      其實Mr. Dolphin食medium well嘅原因同妳一樣,所以我每次食medium rare時都會將切面向住自己,唔好俾佢睇到D紅色架,但我又會好衰咁一路食一路忍唔住話正喎!

      刪除
  4. 海豚兒吃牛扒喜歡吃三成熟 <--- no thank you, medium well please :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來妳都係鍾意食熟D架,我成日覺得越熟越chewy,要o趙好耐至可以呑,而我個人又無乜耐性,好多時o趙多幾下就夾硬吞,但硬係覺得食medium rare就少D遇到呢個問題,所以就更加鍾意食生D,哈哈!

      刪除
  5. 妳地o既頭盤好幸福呀!!!!
    而且香港Ruth Chris好似冇蕃薯蓉呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得呢間嘅海鮮類型頭盤真係幾得,不過怕肥嘅我倆下次可能會叫D頭盤好似我哋塊扒咁,唔好落或者落少D牛油,因為真係幾毒!

      呢個蕃薯蓉加咗pecan同brown sugar,真係當甜品食都得架,但呢度嘅甜品menu就無香港咁正,妳見我食來食去都係叫同一款甜品就知啦!

      刪除
  6. 你為食就真, 補鐵點可以臨急抱佛腳架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一睇到妳留言,我就忍唔住笑咗出嚟啦,完全被妳講出咗個重點囉,lol!

      無計吖,又唔係過時過節,去鋸扒點都要揾番個靚D唧藉口嘛,哈哈!

      刪除
  7. I also like Medium rare !!

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah~~~我喺medium rare之友嘅揮手區歡迎你嘅到訪!

      我其實試過挑戰自己試埋rare,但又唔係太接受到塊扒入口都涼浸浸嘅食法,始終覺得medium rare係最啱胃口! :)

      刪除
  8. 我同朋友好多時吃飯,眼見主菜無乜選擇,也會吃幾個頭盤當主菜,咁樣幾好,份量少少,可以試多幾款。

    回覆刪除
    回覆
    1. 全中呀!! 就係咁啦,叫多幾份頭盤都唔驚食得太飽,但又可以叫到滿枱食物,食都食得寧捨興奮,我覺得呢個食法就最啱我哋做女生嘅,想食又唔想肥,嘻嘻! ;P

      刪除